Online

Kurs pozycjonowania + Kurs pisania tekstów WWW

Szkolenie SEO Copywriting

  • Opanuj SEO od podstaw
  • Analizuj i dobieraj słowa kluczowe
  • Optymalizuj stukturę menu
  • Buduj treści typu Pillar
  • Pisz skuteczne teksty SEO
  • Uzupełniaj prawidłowo metadane
  • Łącz pozycjonowanie ze sprzedażą
  • 1-dniowe szkolenie SEO Copywriting obejmuje praktyczny kurs pozycjonowania stron internetowych oraz intensywne warsztaty pisania tekstów marketingowych i WWW.
  • Krok po kroku opanujesz solidne podstawy SEO oraz nauczysz się tworzyć skuteczne treści WWW, w tym teksty na stronę główną, do ofert oraz zakładek typu "O nas".
  • 100% praktyki, konkretne przykłady i ćwiczenia z analizą trenera oraz rekomendacje SEO gwarantują Ci maksimum przydatnej wiedzy oraz konkretne umiejętności.
  • Nowe kompetencje od ręki wykorzystasz w codziennej pracy, aby zapewnić swojej firmie przewagę nad konkurencją, topowe pozycje w Google oraz wyższy poziom sprzedaży.
Online
9 grudnia 2022
9:00-16:00
 1090.00  990.00 zł netto
Wolne : 9/10

Warsztatowy Kurs SEO Copywriting

Pisz teksty, które pozycjonują i sprzedają!

Kurs pozycjonowania stron internetowych 

  • Pierwsza część szkolenia SEO Copywritng to podstawowy kurs pozycjonowania stron internetowych. W 4 godziny krok po kroku nauczysz się współpracować z algorytmami Google oraz analizować i dobierać ogólne oraz długoogonowe wyrażenia kluczowe.
  • Zobaczysz, jak krok po kroku optymalizować stronę internetową pod kątem pozycjonowania zgodnie z wymaganiami Google 2022. Ponadto dowiesz się, jak tworzyć strategię SEO w oparciu o artykuły SEO oraz wewnętrzne i zewnętrzne linkowanie. 
  • Dowiesz się także, jak pisać skuteczne teksty SEO, jak prawidłowo uzupełniać metadane na w panelu administracyjnym CMS oraz jak dywersyfikować treści, aby zyskać przewagę nad konkurencją. 

 

Kurs pisania tekstów SEO

  • Druga część szkolenia SEO Copywriting to kurs pisania tekstów na stronę główną, do zakładek typu „O firmie”, ofert i artykułów blogowych. Nauczysz się, m.in. tworzyć makietę układu treści oraz samodzielnie optymalizować teksty pod kątem SEO.
  • Dowiesz się, jak wpisać treść w oczekiwania klientów, jak zmienić korpo-gadkę w przyjazną komunikację H2H oraz w jaki sposób prezentować argumenty sprzedażowe językiem korzyści. Wszystkie zagadnienia opanujesz w trakcie praktycznych ćwiczeń.
  • Na koniec wybierzesz wyrażenia kluczowe, zaplanujesz strukturę strony oraz napiszesz teksty na stronę główną oraz artykuł SEO typu Pillar Page.
Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.

Zrozumiały język

Trener przekazuje fachową wiedzę krok po kroku i w zrozumiały sposób.

Przykłady i rozwiązania

Zasady i dobre praktyki SEO zobaczysz na przykładowych stronach www.

150 zł w prezencie

Otrzymasz Voucher SEM STORM wspierający analitykę SEO.

Algorytmy Google

Nauczysz się współpracować z algorytmem Koliber, Panda i Pingwin.

Wyrażenia kluczowe

Krok po kroku nauczysz się analizować i dobierać wyrażenia kluczowe.

Optymalizacja www

Opanujesz podstawowe zasady optymalizacji strony pod kątem SEO.

SEO Copywriting

Nauczysz się tworzyć wzorowe teksty SEO i uzupełniać metadane.

Pillar Page

Nauczysz się tworzyć strategię SEO w oparciu o treść www.

Analityka SEO

Zobaczysz, jak szybko i skutecznie analizować efekty pozycjonowania.

Techniki redakcyjne

Opanujesz m.in. eyetracking, język korzyści i komunikację H2H.

Warsztaty www

Wybierzesz wyrażenie kluczowe i napiszesz teksty SEO.

