Stacjonarne i Online!

Zamknięte szkolenie z tworzenia reklam i botów na Facebooku 

Szkolenie Facebook Ads 

Aż 3 warianty do wyboru

  • Zamów dla swojej firmy szkolenie Facebook Ads w formie praktycznych warsztatów z dopasowanym programem i ćwiczeniami. 
  • W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się m.in. wyznaczać cele, targetować grupy docelowe, planować kampanie, tworzyć skuteczne reklamy na FB oraz na bieżąco optymalizować ich efektywność.
  • Tym samym Twoja firma zwiększy skuteczność reklam, przestanie przepalać budżet na Facebooku i zaoszczędzi na zewnętrznych agencjach! 
  • Możesz wybrać gotowe szkolenie, ułożyć program jak z puzzli lub zamówić analizę firmowych kampanii i kurs Facebooka szyty na miarę.
  • Nasze szkolenia Facebook Ads bazują na firmowych i branżowych przykładach, a uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę podczas symulacji firmowej kampanii reklamowej.
  • W trakcie kursu powstanie ramowy plan działań pomocyjnych na FB i reklamy gotowe do natychmiastowego wykorzystania.

Doświadczeni eksperciTrenerzy - praktycy

Szkolenie poprowadzą trenerzy FB, którzy na co dzień realizują wielkie i małe kampanie dla gigantów oraz mikro-marek!

Przykłady + zasady + dobre praktyki100% warsztatów

Uważamy, że dobry przykład jest lepszy niż wykład, a od definicji bardziej przydają się sprawdzone rozwiązania i dobre praktyki!

Treningowa symulacjaKampania klik po kliku

Przetrenujemy wszystko klik po kliku: od targetowania, przez budżetowanie, po tworzenie reklam i optymalizację!  

To się opłaci!Konkretne umiejętności

Po szkoleniu uczestnicy zaczną planować kampanie i tworzyć konwersyjne reklamy, przejmując zadania zewnętrznej agencji!

Szkolenia z reklam na Facebooku dla firm

Który wariant wybierasz? 

Nasz trener przeprowadzi szkolenie Facebook Ads w siedzibie Twojej firmy.
Jeśli wolisz, zorganizujemy kurs w dowolnym mieście, przejmując wszystkie obowiązki: od rezerwacji sali, aż po catering.
Wariant nr 1

3 gotowe programy

  • Szkolenie Facebook Ads Classic
  • Szkolenie Messenger Marketing 
  • Szkolenie Facebook Ads dla E-Commerce 
  • Komponujesz kurs z dostępnych modułów
  • Opcjonalnie proponujesz inne zagadnienia
  • Dopasowujemy przykłady i ćwiczenia
Wariant nr 3

Audyt + szkolenie

  • Analizujemy komunikację i teksty
  • Prezentujemy wnioski i rekomendacje
  • Dopasowujemy program i ćwiczenia

Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada! 

Wariant nr 1 

3 gotowe programy 

1-dniowe szkolenie z tworzenia reklam na FB 

Szkolenie Facebook Ads Classic 

1-dniowe Szkolenie Facebook Ads Classic to podstawowy kurs planowania kampanii i tworzenia reklam za pomocą Facebook Business Managera. Uczestnicy otrzymają pakiet praktycznych rekomendacji oraz wezmą udział w symulacji strategii marketingowej na Facebooku.

