Warsztaty dla Instytucji Publicznych: techniki, wzory, narzędzia, ćwiczenia z analizą 

Marketing w urzędzie - praktyczne szkolenie z promocji i komunikacji z wykorzystaniem AI

Aż 3 warianty do wyboru 

  • Jak wyznaczać konkretne cele wizerunkowe i promocyjne? 
  • Jak tworzyć profesjonalną i efektywną strategię komunikacji?
  • Jak przełączyć formalną narrację na przyjazny Copywriting H2H?
  • Jak wdrożyć nowoczesny Content Marketing własnymi siłami? 
  • Jak kreować przyjazny wizerunek w mediach społecznościowych?
  • Jak tworzyć angażujące treści na Facebooku, LinkedIN i Tik Toku?  
  • Jak tworzyć skuteczne reklamy, Newsletteksty i artykuły ? 
  • Jak skutecznie pozycjonować stronę urzędu w Google?  
  • Jak wykorzystać AI do kreacji treści edukacyjnych i promocyjnych? 
  • Jak wykorzystać narzędzia, aby zwiększyć efektywność Public Relations? 
  • Szkolenie łączy warsztatowy kurs z fachową konsultacją
  • Konkretne techniki, przydatne wzory i gotowe rozwiązania
  • Funkcjonalne narzędzia marketingowe  
  • Symulacje kampanii w wersji krok po kroku
  • Warsztatowe ćwiczenia z fachową analizą i wskazówkami  
  • Gwarancja praktycznej wiedzy i zawodowych umiejętności 
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Trener to ekspert z doświadczeniem w sektorze publicznym  
  • Uczestnicy doceniają praktyczną formułę i doskonałą interakcję  
  • Podczas szkolenia powstaną założenia i plany kampanii 

100% przydatnej wiedzyWarsztatowa formuła

Szkolenie bazuje na symulacjach ora ćwiczeniach z fachową analizą  

Doświadczenie treneraZrozumienie instytucji

Nasz trener posiada doświadczenie współpracy z wieloma urzędami 

Do wykorzystania od rękiNarzędziowa wiedza

Przydatne wzory, niezawodne schematy i sprawdzone rozwiązania  

Nowe kompetencjeKonkretne umiejętności

Uczestnicy zdobędą certyfiaty, ktore potwierdzą ich realny rozwój zawodowy 

Szkolenie dla urzędników z marketingu i promocji 

Który wariant wybierasz?

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojego Urzędu lub zorganizujemy je w dowolnym mieście przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne 
Wariant nr 1

Gotowy program szkolenia

1-dniowe szkolenie w wymiarze 7 godzin z krótkimi przerwami obejmuje najważniejsze zagadnienia związane z promocją i komunikacją w urzędzie

Wybierz konkretne zagadnienie i skomponuj program z wybranych modułów. Każdy z nich obejmie zasady, przykłady, techniki, przydatne wzory i praktyczne ćwiczenia 

Wariant nr 3

Audyt + szkolenie

Nasz trener przeprowadzi fachowy audyt promocji i komunikacji oraz przeprowadzi warsztatowe szkolenie w oparciu o dedykowany program 

Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada! 

Wariant nr 1 

Gotowy program szkolenia 

1-dniowe szkolenie w formie praktycznych warsztatów 

 Marketing w urzędzie – szkolenie z gotowym programem

Część I  

  • Wyznaczenie realnych celów strategicznych.
  • Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) - wskazówki
  • Budżetowanie krok po kroku  
  • Departament promocji, czy zewnętrzna agencja? 
  • Definiowanie celów komunikacji 
  • Segmentacja grup docelowych i Content  Persony
  • Stylistyka wizerunkowa, informacyjna i promocyjna
  • Ton of Voice i prosty język - praktyczny przewodnik 
  • Dobór narzędzi i optymalnych kanałów komunikacji 
  • Dobór formatów treści i wzorcowe komunikaty
  • Narzędzia do pomiaru efektywności 
  • Podczas szkolenia powstanie fundament nowej strategii komunikacji 

Jak przełączyć zbyt formalną narrację na przyjazną komunikację Human to Human (h2H)

  • Zasady kreacji profesjonlanego i przyjaznego wizerunku
  • Zasady prostego języka w komunikacji urzedowej 
  • Zasady komunikacji H2H w urzędzie
  • Potęga Storytellingu - jak go wdrożyć w Urzędzie 
  • Wsparcie sztucznej inteligencji i dobre praktyki AI
  • Narzędzia pomiarowe 