Szkolenie SEO Copywriting – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

 

W trakcie kursu SEO Copywriting dowiesz się, m.in.:

  • jak działa wyszukiwarka i algorytmy Google,
  • na czym polegają trendy SEO 2022 
  • jak analizować i wybierać wyrażenia kluczowe,
  • jak optymalizować strukturę strony internetowej,
  • jak tworzyć strategię SEO opartą o treść,
  • jak pisać skuteczne teksty SEO na stronę internetową,
  • jak pisać pozycjonujące artykuły blogowe,
  • jak tworzyć treści typu Pillar Page,
  • jak tworzyć siatkę wewnętrznych linków na www,
  • jak prawidłowo uzupełniać metadane w panelu administracyjnym CMS,
  • jak pozycjonować zdjęcia i grafiki pod kątem pozycjonowania,
  • jak szybko analizować efekty pozycjonowania strony internetowej,
  • jak łączyć w tekstach pozycjonowanie z językiem korzyści,
  • jak tworzyć makiety układu tekstów na stronie.
0

godzin szkoleniowych

Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy

0%

Pełna satysfakcja

Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny

0%

Praktyki

Zapewniamy praktyczną i sprawdzoną wiedzę. Zbędnej teorii – dziękujemy

+0

Przeszkolonych osób

Przeszkoliliśmy już ponad 500 specjalistów z małych i wielkich firm

Kurs SEO Copywriting - podstawowe szkolenie pozycjonowania i pisania tekstów

Szkolenie SEO Copywriting – program

Część I: Kurs pozycjonowania (4h)

Na czym polega pozycjonowanie stron

  • Trendy w SEO 2022
  • Zachowanie w Google: dane, badania, prognozy.
  • Reklamy Google Ads, a wyniki organiczne.
  • 3 elementy pozycjonowania stron internetowych.
  • Zakazane i rekomendowane techniki SEO (White Hat Vs. Black Hat).
  • Współpraca z agencją SEO – na co uważać i na co się nie godzić.
  • Algorytm Google Koliber: działanie i zasady współpracy.

Wyrażenia kluczowe

  • 7 typów wyrażeń kluczowych: zasady i przykłady.
  • Jak dobrać wyrażenia kluczowe w lejku sprzedażowym: wskazówki.
  • Analiza wyrażeń w planerze słów kluczowych: krok po kroku.
  • Frazy long tail: skąd pozyskiwać długoogonowe wyrażenia kluczowe.
  • Indywidualne ćwiczenia warsztatowe z analizą trenera.

Podstawowa optymalizacja strony pod kątem SEO

  • Strategia planowania treści na stronie internetowej.
  • Optymalizacja struktury menu pod kątem pozycjonowania.
  • Pillar Page: co to jest i jak tworzyć skuteczne treści SEO.
  • Grupowe ćwiczenie warsztatowe z analizą trenera.

SEO Copywriting

  • Algorytm Google Panda: jak działa i zasady współpracy.
  • Optymalizacja tekstu pod kątem SEO: wzór, przykłady, wytyczne.
  • Wewnętrzne linkowanie na stronie internetowej: dobre praktyki.
  • Artykuły SEO typu Pillar Page – jak go stworzyć?
  • Jak prawidłowo uzupełniać metadane w panelu administracyjnym (CMS)?
  • Jak optymalizować zdjęcia pod kątem pozycjonowania: zasady?

Jak sprawdzić efekty pozycjonowania

  • Jak szybko sprawdzić efekty pozycjonowania?
  • Jak interpretować efekty pozycjonowania?

Część II: SEO Copywriting (3h)

Buyer Persona i sztuka notatek

  • Psychologia copywritingu: jak napisać to, czego oczekuje Klient?
  • Motywacje zakupowe Klienta: jak je definiować w klika minut?
  • Język korzyści: zasady, przykłady i ćwiczenia (teksty ofertowe).
  • Korpo-gadka kontra przyjazna komunikacja w zakładce „O nas” - przykłady.
  • Eyetracking: współpraca z okiem - nagłówki i makieta układu treści.

Grupowe Warsztaty SEO

  • Wybieramy wyrażenia kluczowe.
  • Tworzymy strukturę menu strony internetowej.
  • Tworzymy tekst SEO na stronę główną i ofertę.
  • Piszemy artykuł blogowy.
  • Ćwiczenia z analizą i wskazówkami trenera.

Szkolenie SEO Copywriting – korzyści

Co zyskasz?