 Proponowany program:

  • Business Manadżer - jak zarządzać zasobami firmowymi na Facebooku?
  • Jak działają algorytmy Facebooka?
  • Cele kampanii reklamowej - jakie możliwości daje Facebook Ads?
  • Budowanie grup i targetowanie - do kogo powinniśmy kierować reklamę?
  • Remarketing - jak trafić do osób, które miały już styczność z naszą marką online?
  • Jak tworzyć konwersyjne reklamy Facebook Ads - pakiet dobrych praktyk.  
  • Mierzenie skuteczności reklam na FB - jak oceniać efektywność Facebook Ads?
  • Warsztaty: tworzenie strategii + targetowanie grupy docelowej + tworzenie reklam.
W Państwa siedzibie lub na zewnątrz
Termin: do ustalenia
1 lub 2 dni szkoleniowe
Do 12 osób
Cena: do ustalenia
  • Możliwość modyfikacji programu
  • Symulacja kampanii reklamowej FB Ads
  • Branżowe przykłady
  • Warsztaty z analizą trenera
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Certyfikaty dla uczestników
W Państwa siedzibie lub na zewnątrz
Termin: do ustalenia
2 dni szkoleniowe
Do 12 osób
Cena: do ustalenia
  • Możliwość modyfikacji programu
  • Grupowe warsztaty z analizami trenera
  • Branżowe przykłady
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Certyfikaty dla uczestników

2-dniowe warsztaty FB, Insta i LinkedIn 

Szkolenie Messenger Marketing

Dedykowane szkolenie Messenger Marketing to 2-dniowe warsztaty, podczas któych uczestnicy nauczą się prowadzić kampanię na FB, angażować użytkowników na Instagramie, wchodzić w interakcję za pomocą Messengera oraz korzystać z mocy reklamowej LinkedIn. Nasz kurs bazuje na przykładach oraz praktycznych warsztatach, które pozwalają zdobyć konkretne umiejętności!

Proponowany program:

  • Grupa odbiorców na MSN (The Microsoft Network).
  • ABC Messenger Marketingu - jak angażować użytkowników za pomocą Messengera?
  • Podstawowa konfiguracja automatycznych odpowiedzi na MSN dla firmowych Fanpage'y.
  • Jak krok po kroku zbudować, skonfigurować i uruchomić bota na Messengerze?
  • Budowanie strategii komunikacji na Messengerze - wytyczne. 
  • Jak pozyskiwać leady na Messengerze - pakiet sprawdzonych metod. 
  • Messenger w działaniach reklamowych i wykorzystanie "subskrypcji".
  • Laboratorium inspiracji  -  skutecznie wykorzystane boty i rozwiązania automatyczne.
  • Podczas szkolenia stworzymy bota dla Twojej firmy! 

Reklamy sprzedażowe i kampanie produktowe na FB 

Kurs Facebook Ads dla E-Commerce

1-dniowy Kurs Facebook Ads dla E-Commerce to dedykowane szkolenie dla właścicieli sklepów internetowych  oraz managerów i specjalistów sprzedaży B2C i B2B online, którzy chcą zwiększyć sprzedaż produktów i usług bez przepalania budżetów reklamowych w Social Media. 

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.in. jak ustawić kampanie produktowe, jak określać zwrot z inwestycji w reklamę, jak śledzić i interpretować wyniki kampanii sprzedażowych, jak za pomocą remarketingu domykać porzucone koszyki oraz jak wybierać optymalne formaty reklam.

Proponowany program:

  • Formaty reklamowe dla reklam produktowych - przegląd, przykłady i rekomendacje. 
  • Katalog produktów na Facebooku - jak go zrobić i jak wgrać produkty?
  • Jak zainstalować Piksel Facebooka i jak go wykorzystać w mierzeniu skuteczności reklam?
  • Remarketing dynamiczny na FB - jak skonfigurować?
  • Przepraszam, czy to Twój koszyk? Jak domykać sprzedaż za pomocą remarketingu?
  • Jak budować zestawy produktów i jak wprowadzić Up Selling?
  • ROAS i inne mierniki przydatne w ocenie reklamy sprzedażowej.
  • Optymalizacja reklamy sprzedażowej.
  • Warsztaty w formie symulacji z analizą i wskazówkami trenera.  
W Państwa siedzibie lub na zewnątrz
Termin: do ustalenia
1 dzień szkoleniowy
Do 6 osób
Cena: do ustalenia
  • Możliwość modyfikacji programu
  • Ćwiczenia z analizą
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Certyfikaty dla uczestników

Wariant nr 2

Ułóż program jak z puzzli

Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż program szkolenia z konkretnych lekcji.

