Najbliższe w wersji online!

1-dniowy kurs tworzenia reklam dynamicznych i katalogów produktów na FB

Szkolenie Facebook Ads dla zaawansowanych

  • Praktyczne warsztaty klik po kliku
  • Lejki sprzedażowe na FB
  • Reklama dynamiczna od A do Z
  • Katalogi produktów
  • Facebook Shops & Insta Checkout
  • Konfiguracja kampanii
  • Zaawansowany Piksel Facebooka
  • Przykłady + ćwiczenia + symulacja
  • 1-dniowe szkolenie Facebook Ads dla zaawansowanych to unikatowy kurs w formie intensywnych warsztatów w małej grupie.
  • W 8h nauczysz się tworzyć zaawansowane lejki sprzedażowe, dynamiczne reklamy oraz katalogi produktów. 
  • Ponadto dowiesz się, jak odpalić Facebook Shops i Insta Checkout oraz w jaki sposób wykorzystać zaawansowane dane z piksela FB.
  • Na koniec weźmiesz udział w praktycznym  treningu, aby klik po kliku utrwalić nowe umiejętności.
Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.

Na kontach reklamowych

Bedziesz ćwiczył bezpośrednio na firmowym koncie reklamowym FB. 

100% praktyki

Przykłady i dobre praktyki zamiast abstrakcyjnych case atudies. 

Klik po kliku

Właśnie tak trener przedstawia wszystkie zagadnienia.

Warsztatowy trening

Pod koniec stworzysz strategię z lejkiem sprzedazowym i katalog produktów. 

Pakiet umiejętności

Poszerzysz swoją wiedzę i zyskasz zaawansowane umiejętności zawodowe.

Imienny certyfikat

Zdobędziesz certyfikat potwierdzający Twoje nowe kompetencje. 

Trener - praktyk

Szkolenie prowadzi doświadczony ekspert Facebook Ads.

Szkolenie Facebook Ads dla zaawansowanych – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Podczas zaawansowanego szkolenia Facebook Ads dowiesz się, m.in.:

  • jak zbudować lejek sprzedażowy na Facebooku;
  • jak maksymalizować ROAS dzięki reklamie dynamicznej;
  • jak korzystać z niestandardowych grup odbioców;
  • jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując zaawansowane dane z piksela FB; 
  • jak tworzyć katalog produktów na Facebooku;
  • jak włączyć i zacząć używać Facebook Shops i Insta Checkout;
  • jak korzystać ze wszystkich możliwości katalogów produktowych na Facebook’u, Instagramie i w reklamach; 
  • jak wykorzystać możliwości algorytmów FB dla zwiększenia sprzedaży;
  • jak tworzyć i testować strategię marketingu opartą na Facebook Ads.
0

godzin szkoleniowych

Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy

0%

Pełna satysfakcja

Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny

0%

Praktyki

Zapewniamy praktyczną i sprawdzoną wiedzę. Zbędna teoria ma wstęp wzbroniony 

+0

Przeszkolonych osób

Przeszkoliliśmy już +500 specjalistów z korporacji i MŚP 

Zobacz, co obejmuje nasz Kurs Facebook Ads 

Zaawansowane Szkolenie Facebook Ads – program

Część I: Lejki sprzedażowe + reklama dynamiczna + katalogi produktów na FB  

Zaawansowane lejki sprzedażowe na Facebooku 

W tym panelu dowiesz się, jak i dlaczego warto dzielić użytkowników w zależności od ich znajomości marki oraz jakie cele reklamowe wybrać w konkretnych etapach lejka.

  • Optymalne wykorzystanie wybranych celów reklamowych w strukturach lejka sprzedażowego.
  • Kontrola przepływu użytkownika przez kolejne etapy lejka - jak mierzyć efekty i aktywizować do realizacji kolejnych kroków na ścieżce zakupowej?

Reklama dynamiczna na Facebooku 

Byłeś/aś na Zalando i teraz wyświetlają Ci się Fejsie produkty, które oglądałeś/aś ? To reklama dynamiczna. Dzięki niej możesz aktywizować potencjalnych Klientów do zakupu konkretnych produktów, które już widzieli na Twojej stronie.  

  • Marketing oparty o katalogi produktowe - mechanizm zapamiętywania  przegladanych i dodanych do koszyka produktów 
  • Rodzaje i możliwości reklam dynamicznych na Facebooku - jak je wykorzystać, np. przy domykaniu porzuconych koszyków?

Katalogi produktów na Facebooku

W tym panelu dowiesz się, czym są katalogi produktów na Facebooku oraz, jak je tworzyć, odświeżać i porządkować.

  • Katalogi produktów na FB - czym są i jak są zbudowane - przejście przez konfigurację i tworzenie katalogów produktów.
  • Prawidłowa konfiguracja katalogu produktów na Facebooku w zależności od branży. Warianty katalogów produktów i wymagane  elementy.
  • Diagnostyka katalogu produktów - najczęciej popełniane błędy: jak je lokalizować i poprawiać. 
  • Międzynarodowe katalogi produktów i ich konfiguracja - tworzenie katalogu dedykowanego dla kilku krajów.
  • Katalogi produktów w sklepach na Facebooku - jak dzięki katalogowi dodać sekcję sklep oraz oznaczać produkty na postach FB.
  • Wykorzystanie katalogów w zakupach na Instagramie - jak dzięki katalogom oznaczać produkty na Instagramie.

