Dedykowane szkolenie z tworzenia reklam i botów na Facebooku
Aż 3 warianty do wyboru
Doświadczeni eksperciTrenerzy - praktycy
Szkolenie poprowadzą trenerzy FB, którzy na co dzień realizują wielkie i małe kampanie dla gigantów oraz mikro-marek!
Przykłady + zasady + dobre praktyki100% warsztatów
Uważamy, że dobry przykład jest lepszy niż wykład, a od definicji bardziej przydają się sprawdzone rozwiązania i dobre praktyki!
Treningowa symulacjaKampania klik po kliku
Przetrenujemy wszystko klik po kliku: od targetowania, przez budżetowanie, po tworzenie reklam i optymalizację!
To się opłaci!Konkretne umiejętności
Po szkoleniu uczestnicy zaczną planować kampanie i tworzyć konwersyjne reklamy, przejmując zadania zewnętrznej agencji!
Który wariant wybierasz?
Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada!
Wariant nr 1
3 gotowe programy
1-dniowe szkolenie z tworzenia reklam na FB
1-dniowe Szkolenie Facebook Ads Classic to podstawowy kurs planowania kampanii i tworzenia reklam za pomocą Facebook Business Managera. Uczestnicy otrzymają pakiet praktycznych rekomendacji oraz wezmą udział w symulacji strategii marketingowej na Facebooku.
Proponowany program:
2-dniowe warsztaty FB, Insta i LinkedIn
Dedykowane szkolenie Messenger Marketing to 2-dniowe warsztaty, podczas któych uczestnicy nauczą się prowadzić kampanię na FB, angażować użytkowników na Instagramie, wchodzić w interakcję za pomocą Messengera oraz korzystać z mocy reklamowej LinkedIn. Nasz kurs bazuje na przykładach oraz praktycznych warsztatach, które pozwalają zdobyć konkretne umiejętności!
Proponowany program:
Reklamy sprzedażowe i kampanie produktowe na FB
1-dniowy Kurs Facebook Ads dla E-Commerce to dedykowane szkolenie dla właścicieli sklepów internetowych oraz managerów i specjalistów sprzedaży B2C i B2B online, którzy chcą zwiększyć sprzedaż produktów i usług bez przepalania budżetów reklamowych w Social Media.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.in. jak ustawić kampanie produktowe, jak określać zwrot z inwestycji w reklamę, jak śledzić i interpretować wyniki kampanii sprzedażowych, jak za pomocą remarketingu domykać porzucone koszyki oraz jak wybierać optymalne formaty reklam.
Proponowany program:
Wariant nr 2
Ułóż program jak z puzzli
Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż program szkolenia z konkretnych lekcji.
Każda z lekcji obejmuje zasady, wskazówki oraz praktyczną symulację w wersji klik po kliku!
Przy wszystkich lekcjach znajdziesz informację, ile każda nich potrwa!
Zobaczymy, co Facebook przed nami ukrywa i w jaki sposób tworzyć interaktywne treści w ramach standardowych postów i działań reklamowych. Przegląd formatów i narzędzi, które wyróżniają wygląd firmowego Fanpage'a.
Jak tworzyć skuteczne posty na Facebooku? Jak wykorzystać możliwości formatowania, aby optymalizować ich strukturę oraz efektywniej realizować opiniotwórcze, wizerunkowe lub sprzedażowe cele biznesowe.
Jak działają algorytmy Facebooka. Jak Facebook ocenia posty? Co ogranicza zasięgi i czy można im przeciwdziałać tylko za pomocą reklam i postów sponsorowanych? Sesja ważnych pytań i konkretnych odpowiedzi.
Zakładanie i konfiguracja konta reklamowego krok po kroku. Dobre praktyki na starcie, które eliminują metodę prób i błędów i pozytywnie wpływają na skuteczność reklam na Facebooku.
Jak skutecznie reklamować produkty, usługi i wydarzenia? Rodzaje reklam na Facebooku - cele kampanii, typy formatów, cechy, oraz wady i zalety - przegląd możliwości i rekomendacje dot. płatnej promocji na FB.
Jak przygotować strategię reklamową na Facebboku? Od briefu, po miesięczny plan działań promocyjnych w zakresie kreacji, testów, grup docelowych, budżetowania oraz wyznaczonych celów marketingowych.
Wskazówki dotyczące wyboru standardowej i niestandardowej grupy odbiorców oraz dobre praktyki skutecznego targetowania reklam na Facebooku z uwzględnieniem celów kampanii.
Uczestnicy stworzą 2-4 reklamy na Facebooka dobierając jej optymalny format. Nasz trener będzie koordynował kreację oraz przekaże pakiet rekomendacji i dobrych praktyk, które można wykorzystać od ręki.
