Praktyczne warsztaty: techniki, wzory, narzędzia, ćwiczenia z analizą
Aż 3 warianty do wyboru
100% przydatnej wiedzyWarsztatowa formuła
Szkolenie bazuje na symulacjach i ćwiczeniach z fachową analizą
Doświadczenie treneraZrozumienie branży
Nasz trener przed szkoleniem wnikliwie analizuje specyfikę branży
Do wykorzystania od rękiNarzędziowa wiedza
Przydatne wzory, niezawodne schematy i sprawdzone rozwiązania
Nowe kompetencjeKonkretne umiejętności
Uczestnicy zdobędą certyfiaty, ktore potwierdzą ich realny rozwój zawodowy
Który wariant wybierasz?
6-godzinne szkolenie obejmuje najważniejsze zagadnienia związane ze strategią komunikacji, kreacją wizerunku i promocją na LinkedIn
Wybierz konkretne zagadnienie i skomponuj program z wybranych modułów. Każdy z nich obejmie zasady, przykłady, techniki, przydatne wzory i praktyczne ćwiczenia
Nasz trener przeprowadzi fachowy audyt komunikacji na Twoim firmowym koncie LinkedIn oraz przeprowadzi warsztatowe szkolenie w oparciu o dedykowany program
Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada!
Wariant nr 1
Gotowy program szkolenia
6-godzinny kurs w formie warsztatów + Konsultacja poszkoleniowa (1h)
Część I
Część II
Nasz trener przeprowadzi symulacje i omówi wszystkie zagadnienia na przykładzie Twojego Urzędu lub Instryucji
Szkolenie trwa 6 godzin z krótkimi przerwami.
Nasz trener przeprowadzi kurs w siedzibie Twojego Urzedu lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!
Wariant nr 2
Ułóż pogram jak z puzzli
Wybierz konkretne zagadnienia i ułóż program szkolenia wg własnego uznania!
Wszystkie zagadnienia obejmą konkretne zasady, przykłady, ćwiczenia i praktyczne rekomendacje.
ok. 30'Korzyści wizerunkowe i marketingowe
Prezentacja danych analitycznych oraz argumentów przemawiających za aktywnością firmą na LinkedIn
ok. 30'Współpraca z algorytemem LinkedIn
Jak zwiększać zasięg postów, dobre praktyki publikacji postów, znaczenie komentarzy i interakcji oraz czego unikać
ok. 1hWyznaczenie celów biznesowych
Jak wyznaczyć cele, kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) i jak stworzyć plan aktywności firmy na LinkedIn?
ok. 2hStrategia obecności i komunikacji na LinkedIn
Wyznaczenie celów, segmentacja odbiorców, archetyp marki, Ton of Voice, optymalne formaty treści, i plan bulikacji postów
ok. 1,5hProsty język, Storytelling i komunikacja H2H
Zasady prostego języka, Storytelling biznesowy i przyjazna komunikacja Human to Human w kreacji wizerunku i Social Media Marketingu
ok. 2hTworzenie postów: techniki, wzory i AI
Copywriting na LinkedIn - jak tworzyć skuteczne posty wizerunkowe, informacyjne i promocyjne z wykorzystaniem matryc oraz AI
ok. 1hBiuletyn i tworzenie artkułów na LinkedIn
Wybór tematów, tworzenie spisu treści oraz kreacja artykułów wizerunkych, edukacyjnych i sprzedazówych z wykorzystaniem AI
ok. 1hCANVA i AI - tworzenie grafik do postów
Dobre praktyki w kreacji konwersyjnych grafik do postów i reklam na LinkedIn z wykorzystaniem zasady Eyetrackingu oraz programu CANVA, Chat GPT i SORA
ok. 2,5hBudowa marki osobistej na Linkedim
Wyznaczenie celów, strategia komunikacji i Ton of Voice, formaty postów oraz plan publikacji postów wizerunkowyc
ok. 2,5Rekrutacja i Employer Branding na LinkedIn
Wyznaczanie celów, stratgia komunikacji, Ton of Voice, Storytelling w rekrutacji, komunikacja H2H, formaty postów i trening redakcyjny
Ok. 1hSEO LinkedIn - pozycjonowanie strony
Wybór słów kluczowych, optymalizacja postów i artykułów na LinkedIn pod kątem SEO oraz kierowanie ruchu na stronę WWW
ok.30'Analiza efektywności firmy na LinkedIn
Jak analizować skuteczność — wyświetlenia, reakcje, CTR, liczba zapisów do newslettera, odwiedziny strony i liczba kontaktów
Daj nam znać jeśli chcesz dodać zagadnienie związane ze strategi, komunikacją i marketingiem na LinedIn!
Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub Online!
Wariant nr 3
Nasz doświadczony trener:
Kurs dla korporacji i MŚP
Filip Nocny
Tak. To najczęsciej wybierany wariant. W tym modelu, po stronie firmy jako organizatora szkolenia jest:
Po stronie naszej firmy jest:
Tak, jak najbardziej. W takim modelu nasza firma szkoleniowa przejmuje wszystki obowiązki organizacyjne, takie jak:
Tak. Szkolenie może odbyć się Online. Najczęściej realizujemy je za pośrednictwem platformy MS TEAMS, ale możemy użyć innej aplikacji, którą Państwo preferują.
Tal. Laptopy będą potrzebne z uwagi na pracę na firmowym koncie LinkedIn oraz wiele ćwiczeń z wykorzystaniem AI oraz innych narzędzi cyfrowych.
Niestety nie.
Ofertę wyślemy Państwu w 24h.
Zadzwoń lub napisz i do dzieła!