Każda z lekcji obejmuje zasady, wskazówki oraz praktyczną symulację w wersji klik po kliku!

Przy wszystkich lekcjach znajdziesz informację, ile każda nich potrwa!  

Formaty postów na FB

Zobaczymy, co Facebook przed nami ukrywa i w jaki sposób tworzyć interaktywne treści w ramach standardowych postów i działań reklamowych. Przegląd formatów i narzędzi, które wyróżniają wygląd firmowego Fanpage'a.

  • Orientacyjny czas: 1h

Tworzenie postów na FB

Jak tworzyć skuteczne posty na Facebooku? Jak wykorzystać możliwości formatowania, aby optymalizować ich strukturę oraz efektywniej realizować opiniotwórcze, wizerunkowe lub sprzedażowe cele biznesowe. 

  • Orientacyjny czas: 1h

Algorytm Facebooka 2020

Jak działają algorytmy Facebooka. Jak Facebook ocenia posty? Co ogranicza zasięgi i czy można im przeciwdziałać tylko za pomocą reklam i postów sponsorowanych? Sesja ważnych pytań i konkretnych odpowiedzi.

  • Orientacyjny czas: 30'

Konfiguracja konta reklamowego Facebook Ads

Zakładanie i konfiguracja konta reklamowego krok po kroku. Dobre praktyki na starcie, które eliminują metodę prób i błędów i pozytywnie wpływają na skuteczność reklam na Facebooku.

  • Orientacyjny czas: 1,5h

Rodzaje reklam na Facebooku

Jak skutecznie reklamować produkty, usługi i wydarzenia? Rodzaje reklam na Facebooku - cele kampanii, typy formatów, cechy, oraz wady i zalety - przegląd możliwości i rekomendacje dot. płatnej promocji na FB.

  • Orientacyjny czas: 1h

Strategia reklamowa na Facebooku

Jak przygotować strategię reklamową na Facebboku? Od briefu, po miesięczny plan działań promocyjnych w zakresie kreacji, testów, grup docelowych, budżetowania oraz wyznaczonych celów marketingowych.

  • Orientacyjny czas: 2h

Grupy odbiorców i targetowanie reklam na Facebooku

Wskazówki dotyczące wyboru standardowej i niestandardowej grupy odbiorców oraz dobre praktyki skutecznego targetowania reklam na Facebooku z uwzględnieniem celów kampanii. 

  • Orientacyjny czas: 1h

Szybkie szkolenie z tworzenia reklam na Facebooku

Uczestnicy stworzą 2-4 reklamy na Facebooka dobierając jej optymalny format. Nasz trener będzie koordynował kreację oraz przekaże pakiet rekomendacji i dobrych praktyk, które można wykorzystać od ręki.

  • Orientacyjny czas: 2h

Remarketing na Facebooku

Remarketing na Facebooku: od instalacji piksela, przez tworzenie grupy standardowych i niestandardowych odbiorców, konfigurację kampanii i budżetowanie, aż po optymalizację, wnioski oraz konkretne rekomendacje. 

  • Orientacyjny czas: 2h

Boty na Messengera

Jak prawidłowo stworzyć skutecznego bota na Messengera? Przegląd możliwości oraz konfiguracja krok po kroku. Do tego dobre praktyki z wykorzystaniem możliwości Facebooka oraz narzędzi zewnętrznych. 

  • Orientacyjny czas: 1h

Komentarze na FB

Jak wyłączyć, usunąć lub zablokować komentarze na FB? Konkretne wskazówki + rekomendacje ułatwiające odpowiedzi. Przydatna wiedza w zakresie ochrony i kreacji wizerunku na Facebooku. 

