Newsy, przydatna wiedza i praktyczne wskazówki

Blog o marketingu 

Nasz blog o marketingu to centrum przydatnej wiedzy na temat komunikacji, Copywritingu, SEO, Content Marketingu, Social Media, Employer Brandingu, PR i AI. Znajdziesz tu sporo fachowej wiedzy w przyjaznej firmie,  przydatne Case Studies, ciekawostki oraz konkretne wskazówki. Bez lania wody i zbędnej teorii. Życzymy inspirującej lektury!

Grywalizacja

15 września 2016


Wejdź do gry!
Nachalne przekazy reklamowe, szum informacyjny oraz nudne treści sprawiły, że już dawno uodporniliśmy się na mechanizmy klasycznej reklamy. Content marketing, chodź dostarcza wartościowej wiedzy i edukuje, przestaje być wystarczającym narzędziem w budowaniu zaangażowania odbiorców.
Obecnie praktycznie każda branża boryka się z tzw. „kryzysem deficytu uwagi”. Czy wiesz, jak temu zaradzić?

W obecnych czasach rola rzecznika prasowego to nie tylko reprezentowanie firmy w sytuacjach kryzysowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub instytucji, umiejętności copywriterskie oraz zarządzanie kontaktami z mediami to tylko niektóre z umiejętności profesjonalnego rzecznika prasowego. W małych i średnich firmach, jak i w instytucjach to najczęściej osoby o wykształceniu marketingowym przejmują obowiązki związane z PR-em. Jednak czy są do tego odpowiednio przygotowane? Aby pewnie działać, nie tylko w sytuacjach kryzysowych, warto zainwestować w doskonalenie swoich umiejętności. Jak powinien wyglądać program dobrego kursu dla rzeczników prasowych?

W ostatnich latach prowadzenie bloga stało się modnym sposobem na życie. Wielu blogerów wyrosło na prawdziwych ekspertów w swoich dziedzinach, popularnością dorównując postaciom z telewizji czy też radia. Dzieląc się swoimi pasjami, sposobem spędzania wolnego czasu albo ekspercką wiedzą, zostają trendsetterami oraz władcami umysłów i pragnień. 


Znacznie więcej niż 10 grzechów głównych!

Reklama, pozycjonowanie, interakcja z Klientem, komunikacja, informacja, obsługa Klienta i marketing treści to klucz do pewnego sukcesu Twojej firmy. Czy wiesz jak copywriting wpływa na jakość, spójność i efektywność przekazu? Jak budować odpowiednie treści, aby przyciągnąć i trafić do wybranej grupy docelowej oraz wygrać z konkurencją? W jaki sposób teksty pozycjonują strony internetowe, jednocześnie kreując wizerunek firmy?

Poznaj główne grzechy copywriterskiej ignorancji.

Prawdziwa, wzruszająca, zapadająca w pamięć i angażująca. Każdy z nas lubi słuchać i oglądać ciekawych historii, które zaangażują naszą wyobraźnię i na długo pozostaną w naszej pamięci. Opowiadanie to podstawowe narzędzie komunikacji i przekazywania treści w relacjach międzyludzkich. Jako słuchacze stajemy się częścią opowiadanej historii, angażujemy się w nią emocjonalnie i przeżywamy jej kolejne etapy.
Dlaczego więc nie wykorzystać tej bazowej umiejętności w kreowaniu przekazu marketingowego i wizerunkowego?

Co to jest Lead Nurturing?

19 września 2014

Rewolucja automatyzacji marketingu

Na wstępie informujemy, że wg agencji Forrester Research Lead Nurturing zwiększa konwersję nawet o 50%! Aby więcej sprzedawać i zdobyć przewagę nad konkurencją musisz wiedzieć, że po pozyskaniu Leada Sprzedażowego należy skłonić swojego potencjalnego Klienta do podjęcia świadomej decyzji zakupowej. Jak? Należy podjąć wieloetapowe działania sprzedażowe, czyli Lead Nurturing, oraz wykorzystywać system automatycznego marketingu.

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.