Warsztatowe szkolenia z automatyzacji marketingu połączone z konsultacjami
Aż 3 warianty do wyboru
Bez abstrakcyjnych case atudiesBranżowe przykłady
Bazujemy na branżowych przykładach Marketing Automation – bez straty czasu na zbędną teorię.
Kluczowe wskaźniki efektywnościStrategia krok po kroku
Uczestnicy dowiedzą się, jak wyznaczać konkretne cele, tworzyć plany i budować lejki sprzedażowe.
Klik po klikuWdrożenie i obsługa
Uczestnicy nauczą się dobierać funkcjonalności, wdrażać automatyzację i obsługiwać kampanie.
Praktyczne warsztatySymulacje
Uczestnicy nauczą się konfigurować ustawienia, ustawiać scoring i samodzielnie obsługiwać narzędzia MA.
Który wariant wybierasz?
Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada!
Wariant nr 1
3 programy do wyboru
Strategia + wdrożenie automatyzacji marketingu
Nasze podstawowe szkolenie Marketing Automation to kurs dedykowany właścicielom firm i sklepów internetowych, managerom i specjalistom marketingu, którzy mają zamiar wdrożyć automatyzację marketingu w swojej firmie.
Proponowany program:
Warsztatowe szkolenie z automatyzacji newsletterów
Dedykowany Kurs E-mail Marketing to warsztatowe szkolenie połączone z konsultacją w zakresie tworzenia baz mailingowych, automatyzacji newsletterów oraz analizy skuteczności mailingu. Zdobyta wiedza pozwoli od ręki tworzyć skuteczniejsze kampanie mailingowe, wprowadzić pro-sprzedażowy follow-up oraz zintegrować e-mail marketing z Social Media.
Proponowany program:
Szkolenie z generowania leadów sprzedażowych
1-dniowy kurs Lead Generation to warsztatowe szkolenie połączone z konsultacją i symulacją kampanii. Uczestnicy opanują narzędziową wiedzę, dzięki której wdrożą lub usprawnią proces tworzenia lejków sprzedażowych, pozyskiwania wartościowych Leadów Sprzedażowych oraz sprzedaży z wykorzystaniem automatyzacji marketingu.
Proponowany program:
Wariant nr 2
Ułóż pogram jak z puzzli
Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż firmowy kurs Marketing Automation z konkretnych lekcji.
Każda z lekcji obejmuje zasady, wskazówki, symulacje oraz elementy consultingu z pakietem rekomendacji.
Przy poszczególnych lekcjach znajdziesz informację, ile każda z nich potrwa!
Ok. 1hStrategia Marketing Automation
Jak stworzyć strategię Marketing Automation: wyznaczanie mierzalnych celów biznesowych i kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).
Ok. 45'Funkcjonalności Marketing Automation
Rekomendacje dot. dopasowania funkcjonalności Marketing Automation do kątem potrzeb i możliwości obsługi.
Ok. 45'Wybór systemu Marketing Automation
Przegląd systemów Marketing Automation - niezależne doradztwo i rekomendacje dot. wyboru optymalnego opragromowania.
Ok. 1hJak zbudować lejek sprzedażowy?
Co to jest i jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy B2B lub B2C: Customer Journey, pozyskiwanie leadów i ich pielęgnacja.
Ok. 1hPlanowanie kampanii Marketing Automation
Jak planować kampanię, uwzględniając konkretne cele, wybrane funkcjonalności automatyzacji, budżet, możliwości pracowników oraz lejek sprzedażowy?
Ok. 3-4hAutomatyzacja w Content Marketing
Jak planować produkcję wartościowej treści i jak dobrać kanały jej dystrybucji. Jak pozyskiwać i obsługiwać leady sprzedażowe, korzystając z wybranych funkcjonalności MA?
Ok. 1,5 hLead Magnet - pozyskiwanie i obsługa
Jak skutecznie generować leady sprzedażowe w B2B / B2C? Co to jest lead nurturing i jak segmentować pozyskane leady oraz nimi zarządzać?
Ok. 3hAutomatyzacja w e-mail marketingu
Jaki wybrać program do e-mail marketingu? Jak stworzyć lejek sprzedażowy, ustawić personalizację, scoring oraz uruchomić skuteczny follow-up?
Chcesz dodać lub zaproponować inne zagadnienie dot. Marketing Automation? Nie ma problemu!
Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program.
Nasz trener przeprowadzi szkolenie Marketing Automation w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy kurs w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne.
Co bardzo ważne, nasz trener to niezależny ekspert, który nie reklamuje, ani nie forsuje konkretnych programów do automatyzacji marketingu!
Wariant nr 3
Przekonaj się, że warto
Praktycznej wiedzy
Stawiamy na przykłady i symulacje - bez zbędnej teorii
Pełna satysfakcja
Niemal wszyscy uczestnicy deklarują pełną satysfakcję
Dużych i małych firm
Wybrało nasze warsztatowe szkolenia Marketing Automation
Przeszkolonych osób
Tylu managerów i specjalistów wzięło udział w naszym szkoleniu
Szkolenia Marketing Automation dla wielkich i małych firm
Michał
Nasz trener Marketing Automation to doświadczony praktyk, który na co dzień realziuje kampanie dla wielkich i małych firm zarządzając projektami personalizacji i automatyzacji promocji oraz sprzedaży.
Od 10 lat specjalizuje się w zagadnieniach Digital Performance Marketing, a od 5 lat prowadzi szkolenia Marketing Automation na każdym poziomie zaawansowania.
Szkolenia Michała łączą konkretne zasady z symulacjami w wersji krok po kroku, a uczestnicy cenią go przede wszystkim za specjalistyczną wiedzę oraz praktyczne podejście.
Szkolenia Marketing Automation oferujemy aż w trzech wariantach:
Jak najbardziej - na życzenie zorganizujemy szkolenie Marketing Automation w wersji online (via Skype, Zoom, Gogle Hangout, MS Teams lub inny komunikator).
Każde szkolenie Marketing Automation ma inną cenę w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.
Tak. Większość naszych szkoleń zamkniętych odbywa się właśnie w siedzibie firmy zamawiającego.
Tak. Nasze szkolenia z automatyzacji marketingu organizujemy w całej Polsce, a na życzenie przejmujemy wszystkie obowiązki organizacyjne.
Nagrywanie szkolenia niestety nie jest możliwe.
Ofertę otrzymasz nawet w 24h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych.
Zadzwoń lub napisz i do dzieła!