Remarketing na Facebooku: od instalacji piksela, przez tworzenie grupy standardowych i niestandardowych odbiorców, konfigurację kampanii i budżetowanie, aż po optymalizację, wnioski oraz konkretne rekomendacje.
Jak prawidłowo stworzyć skutecznego bota na Messengera? Przegląd możliwości oraz konfiguracja krok po kroku. Do tego dobre praktyki z wykorzystaniem możliwości Facebooka oraz narzędzi zewnętrznych.
Jak wyłączyć, usunąć lub zablokować komentarze na FB? Konkretne wskazówki + rekomendacje ułatwiające odpowiedzi. Przydatna wiedza w zakresie ochrony i kreacji wizerunku na Facebooku.
Jak utworzyć katalog na Facebooku i jak wgrać produkty? Jak zintegorwać stronę internetową z katalogiem produktów na FB? Automatyzacja reklam i remarketing prezentujący wcześniej oglądane produkty lub ich kategorie.
Jak analizować wyniki kampanii reklamowych FB na bazie Google Analyticsa? W jaki sposób oceniać zachowanie użytkowników i zestawiać dane z wynikami pozostałych działań promujących produkty lub usługi?
Jakie wskaźniki brać pod uwagę, jak tworzyć raporty na koncie reklamowym oraz jak je interpretować? Zasady i metody analizy wyników kampanii na koncie reklamowym FB i firmowym Fanpage'u.
Przygotuj swoich przykładowych konkurentów, a nasz trener pokaże Uczestnikom jak sprawdzić reklamy konkurencji oraz, które ich elementy warto zastosować w swojej strategii promocji na Facebooku.
Chcesz dodać lub zaproponować inne zagadnienie dot. reklam i promocji na Facebooku? Nie ma problemu!
Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program kursu Facebooka.
Nasz trener przeprowadzi szkolenie z Facebooka w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne!
Wariant nr 3
1-dniowe szkolenie z Facebooka obejmuje analzię firmowych reklam z wnioskami, 1-dnowy kurs z Facebook Ads oraz monitoringu działań konkurencji. Szkolenie składa się z części wykładowej oraz warsztatów.
W ramach symulacji stawiamy kampanię za pomocą Facebook Menedżera Reklam, pokazując jak w praktyce budować strategię marketingową za pomocą Facebook Ads oraz jak tworzyć skuteczne reklamy.
Przekonaj się, że warto
Praktycznej wiedzy
Stawiamy na przykłady i ćwiczenia z analizą - bez nudnych wykładów i zbędnej teorii
Zamawia więcej
Tyle firm wraca zamawiając kolejne szkolenia marketingowe i dodatkowe konsultacje
Dużych i małych firm
Skorzystało z naszych warsztatowych szkoleń z Facebooka dla firm
Przeszkolonych osób
Tylu specjalistów marketingu i Social Media wzięło udział w naszych szkoleniach FB
Szkolenia dla gigantów i mikro-marek
Mateusz
Nasz trener Facebook Ads to prawdziwy ekspert w swojej dziedzinie, który na co dzień pracuje jako Team Leader zespołu PPC w jednej z topowych poznańskich agencji Social Media.
Mateusz od 2014 roku prowadzi kampanie Facebook Ads i LinkedIn Ads na rynkach polskich i zagranicznych, a od 2016 dzieli się swoją wiedzą jako trener w Arenie Szkoleń.
Jego szkolenia z Facebooka dla firm łączą prakyczną teorię z pakietem wniosków, rekomendacji i wskazówek oraz warsztatowych symulacji kampanii reklamowych.
Mateusz prowadzi swoje kursy dynamicznie, z uśmiechem, pozytywną energią, przekazując uczestnikom narzędziową i maksymalnie przydatną wiedzę. Wszystkie zagadnienia omawia krok po kroku na branżowych przykładach.
Oferujemy aż 3 warianty zamkniętych szkoleń z Facebooka dla firm
Każde szkolenie dedykowane z Facebooka ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.
Jak najbardziej tak. Większość naszych szkoleń zamkniętych z Facebooka odbywa się właśnie w siedzibie firm lub online.
Jeśli sobie życzysz nasza firma może zorganizować szkolenie w dowolej miejscowości, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne (wybór i wynajem sali szkoleniowej, catering i przerwy kawowe dla uczestników).
Tak. Nasze szkolenia marketingowe i PR organizujemy w całej Polsce, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne – od rezerwacji komfortowej Sali szkoleniowej, przez catering, po rezerwacje hotelowe dla uczestników.
Niestety nie.
Ofertę dedykowanego szkolenia z Facebooka otrzymasz nawet w 24h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych. Na życzenie od ręki przesyłamy także referencje naszych Klientów.
Zadzwoń lub napisz i do dzieła!