Polecany przez eRecruiter!

Jedyne warsztatowe szkolenie z pisania tekstów dla działów HR, komunikacji i Employer Branding

Kurs Copywriting w rekrutacji i Employer Branding

  • Zmianiaj słowa w harpun rekrutacyjny
  • Buduj teksty jak z klocków LEGO
  • Kreuj unikalną markę pracodawcy
  • Przyciągaj idealnych Kandydatów
  • Twórz efektywne ogłoszenia
  • Wysyłaj skuteczne Newslettery
  • Pisz magnetyczne posty na FB i LIn
  • Rekrutuj na potęgę tekstami "O firmie"

Czas na skuteczną rekrutację od A do Z. Opanuj Copywriting w HR oraz Employer Brandingu od pierszej litery do ostatniej kropki. Nareszcie szybko, od ręki i za każdym razem stworzysz skuteczne teksty korzystając ze sprawdzonych technik i gotowych wozrów, które wystarczy wypełnić treścią!

Kreuj unikalną markę pracodawcy, twórz ogłoszenia z gwarancją wartościowych aplikacji, pisz magnetyczne Newslettery, pozyskuj Kandydatów na FB oraz zmień firmowy profil LinkedIn w silny magnes rekrutacyjny. Nasz świetny trener Copywritingu i specjalista EB zapewni Ci wszystko, czego potrzebujesz: od konkretnych zasad, przez branżowe przykłady, aż po ćwiczenia redakcyjne z analizą

Weź udział w intensywnym treningu kompetencji w formie praktycznych warsztatów i rekrutuj każdym słowem!  Szkolenie prowadzi Filip Nocny. To jedyne takie szkolenie na rynku! Brzmi dobrze? A zatem do zobaczenia! 

Online
5-6 listopada 2024
9:00-14:00
1490.00 zł netto
Wolne : 7/12
2 dni = 10h trenigu

 Nawet nie zauważysz, kiedy będą mijać kolejne godziny! 

Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania!

100% praktyki

Sprawdzona wiedza: bez zbędnej teorii, lania wody i abstrakcyjnych opowieści!

Konkretne umiejętności

Zyskasz umiejetności, które od ręki wykorzystasz w codziennej pracy!

Techniki + przykłady

Opanujesz m.in. język korzyści, komunikację H2H, Eyetracking oraz perswazję! 

Gotowe wzory i ćwiczenia

Otrzymasz gotowe wzory, dzięki którym szybko, od ręki i za kazdym razem napiszesz skuteczne teksty

Candidate Experience

Nauczysz się myśleć jak Kandydat oraz definować EVP i pozafinansowe motywatory rekrutacyjne!

Ogłoszenia o pracę

Nauczysz się tworzyć hiper-przekonujące ogłoszenia, które pozyskują pożądanych Kandydatów! 

Newslettery rekrutacyjne

Korzystając z gotowych wzorów w kilka chwil napiszesz skuteczny Newsleeter rekrutacyjny lub Onboardingowy!

Teksty typu "Kariera"

Nareszcie napiszesz to, czego oczekują Kandydaci i wyróżnisz markę pracodawcy na tle konkurencji !

Posty na FB i LIn

Korzystając z gotowych wozrów napiszesz magnetyczne posty na Facebooku i Linkedin! 

Imienny certyfikat

Kurs Copywritingu w EB wzniesie Twoje zawodowe kompetencje na jeszcze wyższy poziom! 

Kurs copywriting w rekrutacji, HR i Employer Branding - umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Pierwszego dnia Kursu Copywringu w rekrutacji i EB dowiesz się, m.in.:

  • jak definiować EVP (Employee Value Proposition);
  • jak definiować pozafinansowe motywatory rekrutacyjne;
  • jak informować o wynagrodzeniu;
  • jak zmienić frazesy i korpo-gadkę w przekonujące konkrety;
  • jak w kilka chwil tworzyć mikro-strategię dla każdego tekstu;
  • jak wykorzystywać język korzyści w tekstach rekrutacyjnych;
  • jak wykorzystać komunikację H2H w swojej branży;
  • jak współpracować z okiem Kandydatów;
  • jak zwiększać apetyt na aplikację; 
  • jak lokować wizerunek pracodawcy na odpowiednim poziomie. 

