Kurs pozycjonowania + Kurs pisania tekstów WWW z wykorzystaniem AI
Pisz teksty, które pozycjonują i sprzedają!
Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.
Trener przekazuje fachową wiedzę krok po kroku i w zrozumiały sposób.
Zasady i dobre praktyki SEO zobaczysz na przykładowych stronach www.
Otrzymasz Voucher SEM STORM wspierający analitykę SEO.
Nauczysz się współpracować z algorytmem Koliber, Panda i Pingwin.
Nauczysz się analizować i dobierać ogólne i szczegółowe słowa kluczowe.
Opanujesz podstawowe zasady optymalizacji strony pod kątem SEO.
Nauczysz się tworzyć wzorowe teksty SEO i uzupełniać metadane.
Nauczysz się tworzyć strategię SEO oraz planować redakcję artykułow typu Pillar.
Zobaczysz, jak szybko i skutecznie analizować efekty pozycjonowania.
Opanujesz m.in. eyetracking, język korzyści i komunikację H2H.
Wybierzesz wyrażenie kluczowe i napiszesz teksty SEO.
Zobacz, czego się nauczysz
W trakcie kursu SEO Copywriting dowiesz się, m.in.:
godzin szkoleniowych
Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy
Pełna satysfakcja
Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny
Praktyki
Zapewniamy praktyczną i sprawdzoną wiedzę. Zbędnej teorii – dziękujemy
Przeszkolonych osób
Przeszkoliliśmy już ponad 500 specjalistów z małych i wielkich firm
Kurs SEO Copywriting - podstawowe szkolenie pozycjonowania i pisania tekstów
Część I: Kurs pozycjonowania (4h)
Część II: SEO Copywriting (3h)
Jak krok po kroku tworzyć prompty w zakresie planowania struktury tekstu, wyboru słów kluczowych, kreacji wartociowej treści oraz jej optymalizacji pod kątem SEO zgodnie z najnowszymi wymaganiami Google.
Wraz z trenerem tworzymy plan pozycjonowania stron internetowych Uczestników uwzględniając aktualny poziom wiedzy, zasoby czasowe i liczbę pracowników działu marketingu.
Co zyskasz?
Co zyska Twoja firma?
Co zyskasz osobiście?
Co wyróżnia nasze szkolenie?
Kto wybiera nasz kurs?
Filip Nocny
Filip Nocny to trener SEO Copywritingu, który na co dzień pracuje dla takich firm jak Santander Bank Polska, Pracuj.pl, DHL, Allegro, czy SAVICKI. Jako doświadczony Copywriter, Content Manager i specjalista SEO specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, pozycjonowaniu stron internetowych, kreacji tekstów WWW oraz koordynowaniu kampanii Content Marketingowych.
Jak trener SEO Copywritingu, krok po kroku przekazuje specjalistyczną wiedzę, zapewniając uczestnikom maksymalnie praktyczną wiedzę, dobre praktyki i gotowe rozwiązania w zakresie pozycjonowania i kreacji tekstów.
Uczestnicy cenią naszego trenera za profesjonalizm, zaangażowanie i bardzo przystępny sposób przekazywania wiedzy, którą od razu można wykorzystać w codziennej pracy.
„Jakie szkolenie polecacie?”
Zmień pytanie w odpowiedź
Szkolenie SEO Copywriting to kurs przeznaczony dla początkujących i średniozaawansowanych uczestników, którzy chcą opanować wiedzę od podstaw lub ją uporządkować oraz poszerzyć.
Z naszego kursu korzystają także doświadczeni Copywriterzy i pracownicy marketingu, którzy chcą uzupełnić swe kompetencje zawodowe o techniki skutecznego pozycjonowania.
Wystarczy, że wypełnisz formularz, który pojawi się w po kliku w guzik „Zapisz się” z prawej strony u góry ekranu. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia prześlemy na wskazany adres mailowy dokumenty oraz wszystkie niezbędne informacje.