Część II

Content Marketing w urzędzie 

  • Jak zaplanować i zrealizować kampanię własnymi siłami 
  • Jak zbudować lejek contentowy na podstawie "podróży odbiorców"?
  • Jak stworzyć ebooki i newslettery z wykorzystaniem AI?
  • Jak urochomić podcast?
  • Jak zaplanować skuteczną grywalizację? 
  • Jak monitorować efektywność kampanii?
  • Wsparcie sztucznej inteligencji i dobre praktyki AI

Copywriting z wykorzysatniem AI 

  • Mikro-strategia tekstów promocyjnych
  • Racjonlany i emocjonalny język korzyści
  • Wspólpraca z okiem odbiorców (Eyetracking) 
  • AI - zasady tworzenia skutecznych promptów (poleceń)
  • Prawa autorskie do tekstów 
  • 12 makiet do kreacji mikro-reklam - trening z użyciem AI
  • 5 wzorów do kreacji Newsletterów  - trening z użyciem AI
  • Teksty informacyjne i promocuyjne - ćwiczenia z analizą 

Social Media Marketing w urzędzie   

  • Kreacja wizerunku na FB, LinkedIn i Tik Toku 
  • 7 technik kreacji angazujących postów
  • Dywersyfikacja formatów treści  
  • Marketing hasztagów    
  • Wsparcie sztucznej inteligencji i dobre praktyki AI

Informacje organizacyjne    

Nasz trener przeprowadzi symulacje i omówi wszystkie zagadnienia na przykładzie Twojego Urzędu lub Instryucji  

Szkolenie trwa 1 dzień, tj. 7 godzin z krótkimi przerwami.

Nasz trener przeprowadzi kurs w siedzibie Twojego Urzedu lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 2

Ułóż pogram jak z puzzli

Wybierz konkretne zagadnienia i ułóż program szkolenia wg własnego uznania! 

Wszystkie zagadnienia obejmą konkretne zasady, przykłady, ćwiczenia i praktyczne rekomendacje.

ok. 1,5hWyznaczenie celów marketingowych

Jak wyznaczyć cele, kluczowe wskażniki efektywności (KPI) i jak stworzyć plan konkretnych działań?

ok. 2,5hStrategia komunikacji w urzedzie

Wyznaczenie celów, segmentacja odbiorców, Ton of Voice, optymalne formaty treści, kanały jej  dystrybucji i mierzenie efektywności kampanii

ok. 1,5hProsty język i przyjazna komunikacja H2H

Zasady prostego języka i przyjazna komunikacja Human to Human w promocji oraz kreacji pożądanego wizerunku 

Ok. 2,5hContent Marketing w urzędzie

Planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii: budowanie lejków, kreacja treści oraz automatyzacja jej dystrybucji 

ok. 2,5hCopywriting z wykorzystaniem AI

Jak tworzyć skuteczne reklamy, newslettery, posty, artykuły i teksty WWW: techniki, wzory, prompty oraz ptraktyczne ćwiczenia z analizą 

Ok. 2hPodstawy pozycjonowania strony urzędu (SEO)

Zasady SEO, dobór słów kluczowych, optymalizacja witryny i treści, pozyskiwanie wartościowych linków, wykorzystanie AI 

ok. 2hSocial Media Marketing (Fb, LinkedIn, Tik Tok)

Kreacja wizerunku i promocja - wyznaczenie celów, kalendarz postów, stylistyka, formaty treści i marketing hasztagów 

ok. 2hBudowa marki osobistej w instytucjach publicznych

Promocja w kreacji marki osobistej marszałka, wojewody, prezydenta, burmistrza i innnych przedstawicieli władzy samorządowej  

ok. 3hPromocja turystyki i gospodarki lokalnej

Strategia promocji w promocji turystyki i symulacja kampanii z wykorzystaniem Storyteliingu, Content Marketingu oraz mediów społecznościowych 

ok. 2hBudowa nowej strony internetowej urzędu

Jak wybrać agencją (kryteria i OPZ), optymalny CMS, struktura menu, konwersyjny układ treści oraz ważne wskazówki dot. procesu budowy i odbioru witryny

Ok. 2hRekrutacja i Employer Branding w urzędzie

Komunikacja w rekrutacji, kreacja wuizerunku urzedu jako marki pracodawcy, tworzenie reklam, ofert pracy, Social Media Marketing i newslettery w procesie onboardingu  

Ok. 1,5hNarzędzia marketingowe w promocji urzędu

Cyfrowe narzędzia manualne oraz AI do kreacji treści, Video, ebooków, newsletterów, grafiki oraz monitoringu efektów wizerunkowych  

Informacje organizacyjne    

Chcesz dodać temat lub zaproponować inne zagadnienie związane z marketingiem internetowym? Nie ma problemu! 

Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program.

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 3

Audyt promocji i komunikacji + warsztatowe szkolenie dla urzędu 

  • Trener wykona audyt działań promocyjnych i komunikacji. 
  • Stworzymy dopasowany program szkolenia.
  • Trener omówi wszystkie zagadneinia na przykładach z audytu.
  • Na życzenie zapewnimy konsultacje poszkoleniowe.
  • Szkolenie zrealizujemy w siedzibie urzędu lub na zewnątrz.
  • Zapewniamy przydatne materiały szkoleniowe i imienne certyfikaty.

Kurs dla instytucji publicznych

Kto wybiera nasze szkolenie z promocji w urzędzie? 

Nasz trener posiada cenne doświadczenie współpracy z instucjami na wszystkich szczeblach administracji publicznej 
Ministerstwa
Urzędy Marszłakowskie
Urzędy miasta i gminy
Instytucje edukacyjne i naukowe
Instytucje kultury
Instytucje bezpieczeństwa i obrony
Instytucje ochrony środowiska
Agencje rządowe

Trener promocji i komunikacji w urzedach 

Filip Nocny

  • Trener strategii komunikacji oraz Content Marketingu digital e-marketingu z cennym doświadczeniem współpracy z wieloma instytucjami publicznymi, takimi jak Ministerstwo Środowiska. Ministerstwo Cyfryzacji, Urzędy Marszłakowskie, Urzędy Miast, czy agencja rządowe takie jak FRSE. 
  • Zrealizował wiele kampanii promocyjnych z Urzędem Marszłakowskim w Opolu, Lublinie i ZIelonej Górze, dzięki czemu doskonale zna uwarunkowania pracy w departamentach promocji w sektorze publicznym. 
  • Jako praktyk, który na co dzien realizuje kampanie dla korporacji i MŚP przkezuje uczestnikom sprawdzoną oraz p praktyczną wiedzę gotową do wykorzytsnia w codziennej pracy. 
  • Uczestnicy szkoleń Filipa Nocnego doceniają przede wszystkim bardzo wysoki poziom merytoryczny, materiał dopasowany do specyfiki pracy w urzędzie, doskonałą interakcję oraz warsztatową formułę kursów. 
 

Czy szkolenie może odbyć się w siedzibie naszego Urzędu?

Tak. Szkolenie w siedzibie Urzędu to najczęsciej wybierany wariant. W tym modelu, po stronie Urzędu jest:

  • sala szkoleniowa z ekranem i rzutnikiem; 
  • przerwy kawowe;
  • przerwa obiadowa (opcjonalnie).

Po stronie naszej firmy jest:

  • usługa trenerska
  • druk materiałów szkoleniowych.
  • druk certyfikatów. 

Czy Wasza firme może zorganizować szkolenie poza siedzibą naszego Urzędu?

Tak, jak najbardziej. W takim modelu nasza firma szkoleniowa przejmuje wszystki obowiązki organizacyjne, takie jak: 

  • wynajem komfortowej sali szkoleniowej wyposażonej w ekran i rzutnik;
  • rezerwację noclegów dla Uczestniów (opcjonalnie);
  • przerwy kawowe i obiadowe;
  • usługa trenerska;
  • druk materiałów szkoleniowych;
  • druk imiennych certyfikatów. 

Czy szkolenie może odbyć się Online?

Tak. Szkolenie może odbyć się Online. Najczęściej realizujemy je za pośrednictwem platformy MS TEAMS, ale możemy użyć innej aplikacji, którą Państwo preferują. 

Czy Uczestnicy powinni mieć ze sobą laptopy?

Laptopy nie są niezbęne, ale warto je mieć z uwagi na wiele ćwiczeń z wykorzystaniem AI oraz innych narzędzi cyfrowych.

Czy można nagrywać szkolenie?

Niestety nie.

Jak długo trzeba czekać na ofertę?

Ofertę wyślemy Państwu w 24h.

Zadzwoń lub napisz i do dzieła!

Szybki kontakt

Zapytaj o szkolenie SEO dla swojej firmy. 
Nasza wiedza i doświadczenie są do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.