Szkolenia Copywriting i Content Marketing potrzebne od zaraz
Dlaczego musisz wiedzieć, jak pisze się profesjonalne teksty?
Definitywnie skończyła się epoka pojedynczych strzałów w reklamie polegających na zagospodarowaniu budżetu na promocję i oczekiwania na efekty. Reklamy telewizyjne, radiowe oraz standardowe oferty to już stanowczo za mało. Ponadto era nachalna promocja w wersji „Kup już teraz, bo nasz produkt jest najlepszy” minęła bezpowrotnie. To jednak nie wszystko. Do lamusa odeszła także strategia tworzenia tekstów na stronę internatową na zasadzie „Napisz, opublikuj, zapomnij”. Dlaczego się tak dzieje?
Standardowa reklama męczy
Na rynku istnieje coraz więcej firm, których oferta niewiele się od siebie różni, a człowiek jest coraz bardziej zmęczony przekazem reklamowym i natłokiem informacji, które nie są mu przydatne.
Pozycjonowanie stron internetowych
Płatne pozycjonowanie przestaje być skuteczne, a mechaniczny SEO Copywriting sfocusowany jedynie na pozycjonowanie, to w tej chwili raczej zagrożenie niż korzyść. Algorytmy są coraz bardziej inteligentne i selektywne, a nadlatujący Google Koliber sprawi, że tylko wartościowa treść zapewni skuteczne pozycjonowanie organiczne.
Klient chce być bohaterem
Klientów przestały interesować firmy, które mówią o sobie. Potencjalny nabywca coraz bardziej chce identyfikować się z firmą, nawiązywać z nią interakcję i być uczestnikiem lub nawet bohaterem narracji biznesowej.
Content Marketing rządzi
W tej sytuacji redakcja tekstów WWW, wpisów na FB, materiałów ofertowych i haseł nabiera całkiem nowego znaczenia. Liczy się już nie tylko umiejętność wykorzystywania jeżyka korzyści i technik NLP, stosowania AIDY w praktyce, czy umiejętności optymalizacji tekstu na poziomie tekstu i CMS. Nadrzędna staje się wartość i strategia narracji biznesowej wpisana w zasady Content Marketing oraz Storytelling.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj kolejne artykuły: