Warsztatowe szkolenie z pisania tekstów marketingowych, sprzedażowych i SEO
Pracuj w grupie do 10 osób i maksymalnie wykorzystaj każdą minutę szkolenia.
Trener przeanalizuje większość Twoich ćwiczeń, odpowie na każde Twoje pytanie i od razu udzieli Ci przydatnych wskazówek.
Online
|
28-29 stycznia 2021
|
09:00 - 16:00
|
|
Wolne : 5/10
|
|
Warszawa
|
25-26 marca 2021
|
09:00-16:00
|
1390.00 zł netto
|
Wolne : 10/10
|
|
Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedź na wszystkie pytania.
Nasz trener nie traci czasu na zbędną teorię i abstrakcyjne case studies.
Zyskasz umiejetności, które od ręki wykorzystasz w codziennej pracy.
Certyfikat potwierdzi Twoje nowe kompetencje w zakresie copywritingu.
Nauczysz się myśleć jak Klient, definiować unikalne cechy sprzedaży (USP) i tworzyć mikro-strategie.
Przećwiczysz tworzenie notatek w oparciu o sprawdzony zestaw pytań produktowych i motywacyjnych.
Opanujesz, m.in. język korzyści, komunikację H2H, eyetracking, model AIDA, neuro-perswazję i SEO.
Otrzymasz 15 mikro-matryc do kreacji krótkich reklam i 5 wzorów skutecznych tekstów sprzedażowych.
Wykonasz kilkanaście ćwiczeń, a trener na bieżąco będzie analizował i poprawiał Twoje teksty.
Opracujesz kreatywny scenariusz, profesjonalną nazwę oraz pro-sprzedażowe hasła reklamowe.
Zaplanujesz przejrzysty układ treści i napiszesz tekst na stronę główną lub sprzedażowy Landing Page.
Nauczysz się, m.in. wybierać wyrażenia kluczowe, tworzyć skuteczne teksty SEO i uzupełniać metadane.
Zobacz, czego się nauczysz
Pierwszego dnia szkolenia dowiesz się, m.in.:
W drugi dzień szkolenia dowiesz się, m.in.:
Mała grupa
Wykorzystasz każdą minutę szkolenia, a trener odpowie na każde Twoje pytanie
Intensywny trening
Opanujesz konkretne techniki copywritingu, wykonując praktyczne ćwiczenia
Gotowych wzorów
Otrzymasz ponad 20 wzorów mikro-reklam i tekstów sprzedażowych
Pełna satysfakcja
Tylu uczestników deklaruje pełną satysfakcję z udziału w Kursie Copywritingu
Dzień I
Dowiesz się, jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient. Nauczysz się porządkować chaos w przydatne notatki za pomocą sprawdzonego zestawu pytań copywriterskich.
Zmienisz punkt widzenia i dowiesz się, jak wykorzystać język korzyści wpisując tekst w racjonalne i emocjonlane oczekiwania Klienta.
Nauczysz się współpracować z okiem odbiorcy oraz tworzyć przejrzyste teksty, które wywołują pragnienie czytania i porządkują treść w głowie Klienta.
Dowiesz się, jak zmieniać korpo-gadkę i sztampowe pustosłowie w przyjazne i obrazowe teksty, które lokują wizerunek na odpowiednim poziomie.
Nauczysz się w kilka chwil tworzyć krótkie teksty na ulotkę, baner reklamowy, plakat lub post na FB. Skorzystasz z 15 gotowych wzorów, które wystarczy wypełnić treścią!
Dowiesz się, jak projektować strukturę treści, aby w odpowiedniej kolejności wpisać tekst w sekwencyjne oczekiwania Klienta. Tym samym nauczysz się porządkować chaos i pisać skuteczne teksty korzystając z notatek.
Dzień II
Opanujesz struktury perswazyjne i dowiesz się, jak podprogowo wywoływać i wzmacniać pragnienie zakupu.
Nauczysz się od ręki pisać skuteczne teksty sprzedażowe. W trakcie ćwiczeń skorzystasz z gotowych wzorów i połączysz przekonujące argumenty z językiem korzyści i sugestywnym wezwaniem do zakupu.
Opanujesz solidne podstawy pozycjonowania stron internetowych oraz nauczysz się pisać skuteczne teksty SEO.
Zobacz, co zyskasz
Co zyska Twoja firma?
Co zyskasz osobiście?
Co wyróżnia Kurs Copywritingu?
Kto wybiera nasze szkolenie?
Filip Nocny
Nasz trener copywritingu – to ceniony strateg komunikacji, topowy copywriter, Content Manager i specjalista SEO, który na co dzień realizuje kampanie dla takich firm jak Santander Bank Polska, Pracuj.pl, DHL, Domator24, czy SAVICKI.
Filip Nocny zrealizował ponad 500 projektów dla gigantów i mikro-marek. Od blisko 10 lat specjalizuje się w kreacji koncepcji kreatywnych, tekstów na strony internetowe i scenariuszy reklam TV. Realizuje także wielokanałowe kampanie SEO & Content Marketing. Zajmuje się także grywalizacją i Employer Brandingiem.
Od 7 lat dzieli się specjalistyczną wiedzą jako trener copywritingu prowadząc szkolenia na każdym poziomie zaawansowania.
Kurs Copywritingu Filipa to praktyczne warsztaty, które bazują na konkretnych technikach, przykładach, wzorach i ćwiczeniach z analizą.
Uczestnicy naszych szkoleń z copywritingu najbardziej doceniają Filipa za:
„Jakie szkolenie z pisania tekstów polecacie?”
Zmień pytanie w odpowiedź
Kurs Copywritingu to szkolenie dedykowane uczestnikom na każdym poziomie – osoby początkujące nauczą się pisać teksty od podstaw, a osoby z większym doświadczeniem uporządkują swoją wiedzę i rozwiną swe kompetencje copywriterskie.
Tak. Kurs Copywritingu to szkolenie otwarte. W naszym szkoleniu biorą udział osoby pracujące w dużych i małych firmach, a także uczestnicy indywidualni, którzy chcę się przebranżowić lub szukają pracy w zawodzie, w którym nezbędną są umiejętnośi copywriterskie.
Oczywiście możesz go zabrać – zwłaszcza jeśli wolisz pisać na klawiaturze, jednak laptop nie jest bezwzględnie konieczny. Już na początku szkolenia otrzymasz zeszyt ćwiczeń i długopis. To zestaw niezbędny, który będzie Ci potrzebny - oczywiście wraz z pozytywną energią i zaangażowaniem.
Kurs Copywritingu odbywa się przeważnie w Warszawie, choć coraz częściej realizujemy je także w Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu.
Kurs Copywritingu przeważnie odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00 (w obydwu dniach). Pełną agendę szkolenia wraz z niezbędnymi informacjami otrzymasz od nas w agendzie na kilka dni przed terminem szkolenia.
Wystarczy, że naciśniesz guzik „Zamów szkolenie”, a następnie wypełnisz i wyślesz do nasz formularz zgłoszeniowy. W odpowiedzi otrzymasz formularz do podpisu, fakturę pro-forma oraz szczegółowe informacje.
Tak. Proponujemy Ci Kurs Copywritingu z certyfikatem, który potwierdzi Twój udział w naszym szkoleniu. Certyfikat przekażemy Ci w formie papierowej, a na życzenie, także w elektronicznej.
Szczegółowe informacje dot. miejsca szkolenia oraz parkingu otrzymasz w szczegółowej agendzie kilka dni przed terminem szkolenia.
Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!