W drugi dzień weźmiesz udział w intensywnym treningu redakcyjnym i dowiesz się m.in.:

  • jak tworzyć skuteczne ogłoszenia o pracę;
  • jak tworzyć Newslettery rekrutacyjne i onboardingowe;
  • jak tworzyć przekonujące teksty "O firmie" oraz "Kariera";
  • jak tworzyć oryginalne posty rekrutacyjne na Facebooku;
  • jak koncentrować uwagę potencjalnych Kandydatów na LinkedIn.
  • Otrzymasz gotowe wzory, które maksymalnie ułatwią Ci pracę.
  • Każde zagadnienie obejmuje praktyczne ćwiczenia z analizą trenera!
0

Osób to MAX!

Właśnie dlatego zyskasz świetną interakcję z trenerem i otrzymasz odpowiedzi na pytania dot. swojej branży!

0h

godzin treningu

W sam raz, aby opanować konkretną wiedzę bez straty czasu na abstrakcyjne Case Studies, które ciągną się w nieskończoność!

+0

Gotowych wzorów

Wykorzystasz je do kreacji treści promocyjnych, postów na Facebooku i LinkedIn oraz Newsletterów!

0%

Pełna satysfakcja

Nasz trener szkoli dynamicznie, z uśmiechem i mega-skutecznie, dlatego większość Uczestników deklaruje pełną satysfakcję! 

 Psychologia, techniki redakcyjne, konkretne przykłady, gotowe wozry i ćwiczenia z analizą

Kurs Copywriting w rekrutacji i Employer Branding – program

Dzień I (5h)

Candidate Experience w Copywritingu 

Jakich informacji tak naprawę oczekują Kandydaci i Kandydatki? Ten moduł pozwoli Ci opanować chaos  raz sztukę tworzenia notatek. Zestawy  sprawdzonych pytań pomogą CI szybko uporządkować informacje, dzięki którym od ręki wpiszesz swój tekst w realne oczekiwania Odbiorców. 

  • Przegląd frazesów w świecie HR i Employer Branding
  • Jakich informacji tak naprawdę oczekują Kandydaci?
  • Jak informować o wysokości wynagrodzenia? 
  • Jak definiować EVP (Eployee Value proposition)
  • Zestaw pytań dot. firmy i kultury organizacyjnej
  • Zestaw pytań dot. wartości i benefitów 
  • Mikro-strategia: Insight, Benefits, R2B
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe 

Język korzyści w HR i Employer Brandingu 

W tym module dowiesz się, w jaki sposób zmieniać pustosłowie w przekonujące argumenty formułowane sugestywnym językiem korzyści. 

  • Pustosłowie i klątwa wiedzy kontra przekonujące konkrety
  • Racjonalny i emocjonalny język korzyści 
  • Obrazowy język korzyści i perswazyjna instalacja faktów
  • Zasady + Techniki + Przykłady 
  • Ćwiczenia ustne
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera

Przyjazna komunikacja Human 2 Human i zasady prostego języka w HR i EB 

Nauczysz się kreować przyjazny wizerunek pracodawcy, nawiązywać interakcję z Kandydatami oraz łączyć zasady prostego języka ze specyfiką swojej branży. 

  • Prosto nie znaczy prostacko - zasady komunikacji H2H
  • Przykłady branżowej komunikacji H2H w HR i EB 
  • Jak dopasować przyjazny język do profilu Kandydata
  • Główne zasady prostego języka - przykłady 
  • Jak mierzyć poziom trudności tekstu - badania i narzędzia
  • Ćwiczenia z analizą trenera 

Eyetracking i przejrzystość treści 

Dowiesz się, jak współpracować z okiem Kandydatów oraz zwiększać konwersję treści.  Opanujesz pakiet konkretnych technik eyetrackingowych, które od ręki wykorzystasz w swoich tekstach. 

