Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!

Szkolenia z copywritingu? Potrzebne jak nigdy!

Obok identyfikacji wizualnej, copywriting staje się ważnym kodem identyfikującym, dzięki któremu marka wyróżnia się na tle konkurencji. Zarówno w biznesie, jak i w przestrzeni publicznej zainteresowanie szkoleniami z copywritingu systematycznie wzrasta. Dlaczego? Rośnie świadomość korzyści wynikających z redakcji profesjonalnych tekstów, które obok pozycjonowania i funkcji brandingowej zapewniają, m.in. realny wzrost poziomu sprzedaży. Sprawdź pełną listę korzyści wynikających z profesjonalnych szkoleń z copywritingu...

 

Szkolenia + Copywriting = oferta?

Analizujemy ceny, programy, metody szkoleniowe oraz sylwetkę idealnego trenera.

Po wpisaniu do wyszukiwarki Google frazy "szkolenia copywriting" na dzień dobry wyświetla się kilkadziesiąt ofert profesjonalnych firm i freelnacerów. W jaki sposób ocenić, które szkolenie z copywritingu przełoży się na konkretne umiejętności Uczestników oraz zapewni wymierne korzyści biznesowe? Co decyduje o kompetencjach trenera copywritingu? Przedstawiamy krótką check listę, która pozwoli szybko zweryfikować ofertę oraz realnie ocenić jej potencjał szkoleniowy. Po pierwsze...

Optymalny program szkolenia powinien zostać zbudowany na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb szkoleniowych Klienta. Aby szkolenie przyniosło maksymalne efekty, program musi uwzględniać specyfikę branży danej firmy lub konkretne aspekty funkcjonowania urzędu w danym obszarze przestrzeni publicznej. Profesjonalny i nowoczesny program szkolenia to scenariusz, który umożliwia skuteczną realizację celów biznesowych w oparciu o dobór odpowiednich metod szkoleniowych, teorii oraz praktycznych ćwiczeń idealnie dostosowanych do profilu zawodowego Uczestników.

Dobór metod szkoleniowych w znacznej mierze decyduje o koncentracji Uczestników oraz tempie i skuteczności przyswajania wiedzy. Wyróżnia się dwa podstawowe kryteria, które determinują selekcję narzędzi. Po pierwsze metody szkoleniowe powinny zostać dopasowane do charakteru grupy docelowej (m.in. profilu zawodowego, wieku oraz poziomu zaawansowania Uczestników). Po drugie muszą zapewniać dywersyfikację kanałów komunikacji. Jak się okazuje indywidualny dobór oraz stosowanie kilku metod połączonych w spójną całość aktywizuje słuchaczy oraz optymalizuje efekty edukacyjne.     

Model CAF (Common Assessment Framework - Powszechny Model Oceny) to system dedykowany jednostkom administracji publicznej, który pozwala urzędom systematycznie modernizować swoją pracę oraz standardy zarządzania. Opracowany przez ekspertów Model CAF umożliwia instytucjom wszystkich szczebli precyzyjnie diagnozować problemy, konkretyzować cele, wyznaczać kierunek rozwoju oraz określać potrzeby szkoleniowe.

Precyzyjna analiza potrzeb szkoleniowych to klucz, którym można otworzyć drzwi do realnych oszczędności, optymalizacji codziennej pracy oraz pożądanych korzyści biznesowych zapewniających rozwój. Aby szkolenie przełożyło się na konkretne efekty, jego program powinien odzwierciedlać wnioski wynikające z wewnętrznego badania potrzeb szkoleniowych oraz indywidualnych konsultacji. Tylko w ten sposób uda się "wyposażyć" Uczestników w maksymalnie praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności.

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.