Najbliższy w wersji online!

Warsztatowe szkolenie z pisania tekstów marketingowych, sprzedażowych i SEO

Kurs Copywritingu

  • Weź udział w warsztatowym treningu
  • Myśl jak Klient
  • Zmieniaj chaos w notatki
  • Korzystaj z 20 sprawdzonych wzorów
  • Pisz od ręki skuteczne teksty
  • Promuj i sprzedawaj od A do Z
  • Opanuj SEO Copywriting
  • Ustaw firmę w TOP 10 Google
  • Nasz 2-dniowy Kurs Copywritingu to warsztatowe szkolenie z pisania tekstów i podstaw pozycjonowania stron internetowych (SEO).
  • Zyskasz pakiet konkretnych umiejętności i weźmiesz udział w intensywnym treningu w formie praktycznych ćwiczeń redakcyjnych z analizą trenera.
  • W 16h opanujesz SEO Copywriting, copy-psychologię, język korzyści, neuro-perswazję, eyetracking, komunikację H2H, model AIDA i AICA, SEO i inne profesjonalne techniki redakcyjne. 
  • Nauczysz się myśleć jak Klient oraz szybko zmieniać notatki w skuteczne reklamy, posty na Facebooka, newslettery, teksty www oraz artykuły SEO, korzystając z 20 przydatnych wzorów i formuł copywriterskich. 
  • Pracuj w grupie do 10 osób i maksymalnie wykorzystaj każdą minutę szkolenia.

  • Trener przeanalizuje większość Twoich ćwiczeń, odpowie na każde Twoje pytanie i od razu udzieli Ci przydatnych wskazówek. 

  • Nareszcie od ręki i za każdym razem napiszesz skuteczne teksty, ktore wyróżnią Twoją firmę od pierwszej litery do ostatniej kropki oraz zmienią zainteresowanie Klientów w decyzje zakupowe.  
  • Wzniesz umiejętności na wyższym poziom, opanujesz Copywriting od A do Z i zapewnisz swojej firmie przewagę nad konkurencją, topowe pozycje w Google i wyższą sprzedaż. 
Online
28-29 stycznia 2021
09:00 - 16:00
 1390.00  1290.00 zł netto
Wolne : 5/10
Warszawa
25-26 marca 2021
09:00-16:00
1390.00 zł netto
Wolne : 10/10
Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.

100% praktyki

Nasz trener nie traci czasu na zbędną teorię i abstrakcyjne case studies. 

Konkretne umiejętności

Zyskasz umiejetności, które od ręki wykorzystasz w codziennej pracy.

Imienny certyfikat

Certyfikat potwierdzi Twoje nowe kompetencje w zakresie copywritingu.

Copy-psychologia

Nauczysz się myśleć jak Klient, definiować unikalne cechy sprzedaży (USP) i tworzyć mikro-strategie.

Sztuka notatek

Przećwiczysz tworzenie notatek w oparciu o sprawdzony zestaw pytań produktowych i motywacyjnych.

Techniki i przykłady

Opanujesz, m.in. język korzyści, komunikację H2H, eyetracking, model AIDA, neuro-perswazję i SEO.

20 gotowych wzorów

Otrzymasz 15 mikro-matryc do kreacji krótkich reklam i 5 wzorów skutecznych tekstów sprzedażowych.

Ćwiczenia z analizą

Wykonasz kilkanaście ćwiczeń,  a trener na bieżąco będzie analizował i poprawiał Twoje teksty.

Laboratorium

Opracujesz kreatywny scenariusz, profesjonalną nazwę oraz pro-sprzedażowe hasła reklamowe.

Warsztaty www

Zaplanujesz przejrzysty układ treści i napiszesz tekst na stronę główną lub sprzedażowy Landing Page.

SEO copywriting

Nauczysz się, m.in. wybierać wyrażenia kluczowe, tworzyć skuteczne teksty SEO i uzupełniać metadane.