  • Sakkady kontra fiksacje
  • Jak koncentrować oko Kandydatów - sprawdzone techniki 
  • Model AIDA i diagram Gutenberga
  • Powerwriting i zasada 3 x 1
  • Ile i jakich punktorów używać, aby zwiększyć skuteczność tekstu
  • Jak tworzyć skuteczne nagłówki: konkretne techniki 
  • Przykłady i szybkie ćwiczenia  

Dzień II (5h)

Skuteczne ogłoszenia o pracę 

Dowiesz się, jak porządkować informacje oraz krok po kroku tworzyć skuteczne ogłoszenie, które przyciąga pożądanych Kandydatów. 

  • Nazwa stanowiska pracy - dobre praktyki 
  • Wynagrodzenie i główne motywatory  
  • Krótki i konkretny opis firmy - jak go tworzyć od ręki
  • Jak prezentować wymagania i obowiązki  
  • Jak w kótkim ogłoszeniu odzwiercedlić charakter firmy 
  • Wzory ogłoszeń o pracę 
  • Przykłady i ćwiczenia 

Modelowe teksty o "Firmie" i "Kariera" 

Nareszcie napiszesz dokładnie to, czego oczekują Kandydaci, wyróżnisz firmę na tle konkurencji oraz ulokujesz ją w głowach Odbiorców na odpowiednim poziomie. Dowiesz się także, jak zmieniać zainteresowanie w wartościowe aplikacje. Co najważniejsze zobaczysz, że tekst "O firmie" można złożyć jak z klocków LEGO.

  • Model AIDA w tekście "O firmie" oraz "Kariera" 
  • Jak koncentorwać uwagę: EVP i INSIGHT
  • Jak wzbudzać zainteresowanie Kandydatów
  • Jak odzwiercedlać słowami profil biznesowy firmy
  • Jak opisywać kulturę organizacyjną
  • Jak opisywać misję, wartości oraz benefity
  • Jak przekonywać do składnia aplikacji 
  • Przykłady z trzech zróżnicowanych branż
  • Tworzymy tekst! Ćwiczenie redakcyjne w oparciu o model AIDA

Newslettery rekrutacyjne i Onboardingowe 

W tym module dowiesz się, jak szybko tworzyć skuteczne Newslettery rekrutacyje oraz Newslettery w Onboardingu. Jak to możliwe? Po prostu skorzystasz ze sprawdzonych formuł i wzorów copywriterskich! 

  • Mikro-strategia Newslettera - jak przygotować argumenty
  • 4 sprawdzone wzory, które wystarczy wypełnić treścią
  • Warsztaty: 2 Newslettery rekrutacyjne: ćwiczenia z analizą
  • Warsztaty: 2 Newslettery w procesie Onboardingu: ćwiczenie z analizą    

Employer Branding i posty rekrutacyjne na Facebooku i LinkedIn  

  • Jak dopasować przekaz do Kandydatów i kanału Social Media
  • 10 pomysłów na posty na FB 
  • Skuteczne zaczeki rekrutacyjne na LinkedIn
  • Real Time Marketing w Employer Branding - inspiracje 

Kurs Copywritingu w rekrutacji i Employer Branding - dla kogo? 

Kto wybiera nasze szkolenie?

Pracownicy działu HR

Początkujący i doświadczeni pracownicy działu Human Resources 

Pracownicy działu Employer Branding

Specjaliści i eksperci EB, którzy pragną podszlifować swoje kompetencje redakcyjne 

Pracownicy działu komunikacji

Specjaliści i kierownicy działów komuikacji, któzy wspierają działania HR i EB 

Copywriterzy i nie tylko

Copywriterzy i pracownicy ahencji, którzy realizują projekty EB 

Kurs Copywriting w rekrutacji i Employer Branding - Warszawa

Co zapewniamy w ramach szkolenia stacjonarnego?

