Voucher analityki SEO gratis!

Szkolenie z pozycjonowania sklepów internetowych + pisania tekstów, które sprzedają więcej i szybciej

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce

  • Opanuj SEO i monitoruj efekty
  • Ustaw e-sklep w TOP 10 Google
  • Twórz opisy‚ które sprzedają
  • Korzystaj z 20 wzorów reklam
  • Korzystaj z 5 wzorów Newsletterów
  • Zyskaj przewagę nad konkurencją
  • Voucher analityki SEO gratis!

2-dniowy Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce to praktyczne szkolenie, które obejmuje solidne podstawy pozycjonowania sklepów internetowych oraz warsztaty pisania skutecznych tekstów typu "O firmie", przekonujących opisów produktów i kategorii, magnetycznych reklam oraz pro-sprzedażowych newsletterów.

Nasz kurs Copywritingu i SEO bazuje na przykładach, wzorach, ćwiczeniach z analizą oraz pakietach dobrych praktyk.  Słowem, zyskasz konkretne umiejętności i praktyczną wiedzę. Tym samym ustawisz sklep na topowych pozycjach w Google oraz zaczniesz pisać teksty, które będą sprzedawać więcej i szybciej! 

Warsztatowe szkolenie e-commerce

Ustaw firmę w Google i sprzedawaj od A do Z!

Dzień I: Kurs SEO - szkolenie z pozycjonowanie sklepów internetowych krok po kroku 

  • Pierwszy dzień szkolenia to praktyczny kurs SEO. W 7 godzin opanujesz solidne podstawy pozycjonowania sklepów internetowych, aby samodzielnie zapewnić mu wysokie pozycje w Google, zwiekszać zasięg oferty, generować większy ruch i pozyskiwać Klientów.  
  • Dowiesz się, jak uniknąć kosztownych metod prób i błędów oraz jak kontrolować efekty pozycjonowaniazewnętrzną agencję SEO

Dzień II: Kurs Copywritingu - szkolenie z pisania tekstów sprzedażowych

  • Drugi dzień szkolenia to warsztatowy kurs copywritingu w e-commerce. W 7 godzin nauczysz się myśleć jak Klient oraz łączyć przekonujący języki korzyści z eyetrackingiem i neuroperswazją. Ponadto otrzymasz 20 wzorów i formuł copywriterskich
  • Nauczysz się od ręki tworzyć skuteczne opisy produktów, reklamy i newslettery, które zmieniają zainteresowanie w decyzje zakupowe. 
Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę, a trener odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Pozycjonowanie sklepu

Dowiesz się, jak krok po kroku ustawić sklep w TOP 10 Google.

Planer słów kluczowych

Nauczysz się analizować i dobierać optymalne wyrażenia kluczowe.

Optymalizacja i teksty SEO

Nauczysz się optymalizować strukturę menu i pisać skuteczne teksty SEO.

Content Marketing

Nauczysz się tworzyć lejek sprzedażowy i magnetyczną treść SEO.

Voucher Semstorm gratis

Otrzymasz 30-dniowy dostęp do programu analityki SEO warty 150 zł. 

Techniki copywritingu

Opanujesz psychologię sprzedaży, Eyetracking, język korzyści i model AIDA.

Opisy produktów

Nauczysz się tworzyć opisy, które skutecznie przekonują do zakupu.  

15 wzorów reklam

Za każdym razem napiszesz skuteczne teksty na banery i reklamy FB.

4 wzory sprzedażowe

Wykorzystasz je do tworzenia skutecznych ofert i newsletterów. 

Ćwiczenia z analizą

Techniki redakcyjne przećwiczysz w ćwiczeniach z analizą trenera. 

100% praktyki

Weźmiesz udział w wasztatach i zyskasz konkretne umiejętności. 

Szkolenie Copywriting & Content Marketing – umiejętności

Zobacz, czego się nauczysz

Pierwszego dnia dowiesz się, m.in.:

  • jak Klienci zachowują się w Google,
  • jak współpracować z algorytmem Google (Koliber, Panda, Pingwin);
  • ile kosztuje i ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego;
  • jak samodzielnie wypozycjonować sklep internetowy; 
  • jak wybierać ogólne, produktowe i sezonowe wyrażenia kluczowe;
  • jak optymalizować adresy URL i budować strukturę menu sklepu;
  • jak optymalizować opisy sklepu, kategorii i produktów pod kątem SEO;
  • jak tworzyć artykuły SEO na blogu w sklepie internetowym;
  • jak prawidłowo uzupełniać metadane na zapleczu CMS;
  • jak optymalizować i opisywać zdjęcia pod kątem SEO;
  • jak tworzyć treści typu SEO Pillar Page;
  • jak wykorzystać Content Marketing do pozycjonowania sklepu. 