Kurs copywritingu - umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Pierwszego dnia szkolenia dowiesz się, m.in.:

  • jak wykorzystać motywacje pozytywne i negatywne Klienta;
  • jak definiować i eksponować unikalne cechy sprzedaży (USP);
  • jak tworzyć przydatne notatki copywriterskie;
  • jak łączyć argumenty racjonalne i emocjonalne w przekonujący język korzyści; 
  • jak tworzyć przejrzystą strukturę tekstu i współpracować z okiem odbiorcy;
  • jak zmienić korpo-gadkę i pustosłowie w przyjazny copywriting H2H;  
  • jak od ręki wykorzystać model AIDA i AICA w copywritingu;
  • jak w kilka chwil pisać skuteczne reklmy, korzystając z 15 gotowych wzorów.

W drugi dzień szkolenia dowiesz się, m.in.:

  • jak korzystać z subtelnych, ale skutecznych technik perswazji;
  • jak napisać tekst sprzedażowy i newsletter korzystając z 5 gotowych wzorów;
  • jak współpracować z algorytmem Google Koliber, Panda i Pingwin;
  • jak analizować i dobierać optymalne wyrażenia kluczowe;
  • jak optymalizować stonę internetową pod kątem pozycjonowania;
  • jak pisać wzorowe teksty SEO i uzupełniać metadane;
  • jak tworzyć kreatywne i pro-sprzedażowe hasła reklamowe;
  • jak pisać profesjonlane teksty na stronę internetową.
0

Mała grupa

Wykorzystasz każdą minutę szkolenia, a trener odpowie na każde Twoje pytanie

0h

Intensywny trening

Opanujesz konkretne techniki copywritingu, wykonując praktyczne ćwiczenia 

+0

Gotowych wzorów

Otrzymasz ponad 20 wzorów mikro-reklam i tekstów sprzedażowych

0%

Pełna satysfakcja

Tylu uczestników deklaruje pełną satysfakcję z udziału w Kursie Copywritingu

 Psychologia, techniki redakcyjne, przykłady, sztuka notatek, ćwiczenia z analizą

Kurs Copywritingu – program

Dzień I

Psychologia copywritingu

Dowiesz się, jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient. Nauczysz się porządkować chaos w przydatne notatki za pomocą sprawdzonego zestawu pytań copywriterskich.

  • Buyer Persona i User Experience - jak dopasować argumenty do modelowego przedstawiciela grupy docelowej? 
  • Jak wykorzystać fakt, że Klient nie chce kupić?
  • Jak definiować i precyzować cechy produktu? 
  • Motywacja pozytywna i negatywna – zestaw pytań.
  • Mikro-strategia: tekst, który przekona Klienta: Insight, Benefits, R2B. 
  • USP – definiowanie Unikalnej Cechy Produktu + lista kontrolna.
  • Zasady i techniki poznasz w trakcie grupowych ćwiczeń.

Język korzyści w copywritingu

Zmienisz punkt widzenia i dowiesz się, jak wykorzystać język korzyści wpisując tekst w racjonalne i emocjonlane oczekiwania Klienta. 

  • Cechy i zalety kontra język korzyści.
  • Konkretyzacja języka korzyści.
  • Obrazowanie języka korzyści.
  • Racjonalny i emocjonalny język korzyści.
  • Zasady, techniki i przykłady. 
  • Ćwiczenia ustne i redakcyjne z analizą trenera.

Przejrzystość tekstów i zasady prostego języka (eyetracking & KISS)

Nauczysz się współpracować z okiem odbiorcy oraz tworzyć przejrzyste teksty, które wywołują pragnienie czytania i porządkują treść w głowie Klienta. 

  • Sakkady i fiksacje – zasady współpracy z gałką oczną.
  • Model AIDA wpsiany w diagram Gutenbera.
  • Zasada trój-jedności. 
  • Jak tworzyć listingi (sprytne rozwiązania poparte badaniami)?
  • Główne zasady prostego języka.
  • Pakiet sprawdzonych technik: gotowe rozwiązania i przykłady.  

