Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!

10 wpadek SEO

W Internecie można znaleźć wiele specjalistycznych artykułów na temat pozycjonowania stron internetowych, współpracy z algorytmami Google oraz marketingu treści, a jednak pracownicy marketingu nie mają wystarczającej wiedzy lub popełniają błędy. Warto podkreślić, że niektóre z nich mogą spowodować odwrotny skutek, czyli spadek pozycji strony w wyszukiwarce.

Wpływ Kolibra na pozycjonowanie SEO

Google systematycznie udoskonala i aktualizuje pracę algorytmów odpowiadających za pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Przed kilkoma miesiącami „wleciał” do Internetu Google Humminbird (Koliber), który właśnie robi małą rewolucję SEO. Sprawdź o co chodzi i naucz się współpracować z nowym algorytmem.

Prognozy Seo i Seeding (Zasiewanie)

Już w ostatnich dwóch latach zasady pozycjonowania uległy zmianom. Jednak rok 2014 potwierdza, że obecnie liczy się przede wszystkim współpraca z algorytmami, wartościowe teksty, profesjonalny Copywriting oraz przemyślany Content Marketing. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ Google to wyszukiwarka treści, a metody IT odchodzą w przeszłość.

Content Marketing + Copywriting = USP

Skończyła się epoka nachalnej reklamy. Idealnie dostosowana do grupy docelowej narracja biznesowa, SEO Copywriting, oryginalne i wartościowe teksty na stronę internetową, blogi, Social Media, artykuły i inne elementy marketingu treści odgrywają obecnie jedną z najważniejszych ról w kompleksowej strategii brandingu. W związku z tym umiejętność redakcji wartościowych tekstów pod kątem pozycjonowania i budowania storytellingu staje się niezbędną umiejętnością każdego pracownika działu marketingu. Dlaczego? Jest kilka ważnych powodów, które po prostu musisz znać.

10 praktycznych porad tworzenia tekstów na WWW

„Jak pisać teksty na strony internetową?” Przed rozpoczęciem redakcji tekstów na WWW większość ludzi zadaje sobie właśnie takie pytanie nie zdając sobie sprawy, że powinno ono brzmieć „Co napisać, aby przekonać Klienta” lub „Jakie teksty WWW przekonują do zakupu”, albo „Które teksty zapewniają wysoką pozycję w Google oraz podobają się Klientom?”. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Profesjonalny Copywriting przede wszystkim musi eksponować korzyści oraz koncentrować się na konkretnych potrzebach.

 

W naszym artykule znajdziesz listę ważnych pytań oraz konkretnych odpowiedzi dot. szkoleń z Copywritingu. Jeśli szukasz kursu dla siebie, to ta wiedza z pewnością Ci się przyda. Życzymy dobrej lektury i oczywiście polecamy szkolenia z pisania tekstów marketingowych i SEO z naszym doświadczonym trenerem. Kliknij! 

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.