Dedykowane kursy z Copywritingu, SEO, Content Marketingu, SEO, Facebooka, Wordpressa, Sprzedaży i PR
Szkolenie z gotowym programem? Chcesz wybrać zagadnienia i ułożyć program jak z puzzli? A może wolisz szczegółowy audyt i warsztaty połączone z konsultingiem? Słowem, proponujemy Ci aż 3 warianty do wyboru! Każdy z nich obejmuje branżowe przykłady, dopasowane ćwiczenia i symulacje kampanii!
Wariant nr 1Gotowe programy
Wybierasz gotowy program szkolenia, a my dopasowujemy przykłady i ćwiczenia do Twojej firmy
Wariant nr 2Ułóż program jak z puzzli
Układasz program z proponowanych modułów jak z puzzli – możesz to zrobić sam lub z pomocą trenera
Wariant nr 3Audyt + szkolenie
Zamawiasz audyt potrzeb, analizę działań marketingowych, sprzedażowych lub PR i kurs z dopasowanym programem
Wybierz szkolenie dla swojej firmy
Wybierz gotowy kurs z dopasowanymi przykładami i ćwiczeniami lub skomponuj dedykowane warsztaty z proponowanych modułów. Jeśli wolisz to opracujemy dla Twojej firmy szkolenie w oparciu o szczegółową analizę potrzeb i audyt działań marketingowych, sprzedażowych lub PR.
Kurs Copywritingu to praktyczne warsztaty pełne branżowych przykładów i ćwiczeń, podczas których uczestnicy od ręki tworzą skuteczne teksty dla swojej firmy.
Szkolenie SEO, czyli warsztatowy kurs pozycjonowania stron internetowych połączony z analizą firmowej witryny, konsultacją oraz pakietem konkretnych rekomendacji.
Szkolenia Marketing Internetowy w Praktyce łączy strategię wyznaczania celów z podstawowym kursem SEO, Google Ads, E-Mail Marketingu i analizą efektywności.
Szkolenie Facebook Ads to kurs w formie symulacji firmowej kampanii. Uczestnicy uczą się m.in.wyznaczać cele, budżetować, tworzyć reklamy, instalować piksel i optymalizować działania promocyjne i sprzedażowe.
Szkolenie Google Ads bazuje na firmowej symulacji, podczas której uczestnicy uczą się planować kampanie, budżetować, tworzyć reklamy, analizy ich skuteczności oraz samodzielnie optymalizować ich efektywność.
Podczas Kursu Wordpress uczestnicy nauczą się m.in. samodzielnie instalować szablony, tworzyć elementy wizualne, zarządzać treścią, optymalizować firmową stronę pod kątem SEO oraz korzystać z przydatnych wtyczek.
Szkolenie Marketing Automation to warsztatowy kurs, podczas którego uczestnicy nauczą się korzystać z narzędzi automatyzacji, tworzyć lejki sprzedażowe oraz dowiedzą się, jak krok po kroku wdrożyć Marketing Automation w swojej firmie.
Szkolenie Telemarketing i Obsługa Klienta to intensywny trening sprzedaży telefonicznej oraz kurs skutecznej i pro-aktywnej obsługi różnych typów Klientów. Nasze szkolenie bazuje na symulacjach rozmów handlowych oraz odsłuchach nagrań z analizą trenera.
Zarządzanie Call Center to szkolenie dla managerów sprzedaży, team-leaderów i szefów działu obsługi Klienta. Nasz kurs obejmuje, m.in. techniki motywacyjne, leadership, zarządzanie i procedury, rekrutację, planowanie sprzedaży i rozwoju call center oraz controlling.
Praktyka i narzędzia
Zapewniamy warsztaty i przydatną wiedzę bez zbędnej teorii i abstrakcyjnych case studies
Firm i Instytucji
Tyle firm i instytucji skorzystało z naszych zamkniętych szkoleń marketingowych
Pełna satysfakcja
Aż tylu uczestników naszych dedykowanych kursów deklaruje pełną satysfakcję
Kontynuacja współpracy
Większość firm kontynuuje z nami współpracę zamawiając kolejne kursy i konsultacje
Dlaczego warto?
Szkolenia pod lupą
Wybór może być dobry, albo właściwy. Zmień wątpliwości w pewność i sprawdź, dlaczego warto wybrać nasze szkolenia zamknięte.
Do naszych specjalności należą dedykowane:
Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!