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener copywritingu i Employer Branding

Filip Nocny

Nasz trener copywritingu i Employer Brandingu  to praktyk z krwi i kości, który  realizuje wielkie i małe projekty w zakresie komunikacji, marketingu oraz EB. W swoim bogatym portfolio posiada takie marki jak Santander Bank Polska, Nutropharma, SAVICKI, czy DHL. Często występuje jako prelegent i prowadzi webinaria i szkolenia organizowane przez Grupę PRACUJ.pl oraz eRecruiter. 

Każde szkolenie z pisania tekstów  Filipa to praktyczne warsztaty, które bazują na konkretnych technikach, przykładach, wzorach i ćwiczeniach z analizą. Uczestnicy naszych szkoleń z copywritingu doceniają Filipa za:

  • wysoki poziom merytoryczny;
  • konkrety i dynamiczne tempo;
  • przystępny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy;
  • doskonałe przygotowanie i profesjonalizm;
  • maksymalne zaangażowanie i świetną interakcję;
  • praktyczne podejście do każdego zagadnienia;
  • ćwiczenia z analizą oraz błyskawiczny feedback;   
  • Większość Uczestników przyznaje kursom Filipa najwyższe noty!
 

Kurs Copywritingu w rekrutacji i EB - opinie 

Kurs Copywriting w HR i Employer Branding poleca eRecruiter 

- najczęściej wybierany w Polsce serwis do rekrutacji! 

Byłam na kilku kursach copywritingu, ale dopiero Filip Nocny nauczył mnie pisać skuteczne teksty. Same konkrety – dokładnie jak w opisie szkolenia. Zdecydowanie polecam.

Ewa Kozak

W Firma

Kursy copywriterskie, które organizujemy wspólnie z Filipem dla naszych Klientów „zapełniają stadiony”. Uczestnicy doceniają konkret, trafne przykłady i dobrą atmosferę. Na podstawie ich opinii wiemy, że otrzymują praktyczną i potrzebną wiedzę.

Martyna Wasilewska

eRecruiter

Moim zdaniem Filip Nocny to jeden z najlepszych trenerów w Polsce, a Kurs Copywritingu to pozycja obowiązkowa na liście szkoleń każdego specjalisty marketingu i komunikacji.

Kaja Pryczkowska

Pracuj.pl

Kurs Copywriting w rekrutacji i Employer Branding - FAQ

Zamień pytania w odpowiedzi

Czy Kurs Copywriting w rekrutacji i Employer Branding jest dla początkujących, czy zaawansowanych?

Nasze szkolenie polecamy początkującym i zaawansowanym Uczestnikom. Osoby stawiające pierwsze kroki w świecie HR i EB nauczą się pisać teksty od podstaw, a specjaliści z większym doświadczeniem uzupełnią swoją wiedzę o nowe kompetencje copywriterskie.

Czy kurs odbywa się online?

Tak. Kurs Copywriting w rekrutacji i Employer Branding odbywa się online, ponieważ przebiegły COVID-19 czycha na nasze zdrowie. Ponadto coraz więcej przedstawicieli świata HR i EB preferuje właśnie tę formę szkoleń. 

Czy kurs odbywa się tacjonarnie?

Tak. Kurs Copywriting w rekrutacji i Employer Branding odbywa się cyklicznie w Warszawie. 

Czy podczas szkolenia będzie potrzebny laptop?

Możesz pracować na aptopie lub pisać na kartce - wybór nalezy do Ciebie! 

W jakich godzinach odbywa się kurs

Nasz kurs odbywa się od 9:00 do 14:30 każdego dnia. 

Jak zapisać się na Kurs Copywriting w Employer Branding?

Wystarczy, że naciśniesz guzik „Zamów szkolenie”, a następnie wypełnisz i wyślesz do nasz formularz zgłoszeniowy. W odpowiedzi otrzymasz formularz do podpisu, fakturę pro-forma oraz szczegółowe informacje.

Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?

