Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!

Generujesz i generujesz, ale nic z tego nie wynika?

Wiedza dot. Content Marketingu i pozyskiwania Leadów Sprzedażowych powoli, ale systematycznie wzrasta. W związku z tym coraz więcej firm zaczyna stosować w swojej strategii lejki sprzedażowe. Mądra selekcja potencjalnych Klientów i proces ich „dojrzewania” zapewnia przecież znakomite efekty sprzedażowe. Chyba, że popełniamy klasyczne błędy…

Budowa Twojego firmowego lejka sprzedaży

Klasyczny lejek sprzedażowy składa się z 4 etapów, których celem jest pozytywny efekt sprzedażowy. Aby go osiągnąć powinieneś prowadzić swego potencjalnego Klienta od ogółu do szczegółu, a w każdej z 4 faz uzyskać wysoką konwersję. Jak to osiągnąć? Musisz tworzyć wartościowe treści optymalnie dopasowane do poziomu wiedzy oraz charakteru grupy docelowej oraz stworzyć własny model lejka sprzedażowego.

Co to jest? Jak działa? Na czym to polega? Jak jest zbudowany?

Z ogólnych statystyk wynika, że tylko co 6 użytkownik strony internetowej decyduje się na zakup. Pozostali Internauci surfują po witrynie wyłącznie, aby zdobyć informacje lub porównać ofertę. Stosowanie lejka sprzedaży pozwoli Ci zweryfikować prawdziwe potrzeby potencjalnego Klienta, przyspieszyć oraz przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

Jak pozyskiwać potencjalnych Klientów?

W języku marketingowym lead sprzedażowy to potencjalny Klient, który wykazał się zainteresowaniem konkretnym produktem lub usługą. W jaki sposób? Na przykład poprzez pozostawienie adresu mailowego lub innych danych kontaktowych. Oczywiście pozostawienie „namiarów” nie jest równoznaczne z zakupem lub rezerwacją, ale otwiera możliwości prowadzenia kolejnych działań marketingowych (lead nurturing) dopasowanych do preferencji potencjalnego Klienta.

Dowiedz się, czym jest prawdziwy marketing treści

Temat Content Marketingu jest systematycznie eksploatowany w Internecie przez prawdziwych ekspertów oraz amatorów. Ilość często sprzecznych ze sobą danych powoduje, charakterystyczny dla zagadnień związanych z promocją, pozycjonowaniem i PR, chaos informacyjny. Jak wiadomo powielane mity z czasem zyskują rangę „prawdy”, która nie zapewnia pożądanych rezultatów, a czasem frustrację i efekty odwrotne do zamierzonych. Sprawdź swoją wiedzę i dowiedz się, na czym tak naprawdę polega prawdziwy Content Marketing.

Content Marketing w Polsce

30 sierpnia 2014

Świadomość polskich firm

Wg statystyk amerykańskiej HUB SPOT ACADEMY w sektorze B2B ponad 40% Klientów czyta artykuły merytoryczne przed podjęciem decyzji zakupowej, a prowadzenie firmowego bloga zwiększa liczbę pozyskiwanych leadów sprzedażowych o ponad 65%/miesiąc. Dane robią wrażenie! Tymczasem świadomość znaczenia Content Marketingu oraz SEO Copywritingu w większości polskich firm jest wciąż na dość niskim poziomie. Najwyższa pora zacząć edukację, ponieważ kto nie inwestuje w wartościowe treści jest skazany na niskie pozycje w Google oraz przegrywa z konkurencją w pojedynku na USP, wiarygodność biznesową i wizerunek.

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.