Drugiego dnia dowiesz się, m.in.:

  • jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient; 
  • jak definiować motywacje zakupowe i USP sklepu oraz produktów;
  • jak wykorzystać wiedzę na temat User Experience (UX) Klientów; 
  • jak eksponować korzyści wynikające z cech i zalet produktów;
  • jak współpracować z okiem Klienta; 
  • jak napisać tekstu typu "O firmie";
  • jak tworzyć opisy, które przekonują do zakupu produktów;
  • jak pisać krótkie reklamy i skuteczne newslettery;
  • jak wyróżnić sklep internetowy na tle konkurencji;
  • jak ulokować markę w świadomości na odpowiednim poziomie.  
0

dni warsztatów

Intensywny trening promocji w formie praktycznych warsztatów 

0

godzin szkoleniowych

Bez straty czasu na zbędną teorię i abstrakcyjne case studies

0

3 szkolenia w 1

Nasze szkolenie obejmuje copywriting, SEO i Content Marketing  

0%

Powracających

Tylu uczestników wraca po dodatkowe konsultacje i więcej szkoleń 

 Jak wypozycjonować sklep internetowy i pisać teksty, które sprzedają od A do Z 

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce: program

Dzień I (9:00-15:00)

Kurs SEO w E-Commerce: jak samodzielnie wypozycjonować sklep internetowy 

Dowiesz się, na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego i jak krok po kroku ustawić witrynę w topowych wynikach Google!

Pozycjonowanie sklepu internetowego

  • Czy potrzebujesz agencji SEO? 
  • Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego? 
  • Ile trwa wypozycjonowanie sklepu?
  • Jak pozycjonować sklep internetowy? 
  • Konkretne odpowiedzi i wskazówki.

Współpraca z algorytmem Google Hummingbird

  • Zachowanie Klientów w Google – jak zdominować konkurencję?
  • Najczęściej popełniane błędy w treściach SEO w sklepach internetowych – przegląd + skuteczne antidotum. 
  • Jak tworzyć treści SEO w e-commerce, które doceni Google – pakiet konkretnych wskazówek.

Dobór i analiza słów kluczowych w e-commerce

  • Jak analizować jakość wyrażeń kluczowych?
  • Wyrażenia kluczowe, a user experience Klienta. 
  • Produktowe wyrażenia kluczowe. 
  • Sezonowe wyrażenia kluczowe.
  • Planer słów kluczowych krok po kroku.
  • Długoogonowe wyrażenia kluczowe w sklepie internetowym. 
  • Zasady wyboru optymalnych fraz i szybki kurs klik po kliku.  

Organizacja treści w sklepie internetowym 

  • Jak zaplanować strukturę menu sklepu internetowego zgodnie z zasadami SEO: sprawdzone rozwiązania i przykłady.   

Jak pisać teksty SEO w sklepie internetowym?

  • Współpraca z algorytmem Google Panda – wytyczne dla e-commerce.
  • Jak optymalizować teksty pod kątem wyrażeń kluczowych -zasady?
  • Wzorowa optymalizacja SEO tekstu typu „O nas” - wytyczne i przykład.
  • Wzorowa optymalizacja SEO opisu kategorii – wytyczne i przykład.
  • Wzorowa optymalizacja SEO opisu produktu – wytyczne i przykład.
  • Jak prawidłowo uzupełnić metadane – zasady i przykłady.
  • Jak optymalizować zdjęcia pod kątem SEO – zasady i przykłady.

Podstawy SEO & Content Marketing w e-commerce

  • Jak zbudować lejek sprzedażowy dla sklepu internetowego uwzględniając zasady SEO?
  • Jak planować produkcję treści w sklepie internetowym, aby jak najszybciej osiągnąć przewagę nad konkurencją w Google?
  • Co to jest Pillar Page – jak tworzyć artykuły SEO, które połączą skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego, przyjazną edukację, promocję i sprzedaż – zasady i przykład.
  • Jak tworzyć wartościową treść bez treści - sprytne rozwiązania.
  • Facebook i Instagram, a pozycjonowanie sklepu internetowego.