Oczywiście! Otrzymasz imienny certyfikat w wersji elektronicznej i/lub tradyycjnej. 

Czy Kurs Copywriting w rekrutacji i Employer Branding odbywa się cyklicznie?

Tak. Nasz kurs odbywa się co 2-3 miesiące.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o Kurs Copywritingu w Employer Branding Online? A może chcesz zapytać o szkolenie dedykowane dla swojej firmy?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji! 
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń

Kurs Copywritingu, SEO i Content Marketingu – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Pierwszego dnia dowiesz się, m.in.:

  • co to jest i jak  definiować Employee Value Proposition (EVP);
  • jak wykorzystać Candidate Experience w tworzeniu tresći;
  • jak zminieć korpo-gadkę w przyjazną komunikację Human 2 Human; 
  • jak współpracować z okiem Kandydatów i wywyołać pragnienie czytania;
  • jak tworzyć notatki i wykorzystać model AIDA w praktyce? 
  • jak tworzyć przekonujące oferty pracy;
  • jak pisać skuteczne i kreatywne reklamy rekrutacyjne;
  • jak tworzyć skuteczne newslettery rekrutacyjne;
  • jak tworzyć magnetyczne posty na FB i LinedIn;
  • jak tworzyć unikalne treści typu "Kariera";
  • jak tworzyć ciekawe teksty w komunikacji wewnętrznej.  

Drugiego dnia dowiesz się, m.in.:

  • dlaczego dział HR / EB może i powinien wspierać marketing w zakresie SEO;
  • na czym polega pozycjonowanie stron internetowych;
  • jak współpracować z algortymami Google;
  • jak dobierać słowa kluczowe;
  • jak optymalizować zakładki typu "Kariera" i "Oferty pracy";
  • jak optymalizować teksty i artykuły blogowe;
  • jak samodzielnie uzupełniać metadane i optymalizować zdjęcia;
  • na czym polega Content Marketing w rekrutacji;
  • jak wykorzystać Storytelling i grywalizację w rekrutacji 
  • jak tworzyć opiniotwórcze treści, które nudują pożżadny wizerunek pracodsawcy oraz przyciągają najlepszych kandydatów;
  • jak planować i realizować kampanie Content Marketing w HR i EB.
0

dni warsztatów

Gwarantujemy Ci praktyczny trening nowych umiejętności HR

0

godzin szkoleniowych

Każdą godzinę szkolenia wykorzystasz do ostatniej sekundy

0%

Pełna satysfakcja

Niemal wszyscy uczestnicy przyznają szkoleniu najwyższe oceny 

0%

Praktyki

Stawiamy na przykłady, symulacje, dobra praktyki i ćwiczenia 

Potrójna dawka praktycznej wiedzy

Kurs Content Marketing w HR i Employer Branding – program

Dzień I: Kurs Copywritingu w rekrutacji i EB 

Piweszy dzień to kurs Copywritingu, czyli warsztatowe szkolenie z pisania skutecznych tekstów rekrutacyjnych. 

Psychologia Copywritingu w rekrutacji 

  • Jak dobierać stylistykę do profilu firmy i oczekiwań kandydatów?
  • Na czym polega komunikacja Human 2 Human (H2H) w rekrutacji? 
  • Jakich informacji o firmie naprawdę oczekuje kandydat? 
  • Jak definiować racjonalne potrzeby i emocjonalne pragnienia związane ze zmianą pracy?  
  • Jak uniknąć korpo-gadki i zmienić frazesy w przekonujące teksty? 
  • Co to jest i jak definiować Employee Value Proposition (EVP)?
  • Jak tworzyć mikro-strategię tekstu? 
  • Zasady, przykłady, dobre praktyki oraz ćwiczenia 