  • Orientacyjny czas: 30'

Katalog produktów na Facebooku

Jak utworzyć katalog na Facebooku i jak wgrać produkty? Jak zintegorwać stronę internetową z katalogiem produktów na FB? Automatyzacja reklam i remarketing prezentujący wcześniej oglądane produkty lub ich kategorie. 

  • Orientacyjny czas: 2h

Google Analytics i analiza danych z kampanii FB na stronie WWW

Jak analizować wyniki kampanii reklamowych FB na bazie Google Analyticsa? W jaki sposób oceniać zachowanie użytkowników i zestawiać dane z wynikami pozostałych działań promujących produkty lub usługi?

  • Orientacyjny czas: 1h'

Analiza kampanii reklamowych na Facebooku

Jakie wskaźniki brać pod uwagę, jak tworzyć raporty na koncie reklamowym oraz jak je interpretować? Zasady i metody analizy wyników kampanii na koncie reklamowym FB i firmowym Fanpage'u.

  • Orientacyjny czas: 1,5h

Monitoring reklam konkurencji na Facebooku

Przygotuj swoich przykładowych konkurentów, a nasz trener pokaże Uczestnikom jak sprawdzić reklamy konkurencji oraz, które ich elementy warto zastosować w swojej strategii promocji na Facebooku.

  • Orientacyjny czas: 30'

Chcesz dodać lub zaproponować inne zagadnienie dot. reklam i promocji na Facebooku? Nie ma problemu! 

Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program kursu Facebooka.

Nasz trener przeprowadzi szkolenie z Facebooka w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 3

Analiza reklam FB + szkolenie Facebook Ads

1-dniowe szkolenie z Facebooka obejmuje analzię firmowych reklam z wnioskami, 1-dnowy kurs z Facebook Ads oraz monitoringu działań konkurencji. Szkolenie składa się z części wykładowej oraz warsztatów.

W ramach symulacji stawiamy kampanię za pomocą Facebook Menedżera Reklam, pokazując jak w praktyce  budować strategię marketingową za pomocą Facebook Ads oraz jak tworzyć skuteczne reklamy.

  • Zaczniemy od audytu i analizy profili firmy oraz konkurencji.
  • Opracujemy pakiet rekomendacji na podstawie wniosków z audytu.
  • Stworzymy dedykowany program z branżowymi przykładami.
  • Trener przeprowadzi warsztatowy kurs w zakresie reklamy Facebook Ads.
  • Podczas ćwiczeń uczestnicy będą korzystać ze wskazówek z audytu.
  • W trakcie szkolenia powstaną przykładowe reklamy gotowe do wykorzystania w promocji na FB.
  • W szkoleniu może uczestniczyć do 6 osób.
  • Szkolenie dedykowane zrealizujemy w siedzibie Twojej firmy lub na zewnątrz.
  • Zapewniamy przydatne materiały szkoleniowe i imienne certyfikaty.

Zamknięte szkolenie z Facebooka dla firm

Przekonaj się, że warto

Dlaczego Arena Szkoleń?

  • Czas wykorzystany od A do Z
  • Zbędna teoria ma wstęp wzbroniony
  • Warsztatowy charakter szkolenia
  • Branżowe i firmowe przykłady
  • Dopasowane ćwiczenia z analizą
  • Trener to doświadczony ekspert FB Ads  

Czego nauczą się Uczestnicy?

  • Korzystać z Facebook Managera 
  • Instalować piksel
  • Planować i budżetować kampanie 
  • Tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku 
  • Opanują remarketing i boty 
  • Analizować efekty i optymalizować kampanie 

Co zyska Twoja firma?