Copywriting Human 2 Human (komunikacja H2H)

Dowiesz się, jak zmieniać korpo-gadkę i sztampowe pustosłowie w przyjazne i obrazowe teksty, które lokują wizerunek na odpowiednim poziomie.  

  • Co to jest copywriting H2H i na czym polega nowoczesna komunikacja Human 2 Human? 
  • Przez „Ty”, czy przez „Państwo” – personalizacja w copywritingu: trendy i badania.
  • Czy copywriting H2H jest możliwy w każdej branży – przykłady.
  • Ćwiczenie redakcyjne z analizą trenera.

Jak napisać reklamę: 15 mikro-matryc i C2A 

Nauczysz się w kilka chwil tworzyć krótkie teksty na ulotkę, baner reklamowy, plakat lub post na FB. Skorzystasz z 15 gotowych wzorów, które wystarczy wypełnić treścią!

  • Jak tworzyć krótkie teksty na ulotki, reklamy internetowe, banery, plakaty i FB Ads?
  • 15 gotowych wzorów z przykładami.
  • Ćwiczenia z wykorzystamiem matryc + analiza trenera.
  • Prezentacja skutecznych wezwań do działania (C2A, tj. Call 2 Action).
  • Ćwiczenia z analizą trenera.

Model AIDA i AICA w praktyce

Dowiesz się, jak projektować strukturę treści, aby w odpowiedniej kolejności wpisać tekst w sekwencyjne oczekiwania Klienta. Tym samym nauczysz się porządkować chaos i pisać skuteczne teksty korzystając z notatek. 

  • Sekwencja przyswajania informacji przez Klienta.
  • Teksty oparte o model AIDA i AICA – przykłady.
  • Jak natychmiast osiągnąć efekt pozytywnego zaskoczenia?
  • Ćwiczenie redakcyjne z wykorzystaniem notatek.
  • Analiza trenera z analizą i pakietem wskazówek.

Dzień II

Neurolingwistyka i perswazja w copywritingu

Opanujesz struktury perswazyjne i dowiesz się, jak podprogowo wywoływać i wzmacniać pragnienie zakupu.

  • Struktury perswazyjne gotowe do natychmiastowego wykorzystania.
  • Język zmysłów – jak tworzyć sensualne teksty: predykaty sensoryczne.
  • Implikatury, supozycje i presupozycje. 
  • Model Miltona.

Jak napisać tekst sprzedażowy – 5 gotowych matryc

Nauczysz się od ręki pisać skuteczne teksty sprzedażowe. W trakcie ćwiczeń skorzystasz z gotowych wzorów i połączysz przekonujące argumenty z językiem korzyści i sugestywnym wezwaniem do zakupu. 

  • 5 wzorów skutecznych tekstów sprzedażowych (formuły copywriterskie) - przykłady. 
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera.

Podstawy pozycjonowania stron i SEO copywriting 

Opanujesz solidne podstawy pozycjonowania stron internetowych oraz nauczysz się pisać skuteczne teksty SEO.

  • White Hat SEO - zasady pozycjonowania stron internetowych. 
  • Zakazane techniki pozycjonowania.
  • Jak współpracować z algorytmem Google (Koliber, Panda i Pingwin)?
  • Jak analizować i dobierać wyrażenia kluczowe – planer słów kluczowych. 
  • Skąd pozyskiwać długoogonowe wyrażenia kluczowe – dobre praktyki.
  • Optymalizacja struktury menu i adresów URL pod kątem pozycjonowania – zasady + przykłady + wytyczne. 
  • Wzorowa optymalizacja tekstów pod kątem pozycjonowania na przykładzie tekstu typu "O nas" oraz tekstu ofertowego.
  • Co to jest Pillar Page – tworzenie skutecznych artykułów SEO na bloga i linkowanie wewnętrzne.
  • Metadane - co to jest i jak je prawidłowo uzupełniać?
  • Analityka SEO - jak samodzielnie i szybko  monitorować efektywność pozycjonowania.  