Język korzyści w rekrutacji

  • Na czym polega racjonalny i emocjonlany język korzyści?
  • Dlaczego kandydaci reagują na korzyści i je zapamiętują? 
  • Jak uniknąć pustej korpo-gadki i frazesów w rekrutacji? 
  • Jak prezentować wartości firmy? 
  • Jak prezentować benefity? 
  • Jak prezentować onboarding? 
  • jak prezentować informacje w komunikacji wewnętrznej? 
  • Zasady, przykłady, dobre praktyki + ćwiczenia ustne i redakcyjne

Eyetracking - współpraca z okiem kandydatów 

  • Jak tworzyć przejrzyste teksty rekrutacyjne, które wywołuja przyjemne pragnienie czytania? 
  • Jak  wkomponować tekst, grafiki i zdjęcia w sekwencyjną pracę oka i umysłu - model AIDA wpisany w diagram Gutenberga
  • Konkretne zasady współpracy z okiem kandydatów (techniki fiksacyjne) - pakiet sprawdzonych rozwiązań 
  • Power Writiting, zasada 3 x 1 oraz potęga wypunktowań 
  • Zasady, przykłady i ćwiczenia 

Reklamy rekrutacyjne 

  • Struktury perswazyjne i techniki kreacji haseł reklamowych 
  • 10 wzorów gotowych reklam 
  • Tworzymy reklamy rekrutacyjne: ćwiczenia z analizą trenera

Teksty "O firmie" oraz "Kariera"

  • Tworzymy modelowy tekst "O firmie" oraz "Kariera" korzsystając z języka korzyści, zasad Eyetrackingu oraz modelu AIDA. 

Oferty pracy 

  • Przeglad najczęściej popełnianych błędów 
  • Idealnych schemat układu oferty pracy
  • Zwiększanie atrakcyjności oferty za pomocą treści  
  • Ćwiczenia 

Newslettery rekrutacyjne i wewnętrzne 

  • 4 sprawdzone wzory newsletterów
  • Tworzenie tytuułów, ktore zwiększają konwersję 
  • Tworzymy Newslettery korzystając z gotowych wzorów 
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera

Posty rekrutacyjne na FB i LinkedIn

  • Jak tworzyć wciągające i opiniotwórcze posty, które kreują pożądany wizerunek pracodawcy, zdobywają lajki, generują komenturze oraz zachęcają do składania aplikacji - 8 sprawdzonych technik
  • Przykłady i ćwiczenia z analizą trenera  

Dzień II: Kurs SEO i Content Marketing w rekrutacji i EB 

Podstawy pozycjonowania stron internetowych oraz planowanie kampanii rekrutacyjnych za pomocą Content Marketingu.

Podstawy pozycjonowania dla rekruterów 

  • Co to jest SEO i na czym polega pozycjonowanie stron? 
  • Jak dzielimy wyniki w wyszukiwarce?
  • W jaki sposób dział rekrutacji / EB może bardzo skutecznie wspierać marketing lub zewnątrzną agencję w zakresie pozycjonowania?
  • Czy pozycjonowanie jest trudne i jak się za to zabrać?  
  • Zasady naturalnego i bezpiecznego pozycjonowania. 

Słowa kluczowe w rekrutacji 

  • Rodzaje słów kluczowych
  • Analiza i dobór słów kluczowych krok po kroku
  • Współpraca z algorytmem Google Hummingbird (Koliber)
  • Długoogonowe wyrażenia kluczowe (frazy Long Tail) 

Wzorowa optymalizacja zakładek "Praca" i "Kariera" pod kątem SEO

  • Optymalizacja zakładek kątem SEO: przykłady i dobre praktyki
  • Optymalizacja adresów URL pod kątem pozycjonowania
  • Szybka analiza stron uczestników.

SEO copywriting w HR i EB   

  • Zasady współpracy z algorytmem Google Panda
  • Jak pisać teksty SEO: gdzie używać słów kluczowych?
  • Wzorowa optymalizacja nagłówków i treści pod kątem SEO
  • Optymalizacja tekstu „O firmie": przykład i dobre praktyki
  • Optymalizacja ofert pracy
  • Jak pisać artykuły blogowe 
  • Jak prawidłowo uzupełnić metadane 
  • Jak prawidłowo opisywać zdjęcia pod kątem SEO 

Analiza SEO

  • Jak szybko i w prosty sposób sprawdzić skuteczność i efekty pozycjonowania? 