Część II: Zaawansowany Piksel + praktyczne warsztaty FB Ads w parach    

Piksel Facebooka - zaawansowane możliwości 

W tej sekcji przyjrzysz się bliżej pikselowi FB i jego srukturze oraz dowiesz się,  jak konfigurować parametry dynamiczne przy wykorzystaniu Google Tag Managera.

  • Google Tag Manager - super przydatne narzędzie dla budowania zaawansowanych lejków sprzedażowych oraz implementacji kodów śledzących na stronie.
  • Kod piksela Facebooka - z czego składa się piksel i na jakie elementy zwrócić uwagę?
  • Niestandardowe zdarzenia - jak i po co tworzyć niestandardowe zdarzenia oraz jakie działania użytkownika możemy śledzić?
  • Parametry piksela - jak sprawić, aby katalogi i reklama dynamiczna działałny super-prawidłowo? Jakie parametry piksela są niezbędne, a które opcjonalne?
  • Zaawansowane dopasowywanie użytkowników ze strony www do profili na FB - jak wyłapać najbardziej zaangażowanych użytkowników naszej strony i jak kierować do nich reklamę?

Warsztaty Facebook Ads w parach 

W tej części przejdziesz praktyczny trening tworzenia strategii z uwzględnieniem lejka sprzedażowego oraz katalogów produktów.

  • Co ważne, będziesz pracować na swoim koncie reklamowym! 
  • Trener będzie aktywnie pomagał w konfiguracji kampanii na udostępnionym koncie reklamowym!

Zaawansowane Szkolenie Facebook Ads – korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie
  • Jeszcze lepszy specjalista Google Ads w zespole 
  • Skuteczniejsze reklamy na Facebooku 
  • Wyższa opłacalność kampanii reklamowych
  • Szansa na wyższy poziom sprzedaży
  • Przewaga nad konkurencją 
  • Mniejsze wydatki na agencję Social Media
  • Zaawansowane umiejętności Facebook Ads 
  • Nowe kompetencje zawodowe
  • Rozwój zawodowy 
  • Jeszcze wyższa wartość na rynku pracy
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • 100% satysfakcji
  • Imienny certyfikat
  • Mała grupa: maksymalnie 8 osób
  • Warsztatowy charakter szkolenia 
  • Unikatowy program 
  • Przykłady i dobre praktyki FB Ads 
  • Symulacje kampanii w wersji klik po kliku 
  • Warsztatowy trening  w parach
  • Trener - doświadczony praktyk   

Szkolenie Facebook Ads dla zaawansowanych – dla kogo?

Kto wybiera nasz kurs

Właściciele firm

którzy chcą wznieść wiedzę na wyższy poziom i zaoszczędzić na outsourcingu.

Managerowie i specjaliści

którzy chcą tworzyć jeszcze skuteczniejsze kampanie reklamowe na FB. 

Pracownicy agencji

którzy chcą realizować dla Klientów zaawansowane i opłacalne kampanie na FB.

Feelancerzy

którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i zrobić kolejny krok w rozwoju zawodowym.

Kurs Facebook Ads dla zaawansowanych Warszawa

Co zapewniamy?

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener Facebook Ads

Ada

  • Specjalistka w zakresie płatnych kampanii w Social Mediach takich jak Facebook czy LinkedIn.
  • W świecie płatnych kampanii na stałe pojawiła się w 2019 r. I od tego czasu animyśli z niego uciekać.
  • Od zawsze fanka liczb i konkretów z nich wynikających. W ten sam sposóbpodchodzi do swoich szkoleń.
  • Ważne jest dla niej przede wszystkim praktyczne zastosowanie.

Sposób przekazywania wiedzy:

  • Praktycznie – sama jest praktykiem i tę metodę preferuje.
  • Dopasowanie – przed szkoleniem musi dobrze poznać odbiorców, aby dać im rozwiązania na ich potrzeby.
  • Krok po kroku – dbając o każdy szczegół, od podstaw po zaawansowane aspekty.
  • Na przykładach – opierając się na doświadczeniu i swoich case study..
  • Strategicznie – w czasie spotkania tworzona jest strategia gotowa do wykorzystania w Twojej firmie.
 

Wariant nr 1 

3 gotowe programy

Szkolenie z reklam na Facebooku – FAQ

Zmień pytanie w odpowiedź

Jak zapisać się na szkolenie Facebook Ads dla zaawansowanych?

1. Po kliknięciu w guzik „Zapisz się” wypełnij formularz zgłoszeniowy.

2. Na wskazany adres mailowy otrzymasz dokumenty i wszystkie niezbędne informacje.

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu?

Tak. Zasady zapisania się na szkolenie są takie same dla każdego. 

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Zaawansowane Szkolenie Facebook Ads odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00.

W jakich miastach odbywa się szkolenie Facebook Ads dla zaawansowanych?

Szkolenie Facebook Ads dla zaawansowanych odbywa się cyklicznie w Warszawie.

Co obejmuje cena szkolenia?

Cena szkolenia obejmuje 1-dniowy kurs, lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Czy na szkoleniu będzie potrzebny laptop?

Tak. Własny laptop jest niezbędny.

Czy na szkolenie potrzebny będzie dostęp do konta reklamowego na Facebooku?

Tak, ponieważ będziesz wykonywać ćwiczenia bezpośrednio na swoim koncie reklamowym.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i działamy

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o szkolenie Facebook Ads dla zaawansowanych?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.