Jak pisać teksty na stronę internetową?

Jak pisać teksty na stronę internetową – krok 1

Zbadaj preferencje swojego potencjalnego Klienta

By napisać dobre teksty na stronę internetową w pierwszej kolejności spójrz na ofertę oczami swojego potencjalnego Klienta i odpowiedzieć na pytanie „Co chciałbym usłyszeć?”.

Wywiad pomoże Ci:

  • zdefiniować konkretne argumenty i określić ich hierarchię
  • określić rzeczywiste potrzeby
  • zbadać stosunek Klienta do Twojej branży
  • wyznaczyć optymalną stylistykę narracji
  • ustalić UX (User Experience), tzn. poziom merytoryczny tekstów

Kiedy będziesz analizować preferencje swojej grupy docelowej i dowiesz się, że dla Twojego przeciętnego Klienta najważniejsze są np.: szybkość wykonania projektu, jakość, a cena zajmuje dopiero trzecie miejsce na liście priorytetów, to znaczy, że dokładnie w takiej kolejności powinieneś argumentować swoją ofertę. Chodzi przecież o to, aby Twoja oferta dokładnie wpisywała się w konkretne oczekiwania.

Jak pisać teksty na stronę internetową – krok 2

Ustal kolejność akapitów w kolejnych podzakładkach

Wywiad pozwoli Ci także ustalić właściwą kolejność akapitów, dzięki czemu będziesz prowadził swoich Klientów od ogółu – do szczegółu – zgodnie z zasadami USER FRIENDLY

Jak pisać teksty na stronę internetową – krok 3

Wyselekcjonuj frazy kluczowe, które definiują Twoją ofertę

Sprawdź wartość poszczególnych fraz w Google AdWords – to dziecinnie proste.

  • Jeśli nie masz jeszcze konta to szybko je stwórz – zajmie Ci to dosłownie parę chwil.
  • W sekcji „Narzędzia i analiza” wybierz zakładkę „Planer słów kluczowych”
  • Wybierając opcję „Pobierz liczbę operacji wyszukiwania dla listy słów kluczowych…” – sprawdzisz tam potencjał konkretnej frazy.
  • Wybierając opcję „Szukaj propozycji fraz kluczowych…” otrzymasz od Google podpowiedzi pokrewnych fraz.
  • Pamiętaj, aby w ustawieniach określić lokalizację weryfikacji fraz pod kątem lokalizacji (u dołu ekranu sekcja „Kierowanie”).

Jak pisać teksty na stronę internetową – krok 4

Pamiętaj, że dobre teksty na strony internetowe są redagowane w oparciu o:

  • system AIDA
  • regułę KISS (Keep It Simple Stupid)
  • założenia NOR
  • techniki NLP
  • eksponowanie USP na poziomie nagłówków i leadów
  • języku korzyści
  • optymalizacji na poziomie tekstu właściwego i CMS, technikach NLP
  • reguły tworzenia wartościowego Long Tail’a witryny redagowanego zgodnie z nowymi wymaganiami algorytmu Google.

Wszystkiego dowiesz się podczas szkolenia „Copywriting i Content Marketing”

Obserwuj i korzystaj na FB
       Podziel się artykułem

Najchętniej wybierane artykuły

Inni także przeczytali

Jakich szkoleń potrzebują instytucje publiczne?
Jakich szkoleń potrzebują instytucje publiczne?
Komunikacja korporacyjna – co to jest?
Komunikacja korporacyjna – co to jest?
Video marketing - don't tell me, show me.
Video marketing - don't tell me, show me.
Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Zmienimy każde pytanie w wyczerpującą odpowiedź oraz ofertę dopasowaną do realnych potrzeb Twoje firmy. Zapraszamy do współpracy z gwarancją konkretnych umiejętności i praktycznej wiedzy!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.