Content Marketing w rekrutacji 

  • Na czym polega i z czego składa się Content Marketing?
  • Dlaczego Content Marketing to idealne rozwiązanie dla HR i EB?
  • Content Marketing w HR i Employer Branding - przykłady 
  • Co to jest Content Premium, Content Stock, Flow i Evergreen? 
  • Płatne i bezpłatne kanały dystrybucji treści (online i offline) 
  • Jak tworzyć wartościową i anagażującą treść bez treści?
  • Mapa podróży modelowego kandydata (Candidate Journey)
  • Lejek Contentowy krok po kroku

Content Marketing w rekrutacji - symulacja kampanii

  • Jak planuje się kampanię CM w rekrutacji?
  • Przykład kampanii z analizą trenera
  • Planujemy Jak zaplanować kampanię Content Marketing – warsztaty 

Szkolenie Content Marketing w HR i Employer Branding – korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Skuteczniejszy marketing rekrutacyjny 
  • Skuteczniejsze teksty rekrutacyjne 
  • Jeszcze lepszy wizerunek pracodawcy 
  • Wyższa pozycja w Google 
  • Więcej pożądanych kandydatów 
  • Mniejsze wydatki na outsourcing
  • Umiejętności w zakresie copywritingu
  • Umiejętności w zakresie pozycjonowania (SEO)
  • Umiejętności w zakresie Content Marketingu
  • Unikalne kompetencje zawodowe 
  • Realny rozwój
  • Imienny certyfikat 
  • Warsztatowy charakter 
  • Mała grupa: maksymalnie 12 osób
  • Liczne przykłady z dużych i małych firm
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą  
  • Dobre praktyki SEO i symulacja kampanii CM
  • Trener to doświadczony praktyk

Kurs Content Marketing w HR i Employer Branding – dla kogo?

Kto wybiera nasze szkolenie?

Pracownicy działu HR

Specjaliści i managerowie działu HR

Pracownicy działu EB

Specjaliści i managerowie działu Employer Branding 

Rekruterzy i doradcy

Rekruterzy i doradcy zawodowi ze świata NGO oraz administracji publicznej 

Pracownicy agencji

Osoby, które realizują działania marketingowe dla działów HR i EB

Szkolenie Content Marketing w HR i Employer Branding - Warszawa

Co zapewniamy? 

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener Copywritingu, SEO i Content Marketingu 

Filip Nocny

Filip Nocny to praktyk, który na co dzień realizuje projekty copywriterskie oraz kampanie SEO i Content Marketing dla korporacji i MŚP. Od 8 lat prowadzi szkolenia w tych obszarach, a w ostatnich trzech latach poszerzył swoją ofertę o szkolenia i kursy w zakresie Employer Branding. 

Blisko współpracuje z grupą PRACUJ.PL oraz firmą eRecruiter prowadząc liczne kursy oraz webinaria, a także występując jako prelegent podczas wielu eventów edukacyjnych. 

Filip przekazuje specjalistyczną wiedzę warsztatowo - stawia na przykłady,  ćwiczenia i symulacje ograniczając teorię do niezbędnego  minimum. Opinie uczestników podkreślają, że kursy Filipa są bardzo przydatne i gwarantują konkretne umiejętności zawodowe, które od razu można wykorzystać. 

Uczestnicy doceniają Filip Nocnego za profesjonalizm, zaangażowanie, wysoki poziom merytoryczny oraz prezede wszytskim przystępny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy i sympatyczną atmosferę. 

 

Szkolenie Content Marketing w HR i Employer Branding - FAQ 

Zmień pytanie w odpowiedź

Czy szkolenie Content Marketing w HR i EB jest dla początkujących czy zaawansowanych?

