Szkolenie E-PR - Arena Szkoleń


Szkolenie E-PR

Kreowanie wizerunku w Internecie

1-dniowy kurs Public Relations

Strategia | Narzędzia | Efektywność

Szkolenie E-PR to narzędziowy kurs Public Relations w Internecie sfocusowany na kreowanie wizerunku, działania brandingowe oraz analizę efektywności całej kampanii ujętych w spójną strategię w wersji krok po kroku.

Szkolenie E-PR = Psychologia PR + Kreowanie wizerunku (Case Studies) + Branding (Case Studies) + Content & Inbound Marketing + Webwriting + Social Media + Monitoring efektywności.

W tym równaniu nie ma niewiadomych! Przekażemy Ci pakiet praktycznej wiedzy w formie dynamicznej prezentacji, przydatnych Case Studies, skutecznych ćwiczeń oraz symulacji profesjonalnej kampanii PR w Internecie.

Sprawdź szczegóły i program


Twoje umiejętności

Podczas szkolenia nauczysz się:

  • planować skuteczne kampanie wizerunkowe
  • wykorzystywać konkretne narzędzia
  • stosować marketing treści w działaniach brandingowych
  • analizować efektywność kampanii
  • na bieżąco aktualizować i modernizować założenia
  • gasić pożary i przekuwać wady w zalety

Pakiet korzyści

Dzięki szkoleniu Twoja firma:

  • wyróżni się na tle konkurencji
  • zyska unikalną osobowość biznesową
  • zyska rozpoznawalność i utrwali się w świadomości Klientów
  • ograniczy koszty związane z outsourcingiem
  • osiągnie wysoki poziom ROI (zwrot z inwestycji)

Szkolenie Public Relations w Internecie - program

Moduł 1: Psychologia E-PR

  • Zachowanie Klientów w Google: przykłady i twarde dane
  • Postrzeganie firm przez potencjalnych Klientów: jak Cię widzą, a jak powinni widzieć
  • Reklama Vs. PR: jak subtelnie promować firmę między wierszami

Moduł 2: Kreowanie wizerunku w Internecie

  • Składniki wizerunku On-line: szybki przegląd konkretów
  • Controlling: techniki weryfikacji rzeczywistego wizerunku
  • USP: jak wyróżnić się na tle konkurencji: priorytety i pakiet wskazówek
  • Modernizacja: działania krok po kroku + Case Studies

Moduł 3: Branding w Internecie

  • Utrwalanie wizerunku: działania w wersji krok po kroku
  • Techniki Re-brandingu: przemyślana metamorfoza w sieci – pakiet wskazówek
  • Etapy komunikacji i dystrybucja linków: pakiet dobrych praktyk

Moduł 4: Content Marketing

  • Storytelling: model nowoczesnej narracji biznesowej
  • Narzędzia: przegląd i optymalny wybór
  • Kampania: marketing treści krok po kroku
  • Zarządzanie treścią: jak wykorzystać treści PR do budowania wartościowego Contentu WWW (pozycjonowanie, sprzedaż, wizerunek)

Moduł 5: E-biuro prasowe

  • RSS: zarządzanie kanałami RSS i dystrybucja newsletterów
  • Media Relations: jak koncentrować uwagę dziennikarzy - pakiet dobrych praktyk
  • Podstawy Copywritingu: AIDA, KISS, język korzyści
  • Artykuły i informacje prasowe: redakcja i przemyślana dystrybucja
  • Praktyka: przykłady i ćwiczenia

Moduł 6: Social Media

  • Firma na Facebooku: budowanie wartościowej społeczności, planowanie działań, interakcja i kierowanie ruchu na WWW
  • Twitter: ważne newsy i promowanie własnych ekspertów
  • YouTube: Video-marketing - materiały stockowe, filmiki edukacyjne, wywiady/wypowiedzi ekspertów: praktyczne wskazówki i zarządzanie kontem YT
  • iFreamy’y na stronie WWW: działania zgodne z zasadami SEF (Search Engine Friendly)

Moduł 7: Monitoring efektywności

  • Metody: względne i bezwzględne informacje
  • In plus: jak szacować zysk wizerunkowy
  • ROI: wskaźnik zwrotu z inwestycji w przypadku PR

Wybierz szkolenie, które wyposaży Cię w konkretne narzędzia E-PR

Zarezerwuj szkolenie już teraz

Serdecznie zapraszamy po praktyczną wiedzę

 

Zaznacz jeśli jesteś także Uczestnikiem

Dodaj kolejnego uczestnika

Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Do ustalenia
? PLN netto
Do ustalenia

Agenda

  • Dni szkoleniowe: 1
  • Godziny: 9:00-16:00

CENA OBEJMUJE:

  • 8 godzin szkoleniowych
  • 1 apetyczny lunch
  • energetyczne przerwy kawowe
  • przydatne materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Korzysci

  • Konkretne umiejętności
  • Przydatna wiedza
  • Przewaga nad konkurencją
  • Oszczędności na outsourcingu
  • Samowystarczalność biznesowa
  • Nowoczesny wizerunek
  • Wyższa sprzedaż
  • Więcej Klientów

Metody

  • Laboratorium kreatywności
  • Symulacje kampanii E-PR
  • Przydatne Case Studies
  • Konkretne przykłady
  • Szybkie konsultacje 1:1
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Testy kompetencji

Na życzenie rezerwujemy Hotel

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7