Jak stworzyć skuteczne hasło reklamowe

  • Laboratorium kreatywnego copywritingu - skąd czerpać pomysły?
  • Jak tworzyć kreatywne hasła reklamowe - 5 skutecznych technik. 
  • Ćwiczenia i pojedynek w grupach.

Jak pisać teksty na stronę internetową – warsztaty

  • Copywriter – grafik – programista: zasady współpracy. 
  • Jak tworzyć makietę układu treści na stonie www - na przykładzie strony głównej i/lub zakładki ofertowej. 
  • Warsztaty z wykorzystaniem technik redakcyjnych i zasad SEO.

Kurs Copywritingu - korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Szybki zwrot z inwestycji w Kurs Copywritingu
  • Wyższe pozycje i przewaga w Google
  • Przyjazna komunikacja H2H
  • Lepsza interakcja z Klientami
  • Unikalny wizerunek biznesowy
  • Skuteczniejsze teksty marketingowe
  • Oferty, które zarabiają więcej i szybciej
  • Profesjonalny copywriter w zespole
  • Mniejsze wydatki na outsourcing
  • Konkretne umiejętności w zakresie copywritingu
  • Nowe kompetencje potwierdzone certyfikatem
  • Podstawy pozycjonowania i SEO copywritingu
  • Intensywny trening i cenne wskazówki trenera
  • Wzmocnienie pozycji w firmie
  • Wyższa wartość na rynku pracy
  • Impuls do przekwalifikowania zawodowego
  • Impuls do rozpoczęcia kariery copywritera
  • Pełna satysfakcja z wyboru szkolenia
  •  Małe grupy: max. do 12 osób
  • Nasz trener to ceniony copywriter
  • Warsztatowa formuła – bez zbędnej teorii
  • Techniki, przykłady i ćwiczenia z analizą
  • +20 przydatnych wzorów skutecznych tekstów
  • Wysokie oceny i pozytywne opinie uczestników
  • Sympatyczna atmosfera i dynamiczne tempo
  • Przydatne materiały szkoleniowe
  • Wygodne sale i profesjonalna organizacja

Kurs Copywritingu - dla kogo?

Kto wybiera nasze szkolenie?

Pracownicy marketingu

Początkujący i doświadczeni pracownicy działu marketingu, promocji i komunikacji

Pracownicy agencji

Specjaliści agencji reklamowych, Content Marketingowych i omnichanell   

Pracownicy administracji

Specjaliści i kierownicy departamentów promocji w Instytucjach Publicznych

Copywriterzy i nie tylko

Copywriterzy oraz osoby, które planują przekwalifikowanie zawodowe

Kurs Copywritingu Warszawa

Co zapewniamy?

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener copywritingu

Filip Nocny

Nasz trener copywritingu – to ceniony strateg komunikacji, topowy copywriter, Content Manager i specjalista SEO, który na co dzień realizuje kampanie dla takich firm jak Santander Bank Polska, Pracuj.pl, DHL, Domator24, czy SAVICKI.

Filip Nocny zrealizował ponad 500 projektów dla gigantów i mikro-marek. Od blisko 10 lat specjalizuje się w kreacji koncepcji kreatywnych, tekstów na strony internetowe i scenariuszy reklam TV. Realizuje także wielokanałowe kampanie  SEO & Content Marketing. Zajmuje się także grywalizacją i Employer Brandingiem.

Od 7 lat dzieli się specjalistyczną wiedzą jako trener copywritingu prowadząc szkolenia na każdym poziomie zaawansowania.

Kurs Copywritingu Filipa to praktyczne warsztaty, które bazują na konkretnych technikach, przykładach, wzorach i ćwiczeniach z analizą. 