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie
  • Skuteczne pozycjonowanie
  • Wyższe pozycje w Google
  • Większy ruch na www i więcej Klientów
  • Teksty SEO, które sprzedają więcej i szybciej
  • Mniejsze wydatki na zewnętrzne agencje
  • Profesjonalny SEO copywriter w zespole
  • Konkretne rekomendacje dot. firmowej strony
  • Umiejętności w zakresie pozycjonowania
  • Umiejętności w zakresie copywritingu
  • Sprawne korzystanie z narzędzi SEO
  • Nowe kompetencje zawodowe
  • Wiedza poszukiwana na rynku pracy
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Prawdziwy rozwój zawodowy
  • 100% satysfakcji
  • Mała grupa: maksymalnie 10 osób
  • Voucher SEM STORM o wartości 150 zł
  • Wiedza w wersji krok po kroku
  • Przykłady i dobre praktyki SEO
  • Praktyczne warsztaty
  • Ćwiczenia z analizą trenera
  • Wskazówki dot. optymalizacji stron uczestników
  • Doświadczony trener SEO copywritingu

Szkolenie SEO Copywriting – dla kogo?

Kto wybiera nasz kurs?

Specjaliści marketingu

Początkujący i doświadczeni specjaliści marketingu, promocji i komunikacji

Pracownicy agencji

Pracownicy agencji reklamowych, Content Marketingowych, SEO i PR

Copywriterzy

Nasze szkolenie dla copywriterów porządkuje i rozwija wiedzę dot. SEO 

Zmieniający zawód

Osoby, które planują przekwalifikowanie lub rozpoczynają pracę w marketingu

Kurs SEO Copywriting Warszawa

Co zapewniamy?

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener SEO Copywritingu

Filip Nocny

Filip Nocny to trener SEO copywritingu, który na co dzień pracuje dla takich firm jak Santander Bank Polska, Pracuj.pl, DHL, Allegro, czy SAVICKI. Jako doświadczony copywriter, Content Manager i specjalista SEO specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, pozycjonowaniu stron internetowych, kreacji tekstów www i reklam oraz koordynowaniu kampanii CM. 

Jak trener SEO copywritingu, krok po kroku przekazuje specjalistyczną wiedzę, zapewniając uczestnikom maksymalnie praktyczną wiedzę, dobre praktyki i gotowe rozwiązania w zakresie pozycjonowania i kreacji tekstów. 

Uczestnicy cenią naszego trenera za profesjonalizm, zaangażowanie i bardzo przystępny sposób przekazywania wiedzy, którą od razu można wykorzystać w codziennej pracy.

 

Szkolenie SEO Copywriting – opinie

„Jakie szkolenie polecacie?”

Naszą wizytówką są rekomendacje uczestników!

Szkolenie uporządkowało i znacznie poszerzyło moją wiedzę w zakresie pozycjonowanie stron internetowych oraz pozwoliło od razu wdrażać skuteczniejsze treści na stronie internetowej oraz osiągnąć w kilka miesięcy wyższe pozycje w Google. Polecam zdecydowanie.  

Gabriela Filipczak

LoviBox

Po rozpoczęciu pracy w dziale marketingu szukałam szkolenia, które nie będzie bazowało na teorii, tylko na praktyce. Kurs SEO Copywriting przekroczył moje oczekiwania, a zdobyta wiedza od razu pozwoliła mi optymalizować i skutecznie pozycjonować strony internetowe.

Agata Pielacha - Janiec

Pałac Grochowiska

Szkolenie z SEO copywritingu to kurs, który zapewnił mi praktyczną wiedzę w zakresie pozycjonowania oraz nauczył pisać skuteczne teksty sprzedażowe z uwzględnieniem zasad SEO. Jedno z najlepszych szkoleń, w których brałam udział - bez zbędnej teorii i lania wody.

Agnieszka Feifer

NEWLOOK'S

Szkolenie SEO Copywriting – FAQ

Zmień pytanie w odpowiedź

Czy szkolenie SEO Copywriting jest dla początkujących czy zaawansowanych?

Szkolenie SEO Copywriting to kurs przeznaczony dla początkujących i średniozaawansowanych uczestników, którzy chcą opanować wiedzę od podstaw lub ją uporządkować oraz poszerzyć.

Z naszego kursu korzystają także doświadczeni Copywriterzy i pracownicy marketingu, którzy chcą uzupełnić swe kompetencje zawodowe o techniki skutecznego pozycjonowania.

Jak zapisać się na szkolenie SEO Copywriting?

Wystarczy, że wypełnisz formularz, który pojawi się w po kliku w guzik „Zapisz się” z prawej strony u góry ekranu. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia prześlemy na wskazany adres mailowy dokumenty oraz wszystkie niezbędne informacje.

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu?

Jak najbardziej tak. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który pojawi się po kliknięciu w guzik „Zapisz się” oraz dopełnić formalności związanych z rezerwacją.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie SEO Copywriting odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00.

W jakich miastach odbywa się kurs SEO Copywriting?

Szkolenie SEO Copywriting odbywa się przede wszystkim w Warszawie.

Co obejmuje cena szkolenia?

Cena szkolenia obejmuje 1-dniowy kurs, lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie drukowanej i elektronicznej oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Czy na szkoleniu będzie potrzebny laptop?

Laptop nie jest konieczny, choć warto wziąć go ze sobą.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.

Czy zgłaszając 2 lub więcej uczestników otrzymam rabat?

Oczywiście. W przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników zaproponujemy atrakcyjny rabat.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i działamy

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o szkolenie SEO Copywriting?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń

Kurs Copywritingu FAQ

Zmień pytania w odpowiedzi

Czy Kurs Copywritingu jest dla początkujących, czy zaawansowanych?

Kurs Copywritingu to szkolenie dla początkujących, średniozaawansowanych oraz dla specjalistów i manageów, którzy  chcą  uporządkować i wzbogacić swoją wiedzę na temat copywritingu i SEO. 

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu?

Tak. Kurs Copywritingu to szkolenie otwarte.  W naszym szkoleniu biorą udział osoby pracujące w dużych i małych firmach, a także uczestnicy indywidualni, którzy:

  • planują zmienić pracę; 
  • szukają pracy w marketingu;
  • chcą rozpocząć karierę copywritera;
  • potrzebuję wiedzy, aby lepiej promować swoją firmę i zwiększyć sprzedaż.

Czy podczas kursu będzie potrzebny laptop?

Jeśli wolisz klawiaturę niż długopis to weź se sobą laptopa. Komputer nie jest jednak niezbędny. 

W jakich miastach odbywa się Kurs Copywritingu?

Kurs Copywritingu odbywa się przeważnie w Warszawie, choć coraz częściej realizujemy nasze szkolenie także w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. 

W jakich godzinach odbywa się Kurs Copywritingu?

Kurs Copywritingu przeważnie odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00 (w obydwu dniach). Pełną agendę szkolenia wraz z niezbędnymi informacjami otrzymasz od nas w agendzie na kilka dni przed terminem szkolenia.

Jak zapisać się na Kurs Copywritingu?

Wystarczy, że naciśniesz guzik „Zamów szkolenie”, a następnie wypełnisz i wyślesz do nasz formularz zgłoszeniowy. W odpowiedzi otrzymasz formularz do podpisu, fakturę pro-forma oraz szczegółowe informacje.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Proponujemy Ci Kurs Copywritingu z certyfikatem, który potwierdzi Twoje nowe umiejętności. Certyfikat przekażemy w formie papierowej, a na życzenie, także w elektronicznej. 

Gdzie odbędzie się szkolenie stacjonarne? Co z parkingiem?

Szczegółowe informacje dot. miejsca szkolenia oraz parkingu otrzymasz w szczegółowej agendzie najpóźniej 5 dni dni przed terminem szkolenia.

Czy Kurs Copywritingu odbywa się także online?

Tak. Nasz Kurs Copywritingu organizujemy stacjonarnie oraz co jakiś czas jako szkolenie online. Napisz do nas wiadomość lub zadzwoń - poinformujemy Cię o naszych planach dot. kolejnych  edycje kursu.

Czy Kurs Copywritingu odbywa się cyklicznie?

Tak. Nasz Kurs Copywritingu odbywa się co 1-2 miesiące.

Co to jest SEO? 

Co to znaczy SEO? Sam skrót SEO (ang. Search Engine Optimization) oznacza proces polegający na kompleksowej optymalizacji strony inernetowej, aby poprawić widoczność witryny w wynikach wyszukiwarki po wpisaniu do niej konkretnych słów kluczowych. Móiąc bardziej obrazowo z punktu widzenia naszej firmy istotą SEO jest dążenie do sytuacji, aby po wpisaniu do okienka Google takich słów jak "szkolenie seo copywriting",  "kurs seo copywriing", czy "jak pisać teksty seo" strona Areny Szkoleń wyświetlała się jak najwyżej. 

Klasyczne SEO obejmuje 2 elementy:

  • SEO onsite, czyli optymalizację strony interneetowej pod kątem programistycznym, a także optymalizację treści, zdjęć i grafik oraz lników wewnętrznych;
  • SEO offsite, czyli działania zmierzające do pozyskiwania wartościowych linków zewnętrznych (tzw. Link Building). 

