Warsztatowe szkolenia z Copywritingu z dopasowanym programem i przykładami: online lub w siedzibie Twojej firmy!
3 sprytne warianty szkolenia
- wybierz gotowy program lub ułóż go jak z puzzli!
Bez abstrakcyjnych case studiesBranżowe przykłady
Bazujemy na branżowych przykładach z dużych i małych firm – bez czasochłonnych case’ów oderwanych od rzeczywistości.
Praktyczne warsztatyMakiety i wzory
Nie tracimy czasu na zbędną teorię, a Uczestnicy zdobywają umiejętności podczas praktycznych ćwiczeń z analizą trenera.
Sprawdzone rozwiązaniaĆwiczenia z analizą
Uczestnicy wpisują notatki w sprawdzone formuły copywriterskie zmieniając chaos informacyjny w skuteczne teksty.
Skuteczne teksty? Od rękiKonkretne umiejętności
Po szkoleniu uczestnicy znacznie szybciej tworzą skuteczne teksty, które pozycjonują, promują i sprzedają od A do Z
Który wariant wybierasz?
Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada!
Wariant nr 1
Gotowe programy do wyboru
1 lub 2-dniowe szkolenie z pisania tekstów
Kurs Copywritingu dla firm to 1 lub 2-dniowe szkolenie z pisania tekstów w formie praktycznych warsztatów. Szkolenie obejmuje pakiet profesjonalnych technik redakcyjnych, dopasowane przykłady i ćwiczenia z analizą trenera. Kurs dopełnia ważny moduł dot. SEO Copywritingu, czyli optymalizacji tekstów pod kątem pozycjonowania stron internetowych.
Proponowany program:
3 w 1: kompleksowe szkolenie z marketingu treści
Dedykowany Kurs Copywriting + SEO + Content Marketing to 2-dniowe szkolenie w formie warsztatowej symulacji kampanii. Uczestnicy zyskują pakiet umiejętności, które pozwalają zmienić dział marketingu w samowystarczalną agencję lub ograniczyć koszty związane z outsourcingiem. W trakcie szkolenia przetrenujemy kreację skutecznych tekstów, zasady pozycjonowania strony www oraz planowanie i realizację działań Content Marketingowych.
Proponowany program:
Strategia komunikacji + Opisy produktów + Newslettery + SEO Copywriting
1-dniowy kurs Copywritingu w E-Commerce to połączenie konsultacji i warsztatowego szkolenia. W trakcie kursu trener z uczestnikami opracuje strategię komunikacji językowej, aby wyróżnić sklep internetowy na tle konkurencji i dopasować narrację do grupy docelowej. Co więcej, uczestnicy opanują zasady kreacji przekonujących tekstów wizerunkowych i sprzedażowych.
Proponowany program:
Wariant nr 2
Ułóż pogram jak z puzzli
Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż firmowy kurs copywritingu z konkretnych lekcji.
Każda z lekcji obejmuje zasady, wskazówki oraz praktyczne ćwiczenie z analizą trenera.
Przy poszczególnych lekcjach znajdziesz informację, ile każda z nich potrwa!
Teksty pod lupą + wnioskiAnaliza tekstów
Analiza tekstów pod kątem językowym, informacyjnym i SEO + pakiet rekomendacji
Ok. 1hSztuka notatek
Zestaw pytań, które pozwalają definiować UX, USP i motywacje zakupowe grupy docelowej
Ok. 45'Eyetracking
Zestaw pro-konwersyjnych technik dotyczących współpracy z okiem odbiorcy
Ok. 1hModel AIDA
AIDA copywriting, czyli architektura tekstu wkomponowana w oczekiwania odbiorcy
Ok. 2hJezyk korzyści
Techniki konkretyzacji i obrazowania korzyści na poziomie racjonalnym i emocjonalnym
Ok. 1hKomunikacja H2H
Jak zmienić nudną korpo-gadkę i pustosłowie w przyjazny język Human 2 Human
Ok. 1hStruktury perswazyjne
Model Miltona i NLP: instalacja faktów, dowody słuszności, supozycje, spinacze...