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie 
  • Konkretne umiejętności pracowników
  • Większy zysk z każdej reklamy na Facebooku  
  • Mniejsze wydatki na agencje Social Media
  • Szansa na większe zyski
  • Przewaga nad konkurencją
0%

Praktycznej wiedzy

Stawiamy na przykłady i ćwiczenia z analizą - bez nudnych wykładów i zbędnej teorii

0%

Zamawia więcej

Tyle firm wraca zamawiając kolejne szkolenia marketingowe i dodatkowe konsultacje

+0

Dużych i małych firm

Skorzystało z naszych warsztatowych szkoleń z Facebooka dla firm 

+0

Przeszkolonych osób

Tylu specjalistów marketingu i Social Media wzięło udział w naszych szkoleniach FB 

Szkolenia dla gigantów i mikro-marek

Kto wybiera nasze szkolenia z Facebooka? 

Korporacje

Wspieramy topowe firmy – od branży farmaceutycznej i budownictwa, przez automotive, FMCG i bankowość, po przemysł rozrywkowy. 

Małe i średnie firmy

Pomagamy firmom zmieniać metodę prób i błędów w skuteczne kampanie reklamowe, które realziują konkretne cele wizerunkowe i sprzedażowe na FB. 

Instytucje i urzędy

Szkolimy pracowników administracji w zakresie strategii i reklam na Facebooku. Pomagamy porządkować i doskonalić promocję urzędów, miast, eventów, oraz programów unijnych.

Trener Facebook Ads 

Mateusz 

Nasz trener Facebook Ads to prawdziwy ekspert w swojej dziedzinie, który na co dzień pracuje jako Team Leader zespołu PPC w jednej z topowych poznańskich agencji Social Media.   

Mateusz od 2014 roku  prowadzi kampanie Facebook Ads i  LinkedIn Ads na rynkach polskich i zagranicznych, a od 2016 dzieli się swoją wiedzą jako trener  w Arenie Szkoleń.

Jego szkolenia z Facebooka dla firm łączą prakyczną teorię z pakietem wniosków, rekomendacji i wskazówek oraz warsztatowych symulacji kampanii reklamowych. 

Mateusz prowadzi swoje kursy dynamicznie, z uśmiechem, pozytywną energią, przekazując uczestnikom narzędziową i maksymalnie przydatną wiedzę. Wszystkie zagadnienia omawia krok po kroku na branżowych przykładach.  

 

Jakie szkolenia z Facebooka dla firm oferujecie?

Oferujemy aż 3 warianty zamkniętych szkoleń z Facebooka dla firm 

  • Wariant nr 1: gotowe programy szkoleń (dopasowujemy przykłady i ćwiczenia);
  • Wariant nr 2: program z modułów (komponujesz program samodzienie lub z pomocą trenera);
  • Wariant nr 3: audyt reklam na FB + szkolenie. 

Ile kosztuje zamknięte szkolenie z Facebooka?

Każde szkolenie dedykowane z Facebooka ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług. 

Czy szkolenia z FB mogą odbyć się w siedzibie naszej firmy?

Jak najbardziej tak. Większość naszych szkoleń zamkniętych z Facebooka odbywa się właśnie w siedzibie firm lub online. 

Jeśli sobie życzysz nasza firma może zorganizować szkolenie w dowolej miejscowości, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne (wybór i wynajem sali szkoleniowej, catering i przerwy kawowe dla uczestników).

Czy można zorganizować szkolenie w dowolnym mieście?

Tak. Nasze szkolenia marketingowe i PR organizujemy w całej Polsce, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne – od rezerwacji komfortowej Sali szkoleniowej, przez catering, po rezerwacje hotelowe dla uczestników.

Czy można nagrywać szkolenie z Facebooka?

Niestety nie. 

Jak długo trzeba czekać na ofertę szkolenia ?

Ofertę dedykowanego szkolenia z Facebooka otrzymasz nawet w 24h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych. Na życzenie od ręki przesyłamy także referencje naszych Klientów.

Zadzwoń lub napisz i do dzieła!

Szybki kontakt

Zapytaj nas o szkolenie z Facebooka dla swojej firmy.
Nasza wiedza i doświadczenie są do Twojej dyspozycji! 
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.