Co to jest SEO Copywriting

SEO Copywriting to sposób optymalizacji tekstów pod kątem pozycjonowania. Podstawą SEO Copywritingu jest tworzenie treści, które będą:

  • wartosciowe z punktu widzenia odbiorcy (np. będą udzielały konkretnych odpowiedzi na pytania, które chce zadać Internautana);
  • przyjazne z punktu widzenia algorytmu Google (m.in. będą zawierały słowa kluczowe na poziomie nagłówków, treści zasadniczej oraz metadanych. 

Zasady SEO Copywritigu

Zasady SEO Copywritingu obejmują takie elementy jak:

  • tworzenie wartościowej treści z punktu widzenia odbiorcy;
  • wybór optymalnych słów kluczowych;
  • dosotosowanie stylisyki do preferencji grupy docelowej;
  • odpowiednia hierarchia (struktura) nagłówków;
  • przejrzystość treści;
  • optymalizacja nagłówków pod kątem słów kluczowych
  • optymalziacja paragrafów pod kątem słów kluczowych
  • optymalziacja linków wewnętrznych pod kątem SEO;
  • optymalziacja metadanych (Title, Descripion i Key Word oraz opisy zdjęć) pod kątem SEO;
  • unikalność na poziomie redakcyjnym; 
  • zakaz "duplicate content", a więc:
  • brak duplikacji treści ze stron zewnęrznych;
  • brak duplikacji  treści z własnej witryny.

Teksty SEO przykłady

Najlepsze przykady tektów SEO, to takie treści, które realnie wpływają na wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zróbmy mały eksperyment. Wpisz do Google słowa "szkolenie copywriing" i sprawdź, czy nasz kurs Areny Szkoleń wyświetla się wysoko w wynikach organicznych  (nie reklamowych). Jeśłi tak to kliknij i przyjrzyj się strukturze oraz optymalziacji treści.pod kątem pozycjonowania. :)

Słowa kluczowe - co to jest? 

Co to jest sowo kluczowe i jaką rolę pełni w pozycjonowaniu strony? Zacznijmy od tego, że słowa kluczowe (inaczej wyrażenia kluczowe lub, frazy kluczowe, keywords lub frazy SEO) to ciągi znaków wpisywanych przez uInternautów do wyszukiarek w celu odnalezenia konkretnych informacji na dany temat.

  • Przykład słowa kluczowego: seo 
  • Przykład słów kluczowych: seo copywriting

Dobór słów kluczowych powinien uwzględniać znajomość termatu  przez grupę docelową (User Experience). Dlaczego to tak istotne?

Powód jest prosty. Przedstawiciel jednej z grup może wpisać do wyszukiwarki słowa "na czym polega seo copywriting", natomiast przedstawiciel innej grupy może nie znać słowa "seo" i wpisze do wyszukiwarki frazę "jak pisać teksty pod pozycjonowanie". To dwa różne wyrażenia kluczowe lecz dotyczą tego samego zagadnienia. Z punktu widzenia Areny Szkoleń dobrze jest pozycjonować się na obydwa wyrażenia, dlatego warto uwazględnić je w tworzeniu contentu. 

Długoogonowe słowa kluczowe (Frazy Long Tail) - co to jest? 

Dłogoogonowe słowa kluczowe (inaczej frazy Long Tail) to szczegłówe wyrażenia, które precyzują dane zagadnienia. Przykłady:

  • jak tworzyć opisy seo w branży hotelarskiej
  • jak prawdłowo uzupełniać metadane w cms
  • nagłówki w tekstach seo jak oznaczać 

Rodzaje tekstów SEO

Pisanie tekstów pod SEO nie powinno bazować jedynie na optymalziacji pod kątem robotów Google, lecz przee wszytskim na dostarczenie odbiorcy wartościowych informacji. 

Rodzaje teksów SEO:

  • precle (presell pages) to witryny, gdzie publikuje się artykuły tematyczne zawierające linki kierujące ruch do strony, którą chcemy pozycjonować;
  • wszytskie teksty WWW (treści typu "O firmie", opisy produków,  FAQ)
  • artykuły SEO (np. artykuły blogowe);
  • opisy do katalogów (NAP),np. wizytówki na lokalnych stronach internetowych;
  • artykuły sponsorowane publikowane na zewnętrznych witrynach z linkiem kiedującym ruch do pozycjonowanej strony WWW. 

SEO Copywriting kurs online 

Jeśli szukasz szkolenia z pisania tekstów pod pozycjonowanie to zapraszamy Cię na nasz SEO Copywriting kurs online. W 1 dzień opanujesz solidne podstawy, nauczysz się dobierać frazy SEO w planerze słów kluczowuych oraz optymazliwoać treśic. Krok po kroku - od podstaw, aż po szczegółwy. Zapraszamy!  

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.
Termin i cena