Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!


Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego wybierasz produkt lub usługę firmy X, a nie Y? Co sprawia, że jesteś w stanie zapłacić więcej za produkt o identycznych cechach?
Dobre imię marki to jej najcenniejsze aktywa. Dobre opinie Klientów działają skuteczniej niż niejedna kampania reklamowa, a pozytywny wizerunek przekłada się również na wyniki finansowe. Oferując nawet droższe artykuły/usługi możesz wygrać z konkurencją, jeśli ta nie cieszy się dobrą opinią. Negatywny wizerunek firmy może zrujnować nawet najlepszy pomysł na biznes.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!

Brand Hero

21 lutego 2017

Brand Hero

Wyróżnij się lub zgiń


Wyobraź sobie, że jesteś producentem spinaczy. Twój produkt jest oczywiście unikalny, wyjątkowy, etap projektu dopracowany jest w najmniejszych szczegółach, a zespół doświadczonych ekspertów codziennie dba o najwyższą jakość obsługi. Jednak kiedy Klient ma wybrać spinacze do swojego biura najpewniej będzie kierował się maksymalnie dwoma kryteriami – ceną oraz trwałością materiału z którego zostały one wykonane (o ile oczywiście zależy mu na aspekcie trwałości).
Tą sytuację można odnieść praktycznie do każdej branży i każdego produktu.
Stara, lecz wciąż aktualna zasada w marketingu „Wyróżnij się lub zgiń” nabiera zupełnie nowego znaczenia w kontekście Brand Hero.


Chcesz wiedzieć więcej?
Wczytaj się w szczegóły!


Czym jest Content Marketing, czy klasyczna reklama wciąż jest efektywna oraz czego potrzebuje każda firma, aby uruchomić skuteczną kampanię Content Marketingową?
Na te wszystkie pytania, w trzeciej części naszego wywiadu, odpowie Filip Nocny – jeden z najbardziej cenionych Copywriterów oraz trener najpopularniejszego szkolenia w naszym portfolio „Copywriting & Content Marketing”.

Czym jest Copywriting Human2Human, czy pasuje do każdej branży oraz co o Copywritingu Human2Human myślą sami Klienci?
Na te wszystkie pytania, w drugiej części naszego wywiadu, odpowie Filip Nocny - jeden z najbardziej cenionych copywriterów oraz trener naszego najpopularniejszego szkolenia „Copywriting i Content Marketing”.

Autoprezentacja

30 stycznia 2017


Sztuka wystąpień publicznych


Umiejętność autoprezentacji oraz wystąpień publicznych to niezaprzeczalnie cechy dobrego Rzecznika Prasowego. To właśnie Rzecznik Prasowy każdym swoim działaniem (świadomym oraz nieświadomym) reprezentuje swoją Firmę lub Organizację w całej sferze komunikacji – począwszy od kontaktów z mediami, poprzez tworzenie pozytywnego wizerunku w otoczeniu konkurencyjnym oraz w społeczeństwie, kończąc na komunikacji w ramach korporacji, oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.