Dzień II (9:00-15:00)

Kurs copywritingu w e-commerce: jak pisać teksty, które sprzedają

Nauczysz się myśleć jak Klient, wyróżniać markę na tle konkurencji i od ręki tworzyć opisy produktów, reklamy i newslettery, które sprzedają od A do Z!

Psychologia sprzedaży w e-commerce 

  • Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient - sztuka notatek. 
  • Jak stworzyć Buyer Personę?  
  • Motywacje pozytywne i negatywne Klienta.
  • Mikro-strategia przekonującego tekstu. 
  • USP - jak zdefiniować unikalne cechy sprzedażowe?
  • Warsztatowe ćwiczenia w małych grupach z analizą trenera.

Język korzyści w opisach sklepu i produktów  

  • Jak prezentować "kompleksową ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb", aby wywołać pragnienie zakupu?
  • Jak prezentować cechy i zalety produktu przez pryzmat korzyści? 
  • Jak tworzyć krótkie opisy, w których Klient zobaczy siebie?
  • Zasady, przykłady, ćwiczenia ustne i pisemne z analizą trenera.

Eyetracking w e-commerce

  • Jak współpracować z okiem Klienta w sklepie internetowym? 
  • Jak worzyć przejrzystą i intuicyjną strukturę treści?
  • Model AIDA wpisany w diagram Gutenberga.
  • Zestaw praktycznych wskazówek dot. układu treści w zakładkach produktowych, brandingowych (typu "O firmie") i artykułach blogowych.
  • Jak tworzyć magnetyczne nagłówki - 6 sprawdzonych technik - zasady, przykłady i szybkie ćwiczenie redakcyjne.  

Jak tworzyć skuteczne reklamy na banery, albo na Facebooka: 15 sprawdzonych wzorów 

  • 5 technik neuroperswazji: zasady i przykłady. 
  • Laboratorium kreatywności: jak rozhulać tekst słowem.  
  • 15 niezawodnych wzorów, które wystarczy wypełnić treścią.
  • Przykłady + ćwiczenia z analizą trenera. 
  • Wzory przydadzą Ci się w codziennej pracy!

Jak tworzyć teksty sprzedażowe i skuteczne newslettery: 4 gotowe wzory 

  • 4 gotowe wzory i sprawdzone formuły copywriterskie. 
  • Jak zmienić dobry tekst w świetny?
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera. 

Szkolenie Copywriting w E - Commerce – korzyści

Zobacz, co zyskasz

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie
  • Unikalny wizerunek 
  • Skuteczniejsze opisy produktów
  • Skuteczniejsze reklamy i newslettery
  • Wyższe pozycje w Google 
  • Więcej leadów i Klientów 
  • Szybsze decyzje zakupowe i większe zyski 
  • Mniejsze wydatki na outsourcing
  • Lepsza kontrola nad agencjami SEO
  • Praktyczna wiedza gotowa do wykorzystania
  • Konkretne umiejętności w zakresie SEO  
  • Konkretne umiejętności w zakresie copywritingu 
  • Gotowe rozwiązania i dobre praktyki SEO 
  • 20 wzorów skutecznych tekstów   
  • Błyskawiczny feedback od trenera 
  • Nowe kompetencje zawodowe 
  • Wyższa wartość na rynku pracy
  • Imienny certyfikat
  • Nasze szkolenie łączy kurs SEO i copywritingu  
  • Warsztatowy charaker i 100% przydatnej wiedzy 
  • Przykłady z dużych i małych e-sklepów 
  • Wskazówki dot. pozycjonowania sklepów
  • 20 sprawdzonych wzorów copywriterskich 
  • Ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera 
  • Nasz trener to doświadczony praktyk    
  • Świetne opinie uczestników 

Kurs SEO & Copywriting w E - Commerce – dla kogo?

Kto wybiera nasz kurs?

Właściciele e-sklepów

Początkujący i doświadczeni właściciele, którzy chcą ograniczyć koszty promocji i jednocześnie zwiększyć sprzedaż

Marketerzy e-commerce

Specjaliści i managerowie, kórzy chcą skuteczniej pisać, pozycjonować oraz promować sklep internetowy 

Freelancerzy

Specjaliści, którzy chcą łączyć copywriting, SEO i Content Marketing w skuteczną promocję e-commerce

Zmieniający zawód

Osoby, które planują przekwalifikowanie zawodowe i chcą opanować skuteczną promocję w e-commerce

Szkolenie SEO & Copywriting w E-Commerce - Warszawa

Co zapewniamy w ramach szkoleń stacjonarnych?

