Strategia + Planowanie firmowych kampanii online + Konsultacja z ekspertem
Aż 3 warianty do wyboru
Bez abstrakcyjnych case studiesFirmowe przykłady
Dopasowany program i symulacje na firmowych przykładch gwarantują najwyższą efektywność szkolenia.
Krok po kroku + zrozumiały język100% praktyki
Trener omówi i wyjaśni wszystkie zagadnienia w zrozumiały sposób w tempie preferowanym przez uczestników.
Porządek -+ strategia + planySzkolenie + konsultacja
Nasz kurs to szkolenie z marketingu internetowego połączone z konsultacją i pakietem konkretnych rekomendacji.
Samodzielność w marketinguNarzędziowa wiedza
Uczestnicy opanują podstawy SEO, Google Ads, Remarketingu, aby planować skuteczniejsze kampanie.
Który wariant wybierasz?
Wybierasz gotowy program 2-dniowego szkolenia z marketingu internetowego. Trener omówi większość zagadnień na przykładach z Twojej firmy i branży.
Skomponujesz szkolenie z e-marketingu z wybranych modułów. Każdy z nich obejmie konkretne zasady, firmowe przykłady oraz praktyczne rekomendacje.
Trener wykona audyt wybranych/wskazanych działań marketingowych. W pakiecie przeprowadzi szkolenie w oparciu o dedykowany program oraz wnioski z audytu.
Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada!
Wariant nr 1
Gotowy program szkolenia
2-dniowe szkolenie w formie praktycznych warsztatów
Dzień I
Część II: Optymalizacja i pozycjonowanie
Nasz trener omówi wszystkie zagadnienia na przykładzie Twojej firmy.
Szkolenie potrwa 2 dni, tj. 2 x 7 godzin z krótkimi przerwami.
Szkolenie daje najlepsze efekty, gdy odbywa się w małej grupie (maksymalnie do 8 osób).
Nasz trener przeprowadzi kurs w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!
Wariant nr 2
Ułóż pogram jak z puzzli
Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż kurs marketingu internetowego z konkretnych lekcji.
Wszystkie zagadnienia obejmą konkretne zasady, branżowe przykłady i praktyczne rekomendacje dla Twojej firmy.
Aby zachować warsztatowy charakter kursu, w szkoleniu może wziąć udział do 8 osób.
Ok. 2hStrategia marketingu internetowego
Jak wyznaczyć cele, kluczowe wskażniki efektywności (KPI) i jak stworzyć plan konkretnych działań?
Ok. 2hPodstawy pozycjonowania stron (SEO)
Od czego zależy skuteczne SEO? Czy pozycjonować stronę własnymi siłami, czy korzystać z usług agencji?
Ok. 2hReklamy w sieci Google (GDN)
Rodzaje reklam GDN i dostępne formaty. W które inwestować, biorąc pod uwagę branżę i zachowanie Klientów?
Ok. 2,5hPodstawy Google Ads i remarketingu
Jak planować, konfigurować i budżetować kampanie: od wyboru słów kluczowych, przez targetowanie, po analizę skuteczności.
Ok. 2hE-mail marketing krok po kroku
Jaki system do mailingu wybrać? Jak przygotować kampanie oraz w jaki sposób mierzyć skuteczność newsletterów?
Ok. 2hPodstawy automatyzacji marketingu
Jakie funkcje automatyzacji wykorzystać w firmie? Jaki system wybrać? Jak wdrożyć automatyzację i nią zarządzać?
Ok. 2h'Lejek sprzedażowy i pozyskiwanie leadów
Jak zbudować lejek sprzedażowy dla naszej firmy oraz w jaki sposób pozyskiwać wartościowe leady - rekomendacje.
Ok. 2hPodstawy Google Analytics w praktyce
Jak oceniać skuteczność marketingu internetowego? Jakie parametry brać pod uwagę i jak odczytywać dane w GA?
Ok. 2,5hPodstawy e-commerce marketing
Jaką wybrać platformę do e-commerce? Jak ułożyć plan marketingowy? Czy oddać SEO i kampanie reklamowe agencji?
Ok. 2,5hKampanie reklamowe na Facebooku
Jak wyznaczyć cele i jak krok po kroku zaplanować skuteczną kampanię reklamową na poziomie Facebook Business Managera?
Ok. 1,5hBudowa strony internetowej
Wordpress, czy dedykowany CMS? Jak uniknąć błędów, które negatywnie wpłyną na SEO i potencjał sprzedażowy?
Ok. 45'Jak wybrać agencję marketingu?
Jak ocenić doświadczenie i kompetencje agencji reklamowej? Na co zwrócić uwagę podczas podpisywania umowy?
Chcesz dodać temat lub zaproponować inne zagadnienie związane z marketingiem internetowym? Nie ma problemu!
Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program.
Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!
Wariant nr 3
Przekonaj się, że warto
Praktycznej wiedzy
Uczestnicy od ręki wykorzystają wiedzę w codziennej pracy
Satysfakcja ze szkolenia
Uczestników deklaruje, że szkolenie pomogło usprawnić firmowy marketing
Dużych i małych firm
Skorzystało z naszych szkoleń z e-marketingu połączonych z konsultacją
Przeszkolonych osób
Tylu specjalistów i managerów wzięło udział w naszym szkoleniu z e-marketingu
Kurs dla korporacji i małych firm
Radek
Oferujemy aż 3 warianty zamkniętych szkoleń z marketingu internetowego:
Każde szkolenie z e-marketingu ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.
Tak. Większość naszych szkoleń odbywa się w siedzibie firm, które je zamawiają.
Tak. Na życzenie zorganizujemy szkolenie z marketingu internetowego w dowolnym mieście, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne.
Niestety nie.
Ofertę otrzymasz nawet w 48h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych.
Zadzwoń lub napisz i do dzieła!