Uczestnicy naszych szkoleń z copywritingu najbardziej doceniają Filipa za:

  • profesjonalizm i zaangażowanie;
  • przystępny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy;
  • praktyczne podejście i dostosowanie tempa do preferencji uczestników;
  • ćwiczenia z analizą, makiety i wzory tekstów oraz przydatne wskazówki; 
  • świetną interakcję, przyjemną atmosferę, uśmiech i pozytywną energię;
  • widoczne efekty szkoleń i poprawę skuteczności tekstów   

 

+2000 uczestników oceniło kurs Copywritingu i naszego trenera  na 4,8/5!
 

Kurs Copywritingu opinie 

„Jakie szkolenie z pisania tekstów polecacie?”

Naszą wiytówką są rekomendacje Uczestników!

Byłam na kilku kursach copywritingu, ale dopiero Filip Nocny nauczył mnie pisać skuteczne teksty. Same konkrety – dokładnie jak w opisie szkolenia. Zdecydowanie polecam.

Ewa Kozak

W Firma

Okazało się, że copywriting to znacznie więcej niż „lekkie pióro”. Po szkoleniu stosuję zasady i wzory, które okazały się mega przydatne, a moje teksty są o niebo skuteczniejsze.

Piotr Wałuszko

My Glass

Moim zdaniem Filip Nocny to jeden z najlepszych trenerów w Polsce, a Kurs Copywritingu to pozycja obowiązkowa na liście szkoleń każdego specjalisty marketingu i komunikacji.

Kaja Pryczkowska

Pracuj.pl

Kurs Copywritingu FAQ

Zmień pytanie w odpowiedź

Czy Kurs Copywritingu jest dla początkujących, czy zaawansowanych?

Kurs Copywritingu to szkolenie dedykowane uczestnikom na każdym poziomie – osoby początkujące nauczą się pisać teksty od podstaw, a osoby z większym doświadczeniem uporządkują swoją wiedzę i rozwiną swe kompetencje copywriterskie.

Czy osoba indywidualna może wziąć udział w Kursie Copywritingu?

Tak. Kurs Copywritingu to szkolenie otwarte.  W naszym szkoleniu biorą udział osoby pracujące w dużych i małych firmach, a także uczestnicy indywidualni, którzy chcę się przebranżowić lub szukają pracy w zawodzie, w którym nezbędną są umiejętnośi copywriterskie. 

Czy podczas Kursu Copywritingu będzie potrzebny laptop?

Oczywiście możesz go zabrać – zwłaszcza jeśli wolisz pisać na klawiaturze, jednak laptop nie jest bezwzględnie konieczny. Już na początku szkolenia otrzymasz zeszyt ćwiczeń i długopis. To zestaw niezbędny, który będzie Ci potrzebny - oczywiście wraz z pozytywną energią i zaangażowaniem.

W jakich miastach odbywa się Kurs Copywritingu?

Kurs Copywritingu odbywa się przeważnie w Warszawie, choć coraz częściej realizujemy je także w Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu.

W jakich godzinach odbywa się Kurs Copywritingu?

Kurs Copywritingu przeważnie odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00 (w obydwu dniach). Pełną agendę szkolenia wraz z niezbędnymi informacjami otrzymasz od nas w agendzie na kilka dni przed terminem szkolenia.

Jak zapisać się na Kurs Copywritingu?

Wystarczy, że naciśniesz guzik „Zamów szkolenie”, a następnie wypełnisz i wyślesz do nasz formularz zgłoszeniowy. W odpowiedzi otrzymasz formularz do podpisu, fakturę pro-forma oraz szczegółowe informacje.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Proponujemy Ci Kurs Copywritingu z certyfikatem, który potwierdzi Twój udział w naszym szkoleniu. Certyfikat przekażemy Ci w formie papierowej, a na życzenie, także w elektronicznej. 

W jakim miejscu odbędzie się szkolenie? Co z parkingiem?

Szczegółowe informacje dot. miejsca szkolenia oraz parkingu otrzymasz w szczegółowej agendzie kilka dni przed terminem szkolenia.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o Kurs Copywritingu?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji! 
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.