Kurs Google Ads dla firm
Aż 3 warianty kursu do wyboru!
Najlepszy punkt odniesieniaDopasowany program i firmowe przykłady
Bez straty czasu na zbędną teorię i abstrakcyjne Case Studies!
100% praktykiSymulacje kampanii Google Ads
Uczestnicy zdobędą wiedzę klik po kliku podczas symulacji firmowej kampanii
Przyjazny język i dopasowane tempoNa każdym poziomie zaawansowania
Nasz trener idealnie dopasuje tempo i komunikację do preferencji grupy
Szybki zwrot z inwestycji w szkolenieKonkretne umiejętności + certyfikaty
Uczestnicy nauczą się planować, budżetować, konfigurować i optymalizować kampanie
Który wariant wybierasz?
Przykładowy program szkolenia, który zrealizujemy w oparciu o branżowe przykłady oraz symulację firmowej kampanii Google Ads.
Układasz program z konkretnych modułów. Każdy z nich obejmie branżowe przykłady oraz symulacje klik po kliku.
Trener wykona audyt Twojej firmowej kampanii Google Ads, a nastepnie ułoży program i przeprowadzi szkolenie szyte na miarę.
Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada!
Wariant nr 1
1-dniowy kurs z tworzenia kampanii i reklam Google Ads (dawniej Google AdWords)
Część I
Część II
Nasz trener omówi wszystkie zagadnienia podczas symulacji kampanii Google Ads dla Twojej firmy.
Nasze szkolenie gwarantuje najlepsze efekty, gdy odbywa się w małej grupie (maksymalnie do 8 osób).
Na życzenie zmodyfikujemy program szkolenia i dopasujemy go do poziomu zaawansowania uczestników.
Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy, a na życzenie zorganizujemy kurs w dowolnym miejscu i przejmiemy obowiązki organizacyjne!
Wariant nr 2
Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż szkolenie Google Ads z konkretnych lekcji!
Na życzenie nasz trener pomoże Ci skomponować optymalny program!
Ok. 30'Google Ads w wyszukiwarce
Jak dzielimy wyniki wyszukiwania? Jak zachowują się użytkowicy Google i w jakie reklamy Google Ads klikają najczęściej?
Ok. 30'Reklama w sieci reklamowej Google (GDN)
Rodzaje reklam w sieci reklamowej Google - czym się od siebie różnią, gdzie się wyświetlają i od czego to zależy?
Ok. 45'Konto Google Ads - nawigacja + funkcje
Jak założyć konto Google Ads, pasek narzedzi oraz przegląd najważniejszych funkcji w panelu zarządzania.
Ok. 30'Modele rozliczeń kampanii Google Ads
Jakie są modele rozliczeń w Google Ads i który z nich będzie najkorzystniejszy dla naszej firmy? Wskazówki i rekomendacje.
Ok. 30'Słowa i wyrażenia kluczowe
Czym są słowa i wyrażenia kluczowe i jak oceniać ich potencjał? Zasady omówione na przykładzie firmowych fraz SEO.
Ok. 2,5hPlanery Google Ads klik po kliku
Jak działa planer skuteczności, planer słów kluczowych i planer zasięgu? Jak oceniać i filtrować wyniki oraz wykluczać frazy?
Ok. 1,5hRodzaje Google Ads i rozszerzenia
Jakie rodzaje Google Ads są najskuteczniejsze? Jakie rozszerzenia reklam wybrać dla naszej firmy? Przegląd możliwości.
Ok. 45'Budżetowanie kampanii Google Ads
Sugerowane stawki za reklamy oraz budżetowanie kampanii Google Ads - pakiet dobrych praktyk.
Ok. 15'Dobór lokalizacji reklam Google Ads
Jak zarządzać lokalizacjami, aby reklamy Google Ads wyświetlały się tylko potencjalnym Klientom naszej firmy?
Ok. 1hPrognoza skueczności i kontrola efektywności
Jak prognozwać skuteczność Google Ads i w jaki spośób mierzyć efektywność pojedynczych reklam oraz całej kampanii?