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener Copywritingu

Filip Nocny

Filip Nocny – to ceniony strateg komunikacji, copywriter, SEO Content Manager i trener, który na co dzień realizuje kampanie oraz prowadzi szkolenia dla takich firm jak Santander Bank Polska, Pracuj.pl, czy DHL. Posiada cenne doświadczenie współpracy z branżą e-commerce, w tym z takimi markami jak Allegro, Domator24, SAVICKI, Denley, czy Diablo Chairs.

Od 7 lat dzieli się specjalistyczną wiedzą jako trener copywritingu i SEO, prowadząc szkolenia i kursy dla uczestników na każdym poziomie zaawansowania. Nie przepada za abstrakcynymi case studies, pustosłowiem i zbędną teorią. Stawia na konkrety, przykłady, wzory i ćwiczenia z analizą. Zawsze uśmiechnięty i pełen pozytwnej energii. 

Uczestnicy kursu SEO & Copywriting w E-Commerce doceniają naszego trenera za wysoki poziom merytoryczny, przystępny sposób przekazywania specjalistycznej wiedzy, praktyczne podejście, przydatne wskazówki, sympatyczną atmosferę i świetną interakcję. 

+2000 Uczestników oceniło naszego trenera copywritingu na 4,8/5
 
„Jakie szkolenie z pisania tekstów polecacie?” 

Szkolenie SEO & Copywriting w E-Commerce – opinie 

Najlepszą reklamą Szkolenia SEO Copywriting w E-Commerce i wizytówką trenera są rekomendacje  uczestników! 

Filip to świetny specjalista SEO i doskonały copywriter, który świetnie rozumie mechanizmy e-commerce i łączy pozycjonowanie z kreatywnością na bardzo wysokim poziomie. 

Tomasz Osman

SAVICKI

Filip sprawia, że skomplikowana wiedza dotycząca pozycjonowania sklepów internetowych i tworzenie tekstów nagle staje się prosta. Szkolenie szybko przełożyło się ne efekty.

Katarzyna Baraniak

FIT 360

Zaprosiliśmy Filipa do przeprowadzenia szkolenia z copywritingu produktowego [...] i pragnę rekomedować go jako prawdziwego profesjonalistę oraz partnera godnego polecenia.

Michał Jankowski

OBI POLSKA

Zmień pytanie w konkretną odpowiedź

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce – FAQ

Czy Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce jest dla początkujących, czy zaawansowanych?

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce to z jednej strony szkolenie dla specjalistów, którzy chcą uporządkować i uzupełnić swoję wiedzę w zakresie pozycjonowania sklepów internetowych oraz nauczyć się szybciej pisać skuteczne teksty.  

Z drugiej strony nasz kurs rekomendujemy osobom początkującym - właścicielom sklepów i pracownikom marketingu, którzy rozpoczynają pracę w branży e-commerce. 

Czy każdy może wziąć udział w szkoleniu?

Tak. Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce to szkolenie otwarte – biorą w nim udział właściciele i pracownicy sklepów, jak i osoby, które nie prowadzą działalności gospodarczej lub nie są jeszcze związane z branżę e-commerce. 

Czy laptop będzie potrzebny?

Oczywiście możesz go zabrać – jednak nie jest bezwzgędnie potrzebny. 

W jakich miastach odbywa się szkolenie?

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce odbywa się przeważnie w Warszawie, choć coraz częściej realizujemy je także w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce Copywritingu przeważnie odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00 (w obydwu dniach). 

Jak zapisać się na szkolenie?

Wystarczy, że naciśniesz guzik „Zamów szkolenie”, a następnie wypełnisz i wyślesz do nasz formularz zgłoszeniowy. W odpowiedzi otrzymasz formularz do podpisu, fakturę pro-forma oraz szczegółowe informacje.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w Kursie SEO & Copywriting w E-Commerce.

W jakim miejscu odbędzie się szkolenie? Co z parkingiem?

Szczegółowe informacje dot. miejsca szkolenia oraz parkingu otrzymasz w szczegółowej agendzie 7 dni przed terminem szkolenia.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o Kurs SEO & Copywriting w E-Commerce?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji! 
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.