Jak najbardziej tak. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który pojawi się po kliknięciu w guzik „Zapisz się” oraz dopełnić formalności związanych z rezerwacją.
Szkolenie SEO Copywriting odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00.
Szkolenie SEO Copywriting odbywa się przede wszystkim w Warszawie.
Cena szkolenia obejmuje 1-dniowy kurs, lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie drukowanej i elektronicznej oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Laptop nie jest konieczny, choć warto wziąć go ze sobą.
Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.
Oczywiście. W przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników zaproponujemy atrakcyjny rabat.
Zadzwoń lub napisz i działamy
Szybki kontakt
Co to znaczy SEO? Sam skrót SEO (ang. Search Engine Optimization) oznacza proces polegający na kompleksowej optymalizacji strony inernetowej, aby poprawić widoczność witryny w wynikach wyszukiwarki po wpisaniu do niej konkretnych słów kluczowych. Móiąc bardziej obrazowo z punktu widzenia naszej firmy istotą SEO jest dążenie do sytuacji, aby po wpisaniu do okienka Google takich słów jak "szkolenie seo copywriting", "kurs seo copywriing", czy "jak pisać teksty seo" strona Areny Szkoleń wyświetlała się jak najwyżej.
Klasyczne SEO obejmuje 2 elementy:
SEO Copywriting to sposób optymalizacji tekstów pod kątem pozycjonowania. Podstawą SEO Copywritingu jest tworzenie treści, które będą:
Zasady SEO Copywritingu obejmują takie elementy jak:
Najlepsze przykady tektów SEO, to takie treści, które realnie wpływają na wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zróbmy mały eksperyment. Wpisz do Google słowa "szkolenie copywriing" i sprawdź, czy nasz kurs Areny Szkoleń wyświetla się wysoko w wynikach organicznych (nie reklamowych). Jeśłi tak to kliknij i przyjrzyj się strukturze oraz optymalziacji treści.pod kątem pozycjonowania. :)
Co to jest sowo kluczowe i jaką rolę pełni w pozycjonowaniu strony? Zacznijmy od tego, że słowa kluczowe (inaczej wyrażenia kluczowe lub, frazy kluczowe, keywords lub frazy SEO) to ciągi znaków wpisywanych przez uInternautów do wyszukiarek w celu odnalezenia konkretnych informacji na dany temat.
Dobór słów kluczowych powinien uwzględniać znajomość termatu przez grupę docelową (User Experience). Dlaczego to tak istotne?
Powód jest prosty. Przedstawiciel jednej z grup może wpisać do wyszukiwarki słowa "na czym polega seo copywriting", natomiast przedstawiciel innej grupy może nie znać słowa "seo" i wpisze do wyszukiwarki frazę "jak pisać teksty pod pozycjonowanie". To dwa różne wyrażenia kluczowe lecz dotyczą tego samego zagadnienia. Z punktu widzenia Areny Szkoleń dobrze jest pozycjonować się na obydwa wyrażenia, dlatego warto uwazględnić je w tworzeniu contentu.
Dłogoogonowe słowa kluczowe (inaczej frazy Long Tail) to szczegłówe wyrażenia, które precyzują dane zagadnienia. Przykłady:
Pisanie tekstów pod SEO nie powinno bazować jedynie na optymalziacji pod kątem robotów Google, lecz przee wszytskim na dostarczenie odbiorcy wartościowych informacji.
Rodzaje teksów SEO:
Jeśli szukasz szkolenia z pisania tekstów pod pozycjonowanie to zapraszamy Cię na nasz SEO Copywriting kurs online. W 1 dzień opanujesz solidne podstawy, nauczysz się dobierać frazy SEO w planerze słów kluczowuych oraz optymazliwoać treśic. Krok po kroku - od podstaw, aż po szczegółwy. Zapraszamy!