Ok. 1hTworzenie skutecznych reklam Google Ads
Jak tworzyć skuteczne reklamy Google Ads? Ile znaków ma Google Ads? Jak ją napisać? Jakie wybrać rozszerzenia?
Ok. 1hAnaliza skuteczności kampanii
Jak analizować skuteczność pojedycznej reklamy, grup reklam Google Ads i całej kampanii - przykłady i wskazówki.
Ok. 1hOptymalizacja kampanii Google Ads
Jak optymalizować reklamy i całą kampanię Google Ads? Jak testować stawki, słowa kluczowe i treści reklam?
Ok. 1,5hPlanowanie kampanii Google Ads - symulacja
Jak zaplanować kampanię: od wyboru słów kluczowych, przez dobór stawek, aż po kreację reklam, monitoring i optymalizację.
Ok. 1hLejek sprzedażowy w Google Ads
Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zastosować w Google Ads? Jak stworzyć strategię z hierarchią reakcji na reklamy?
Ok. 2hReklamy Google Shopping krok po kroku
Jak działają reklamy Google Shopping? Jak je tworzyć? Jak budżetować? Jaki model rozliczeń wybrać i jak tworzyć kampanie?
Ok. 2,5hRemarketing Google Ads
Jak działają reklamy podążające za klientem? Jak wdrożyć i uruchomić remarketing? Jak przygotować reklamy i nimi zarządzać?
Ok. 1hRemarketing na YouTube
Jak uruchomić remarketing na YouTube? Co zrobić, aby reklamy, zamiast denerwować, zachęcały do pożądanych reakcji?
Ok. 1hPodział kampanii
Jak podzielić kampanie na ogólne i produktowe? W jaki sposób zarządzać kilkoma kampaniami jednocześnie?
Ok 30'Kontrola agencji
Czy powierzyć Google Ads zewnętrznej agencji? Jak ją wybrać? O czym pamiętać podpisując umowę? Jak ją kontrolować?
Chcesz dodać lub zaproponować inne zagadnienie dot. Google Ads, Remarketingu lub GDN? Nie ma problemu!
Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program szkolenia.
Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne!
Wariant nr 3
Przekonaj się, że warto
Praktycznej wiedzy
Stawiamy na branżowe przykłady i symulacje kampanii Google Ads
Zamawia więcej
Tyle firm zamawia kolejne nasze szkolenia marketingowe
Dużych i małych firm
Skorzystało z naszych szkoleń z Google Ads i Remarketingu
Przeszkolonych osób
Tylu właścicieli, managerów i specjalistów wzięło udział w naszym kursie
Szkolenia dla gigantów, małych firm i instytucji publicznych
Jakub
Nasz trener to doświadczony lider zespołu Google Ads, Senior Project Manager i analityk internetowy w dużej agencji specjalizującej się marketingu digitalowym. Do kluczowych umiejętności Kuby należy doradztwo, budowanie strategii oraz prowadzenie rozbudowanych kampanii reklamowych Google Ads. W swoim portfolio posiada +100 firm z całego świata, w tym uznane marki, takie jak Weber, Volvo czy Autodesk.
Jako trener Google Ads, kładzie wysoki nacisk na wiedzę praktyczną, bazując na konketnych przykładach i symulacjach kapanii w wersji klik po kliku. Jakub dopełnia swoje szkolenia konsultacjami, przekazując pakiet rekomendacji, które pozwalają już na starcie optymalizować fimowe reklamy Google Ads.
Uczestnicy szkoleń Kuby doceniają go za fachowe podejście do realnych potrzeb marketingowych oraz spojrzenie "out of the box".
Oferujemy aż 3 warianty szkoleń Google Ads:
Każde szkolenie Google Ads ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.
Tak. Większość naszych szkoleń odbywa się właśnie w ten sposób.
Tak. Nasze szkolenia przeprowadzamy w całej Polsce.
Niestety nie.
Ofertę otrzymasz nawet w 48h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych.
Jak najbardziej. Daj nam znać, że chcesz zamówić szkolenie online, a zaproponujemy konkretne rozwiązania.
Zadzwoń lub napisz i do dzieła!