Nasze szkolenie to kurs, który polecamy zarówno początkującym, jak i doświadczonym specjalistom, ponieważ pozwala zdobyć zupełnie nowe umiejętnosci lub znacznie poszerzyć posiadaną wiedzę.  

Jak zapisać się na szkolenie?

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia, który pojawi się w po kliku w guzik „Zapisz się” z prawej strony u góry ekranu. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy na wskazany adres mailowy dokumenty oraz wszystkie niezbędne informacje dot. rezerwacji miejsca i uczestnictwa.

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu?

Tak. Wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy dostępny po kliku w guzik „Zapisz się” oraz dopełnić formalności związanych z rezerwacją uczestnictwa.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie w obydwu dniach odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00. Kurs obejmuje 16 godzin szkoleniowych, tj. 12 godzin zegarowych + przerwy.

W jakim mieście odbywa się szkolenie?

Szkolenie Content Marketing w HR i Empolyer Branding odbywa się przeważnie w Warszawie, jednak organizujemy je także w Gdańsku i Poznaniu.

Czy szkolenie odbywa się też w wersji online

Tak. Co pewien czas organizujemy szkolenie w wersji online (MS TEAMS).

Czy szkolenie odbywa się cyklicznie?

Tak. Szkolenie odbywa się regularnie co 2-3 miesiące.

Co obejmuje cena szkolenia?

Cena obejmuje 2-dniowe szkolenie, 2 x lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe w formie drukowanej i elektronicznej oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Czy na szkoleniu będzie potrzebny laptop?

Laptop nie jest konieczny, choć można wziąć go ze sobą.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat Areny Szkoleń potwierdzający Twój udział w szkoleniu.

Czy w przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników można liczyć na rabat?

Oczywiście. W przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników zaproponujemy atrakcyjny rabat.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i działamy

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o szkolenie Copywriting + SEO + Content Marketing?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń

Copywriting w HR

Copywriting w HR obejmuje pisanie ofert i ogłoszeń o pracę, Newsletterów do kandydatów i pracowników, postów na LinkedIn i Facebooka, reklam rekrutacyjnych, zakłądek "Kariera" oraz wielu innych treści Employer Branding. Coraz więcej pracowników działu HR pisze teksty korzystając z języka korzyści, modelu AIDA, technik perswazyjnych oraz zasak przyjaznej komunikacji Human to Human (H2H). To włąśnie Ci rekruterzy osiągają najwyższą konwersję treści rekrutacyjnych. Ponadto skuteczniej promują markę pracodawcy oraz lepiej kreują pożądany wizerunek firmy. Słowem, warto opanować Copywriting rekrutacjny, aby jeszcze efektywniej pozyskiwać pożądanych Kanydatów i Kandydatki.

Komunikacja w HR 

Komunikacja w HR

Oferty pracy i ogłoszenia rekrutacyjne przykłady

Oferty pracy i ogłoszenia rekrutacyjne 

Copywriting w Employer Branding 

Profesjonalny Copywriting w Employer Branding jest jest tak niezbędny jak silnik w samochodzie. Bez niego po prostu nie zajedziemy daleko. Przemyślany i spójny marketing rekrutacyjny oraz Copywriting w EB pozwala przecież kreować pożądany wizerunek pracodawcy i lokować go na długo w głowach Kandydatów/ek i osób już zatrudnionych w firmie. Opróćz technik redakcyjnych, Copywriting w Employer Branding może uwzględniać elementy Storytellingu, aby jeszcze lepiej odzwiercedlić DNA pracodawcy oraz skuteczniej angażować odbiorców. Wszystko czego trzeba aby wdrożyć go w firmie to pomysł, wiedza oraz konsekwencja w działaniu. Copywriting jest istotny zarówno  dla  koproiracji, jak i MŚP -  bez niego firma staje się  przeźroczysta.

Post rekrutacyjny przykład

Przykłądy postów rekrutacyjnych.

Reklamy i kampanie rekrutacyjne 

Reklamy i kampanie rekrutacyjne 

Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.
Termin i cena