Szkolenia copywriting - korzyści

Szkolenie copywriting = konkretne korzyści

Szkolenia z Copywritingu dla świadomych

Jeszcze kilka lat temu administracja publiczna oraz firmy mniej chętnie inwestowały w szkolenia z copywritingu, jednak wzrastają świadomość w zakresie polityki brandingowej sprawia, że pracownicy działów marketingu coraz częściej uwzględniają copywriting na liście swoich potrzeb szkoleniowych.

  • Szkolenia z copywritingu bezpośrednio przekładają się na:
  • wyższy poziom sprzedaży,
  • unikalny wizerunek,
  • wzrost zainteresowania ze strony mediów,
  • modernizację polityki informacyjnej,
  • budowanie wartościowej społeczności konsumenckiej,
  • pozycjonowanie, czyli wyższą pozycję w wyszukiwarce Google,
  • oszczędności związane z outsourcingiem usług copywriterskich na zewnątrz. 

Wyższy poziom sprzedaży

  • Teksty na www i  e-commerce, reklamy ATL, materiały POS, e-marketing i Social Media przekładają się na wzrost sprzedaży gdy strategia komunikacji/copywritingu oparta o identyfikację realnych potrzeb klientów (badania focusowe, metoda Core Complex) oraz profesjonalne zasady copywritingu. 
  • Dokonanie rewolucji w firmowym copywritingu pomaga skutecznie koncentrować uwagę potencjalnych klientów na konkretnych korzyściach oraz USP (Unique Selling Proposition), które bardzo często są niewidoczne w gąszczu zbędnej i bezbarwnej narracji.
  • Tymczasem wyeksponowanie kluczowych elementów daje natychmiastowe rezultaty w postaci większej ilości telefonów, zapytań ofertowych oraz decyzji zakupowych. 

Unikalny wizerunek

  • Jeśli firma jest przeźroczysta, a jej przekaz promocyjny wtapia się w tło setek konkurencyjnych ofert, to szanse na przebicie się na rynku dzięki korzystnym cenom, profesjonalizmowi, szybkiemu serwisowi oraz "wartościom dodanym" są ograniczone.
  • Oczywiście istnieją branże, gdzie tylko i wyłącznie liczby i twarde argumenty decydują o decyzji zakupowej, nie mniej jednak w znacznej mierze to właśnie "opakowanie" jest jednym z kluczowych elementów całej oferty.
  • Aby pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i stworzyć unikalny kod identyfikacyjny należy stworzyć narrację, która:
  • po pierwsze: będzie idealnie sprofilowana do oczekiwań grupy docelowej,
  • po drugie: złamie dotychczasowy schemat przekazu w konkretnej branży, jednak bez stosowania tzw. eksperymentu przerywania,
  • po trzecie: odzwierciedli prawdziwą "osobowość" firmy,
  • po czwarte: będzie spójna na każdym poziomie dystrybucji treści promocyjnych, informacyjnych i sprzedażowych,
  • po piąte: będzie na tyle charakterystyczna, że potencjalny klient zacznie kojarzyć przekaz, konkretne sformułowania oraz przede wszystkim - własne korzyści.

Szkolenia z copywritingu = wzrost zainteresowania mediów

  • Szkolenie z copywritingu daje pracownikom marketingu narzędzia, dzięki którym teksty informacje prasowe i artykuły przyciągają uwagę dziennikarzy oraz spełniają kryteria profesjonalnych materiałów PR. 

  • Stworzenie dobrej bazy mailingowej i dystrybucja oryginalnych aktualności branżowych i świeżych newsów daje szybkie efekty, ponieważ pomagamy w pracy dziennikarzom, którzy nie muszą przeprowadzać researchu i otrzymują tekst gotowy do implementacji na łamach czasopisma lub portalu. Wszyscy są zadowoleni:
  • - firma, ponieważ buduje swój wizerunek i dodatkowe źródło promocji,
  • - dziennikarz, ponieważ ma mniej pracy,
  • - czytelnik/klient, ponieważ dowiedział się czegoś interesującego.

Szkolenie copywriting = modernizacja polityki informacyjnej

  • Cel jest jeden - tworzenie tekstów informacyjnych, redagowanych przyjaznym językiem przez pryzmat korzyści - na poziomie merytorycznym sprofilowanym do realnych potrzeb odbiorcy.
  • Szkolenie z copywritingu pomaga Uczestnikom pisać dokładnie to, co chcą usłyszeć ich klienci. W związku z tym dobre szkolenie powinno uwzględniać tematykę związaną z ustaleniem zasad Content Strategy (CS) oraz User Experience (UX).
  • Dopiero w drugiej kolejności trener powinien przekazywać wiedzę dot. budowy pięter narracji opartej o system AIDA, regułę KISS, NOR, 5W i NLP.

Szkolenie z copywritingu - tworzenie społeczności konsumenckiej

  • Wbrew pozorom nie tylko teksty na Facebooku budują społeczność konsumencką wokół marki. Nie mniej jednak działania w zakresie Social Media należą w tym względnie do działań kluczowych.
  • Spójny copywriting pro konsumencki na poziomie FB i WWW ma na celu przyzwyczajenie odbiorcy do faktu, że nasza firma nie tylko sprzedaje usługę lub produkt, lecz także dostarcza wartościowych i przydatnych informacji, monitoruje dla nas rynek, udziela wskazówek i praktycznych porad, itp.
  • Copywriting konsumencki na poziomie strony internetowej nie tylko buduje wokół witryny i brandu pozytywny wizerunek, ale także zapewnia wyższy wskaźnik klikalności, który przekłada się na wyższą pozycję w wyszukiwarce Google.

Szkolenie z copywritingu - SEO i pozycjonowanie

  • Copywriting SEO, czyli naturalne pozycjonowanie pozwala firmom zaoszczędzić sporo pieniędzy na pozycjonowaniu IT, które wiąże się ze stałymi opłatami.
  • Szkolenie z copywritingu nie może abstrahować od pozycjonowania, ponieważ dopiero połączenie wiedzy w dziedzinie psychologii, technik redakcyjnych oraz optymalizacji tekstu pod kątem SEO (także na poziomie CMS) przynosi pożądane efekty.
  • W związku profesjonalne teksty na www powinny spełniać dwie zasadnicze warunki:
  • - po pierwsze: podobać się potencjalnym klientom i przekonywać ich do decyzji zakupowej,
  • - po drugie: podobać się algorytmowi Google, który w nagrodę za dobre teksty i wartościowy long tail przydzieli stronie wysoką pozycję w wyszukiwarce.

Sprawdź nasze szkolenia

Wybierz optymalny program:

Obserwuj i korzystaj na FB
       Podziel się artykułem

Najchętniej wybierane artykuły

Inni także przeczytali

Jakich szkoleń potrzebują instytucje publiczne?
Jakich szkoleń potrzebują instytucje publiczne?
Komunikacja korporacyjna – co to jest?
Komunikacja korporacyjna – co to jest?
Video marketing - don't tell me, show me.
Video marketing - don't tell me, show me.
Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Zmienimy każde pytanie w wyczerpującą odpowiedź oraz ofertę dopasowaną do realnych potrzeb Twoje firmy. Zapraszamy do współpracy z gwarancją konkretnych umiejętności i praktycznej wiedzy!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.