Ok. 3hSEO Copywriting
Podstawowy kurs pozycjonowania + optymalizacja tekstów pod kątem SEO
Ok. 2,5hTeksty www
Współpraca z programistą, układ treści, brandingowe i pro-sprzedażowe teksty SEO
Ok. 1,5hLanding Page
Zasady konwersji, makieta układu treści + warsztaty redakcyjne
Ok. 1,5hOpisy produktów
Konwersyjne, przekonujące i pro-sprzedażowe opisy produktów z zachowaniem zasad SEO
Ok. 2hTeksty sprzedażowe
Od motywacji zakupowych i USP, przez układ treści w modelu AIDA, po skuteczną ofertę
Ok. 1,5h20 wzorów mikro-reklam
20 sprytnych wzorów, które wystarczy wypełnić treścią, aby stworzyć reklamę na baner, ulotkę, plakat lub post na FB
Ok. 2h5 wzorów sprzedażowych
5 wzorów skutecznych tekstów sprzedażowych do newsletterów, ulotek i stron internetowych
Ok. 1,5hNewslettery
Konwersyjne tytuły, układ treści, kreatywne zajawki, pro-sprzedażowe teksty i sugestywne wezwania do działania (C2A)
Ok. 1,5hKreatywny Copywriting
Scenariusze reklam radiowych / TV i hasła reklamowe - od pomysłu, po tekst i wskazówki dla reżysera, dźwiękowca lub grafika
Chcesz dodać inne zagadnienie dot. Copywritingu, SEO, Content Marketingu lub komunikacji wewnętrznej? Nie ma problemu!
Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program.
Nasz trener przeprowadzi Kurs Copywritingu w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy szkolenie w dowolnym miejscu przejmując obowiązki organizacyjne!
Wariant nr 3
Przekonaj się, że warto
Praktycznej wiedzy
Stawiamy na przykłady i ćwiczenia z analizą - bez nudnych wykładów i zbędnej teorii
Zamawia więcej
Tyle firm zamawia kolejne szkolenia z copywritingu i dodatkowe konsultacje
Dużych i małych firm
Skorzystało z naszych dedykowanych kursów z copywiritngu
Przeszkolonych osób
Tyle praktycznych ćwiczeń wykonali dotychczas uczestnicy naszych szkoleń
Szkolenia dla gigantów i mikro-marek
Filip Nocny
Nasz trener copywritingu to praktyk od A do Z. Na co dzień realizuje projekty i kampanie jako strateg komunikacji, kreatywny Copywriter, specjalista SEO oraz Content Manager.
Jako trener copywritingu stawia na dynamiczne wykłady, przykłady oraz warsztatowe ćwiczenia. Na bieżąco analizuje teksty uczestników zapewniając błyskawiczny feedback i konkretne wskazówki. Na swoim trenerskim koncie posiada setki godzin szkoleniowych i wiele dedykowanych projektów szkoleniowych.
Uczestnicy kursów copywritingu cenią naszego trenera za bardzo przystępny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy, warsztatowy charakter szkoleń, profesjonalizm i świetną interakcję.
Oferujemy aż 3 warianty szkoleń zamkniętych:
Każde szkolenie marketingowe ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.
Tak. Większość naszych szkoleń zamkniętych odbywa się właśnie w siedzibie firm, które przejmują obowiązki organizacyjne (sala szkoleniowa, catering i przerwy kawowe dla uczestników).
Tak. Nasze szkolenia marketingowe i PR organizujemy w całej Polsce przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne – od rezerwacji komfortowej sali szkoleniowej, przez catering, po rezerwacje hotelowe dla uczestników.
Niestety nie.
Ofertę otrzymasz nawet w 24h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych. Na życzenie od ręki przesyłamy referencje naszych Klientów.
Zadzwoń lub napisz i do dzieła!