Zamknięte szkolenie dla managerów sprzedaży i team leaderów
Aż 3 warianty kursu do wyboru!
Który wariant wybierasz?
Przykładowy program szkolenia, który realizujemy w oparciu o branżowe przykłady oraz symulacje rozmów z odsłuchami i fachową analizą trenera.
Komponujesz szkolenie z konkretnych modułów. Każdy z nich obejmuje zasady, techniki oraz symulacje rozmów sprzedażowych z analizą trenera.
Nasz trener analizuje potrzeby szkoleniowe oraz przeprowadza audyt przesłanych rozmów. Kolejnym etapem jest szkolenie w oparciu o dedykowany program.
Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada!
Wariant nr 1
Przykładowy program dla grupy do 5 osób
Część I: Leadership + team building + motywacja telemarketerów
Część II: Delegowanie zadań + planowanie, organizacja i procedury + controlling
Nasz trener dopasuje przykłady i ćwiczenia do specyfiki branży i firmowej oferty.
Szkolenie potrwa 1, 2 lub więcej dni - w zależności od liczby wybranych modułów.
Szkolenie obejmie symulacje i consulting z pakietem sprawdzonych rozwiązań.
Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy, a na życzenie zorganizujemy kurs w dowolnym miejscu.
Wariant nr 2
Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż szkolenie z zarządzania Call Center z konkretnych lekcji.
Wszystkie zagadnienia obejmują zasady, techniki oraz praktyczne ćwiczenia w formie symulacji.
Aby zachować warsztatowy charakter kursu, w szkoleniu może wziąć udział do 5 team leaderów.
Ok. 1hPsychologia zarządania Call Center
Jak budować pozycję naturalnego lidera, który optymalnie wykorzysta potencjał swojego zespołu Call Center?
Ok. 1hRekrutacja i budowanie zespołu Call Center
Jak krok po kroku zbudować zespół Call Center i czym kierować się podczas rekrutacji telemarketerów?
Ok. 1,5hPlany i prognozy tele-sprzedaży
Jak planować i wyznaczać realne cele sprzedażowe oraz jak prognozować krótko- i długoterminowe efekty pracy Call Center?
Ok. 1,5hMotywacja pracowników Call Center
Jak skutecznie motywować pracowników Call Center w zależności od typu osobowości telemarketerów?
Ok. 1hDelegowanie zadań i dyscyplina sprzedaży
Jak delegować zadania poszczególnym telemarketerom w zależności od ich indywidualnych możliwości sprzedażowych?
Ok. 1hŁagodzenie konfliktów w zespole
Jak budować atmosferę zdrowej rywalizacji i skutecznie neutralizować potencjalne i rzeczywiste konflikty w Call Center?
Ok. 2,5hOrganizacja i procedury w Call Center
Jak organizować / modernizować Call Center oraz jak tworzyć praktyczne procedury, które usprawnią sprzedaż i zwiększą sprzedaż?
Ok. 2,5hSkrypty sprzedaży telefonicznej
Jak tworzyć firmowe skrypty sprzedaży telefonicznej dostosowane do realnych scenariuszy - wzory, przykłady i kreacja.
Ok. 1hMonitoring efektywności telemarketerów
W jaki sposób szybko mierzyć skuteczność sprzedaży oraz efektywność pojedynczych telemarketerów i całego Call Center?
Ok. 1hNarzędzia wspierające zarządzanie Call Center
Monitoring i nagrywanie połączeń, zarzadzanie pracownikami w czasie, Routing, Automatyczny Dysrybutor Połączeń (ACD), analiza mowy, monitoring pracy zdalnej.
Ok. 1hPlanowanie rozwoju Call Center
Jak planować rozwój Call Center w konkretnych warunkach biznesowych: przykłady + konsultacja + rekomendacje.
Ok. 1hRozwój managera Call Center
Jak budować własną pozycję zawodową w oparciu o sprzedażowe i pozasprzedażowe argumenty. Osobisty mentoring z trenerem.
Chcesz dodać lub zaproponować inne zagadnienie dot. zarządzania Call Center? Nie ma problemu!
Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program szkolenia.
Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując obowiązki organizacyjne!
Wariant nr 3
Przekonaj się, że warto
Praktycznej wiedzy
Stawiamy na symulacje w zakresie planowania, organizacji, zarządzania i monitoringu pracowników Call Center
Zamawia więcej
Tyle firm zamawia kolejne szkolenia i konsultacje w zakresie zarządzania Call Center oraz motywacji telemarketerów
Dużych i małych firm
Skorzystało z naszych szkoleń i konsultacji osobistych z dopasowanym programem i symulacjami zarządzania Call Center
Przeszkolonych osób
Tylu managerów i team leaderów Call Center wzięło udział w naszych szkoleniach, doskonaląc swoje umiejętności zarządzania.
Szkolenia dla gigantów i mikro-marek
Robert
Doświadczony manager, współtwórca branżowego Call Center oraz Działu Obsługi i Badania Opinii Klienta Forum Media Group. Na swoim zawodowym koncie posiada realizację wielu planów sprzedażowych na poziomie +100% oraz udział w międzynarodowym projekcie "The models of Tele Sales".
Nasz trener sprzedaży, telemarketingu i zarządzania Call Center to praktyk z krwi i kości, a jego szkolenia to intensywne warsztaty, w których teoria jest ograniczona do niezbędnego minimum.
Oferujemy aż 3 warianty szkoleń zamkniętych:
Każde szkolenie z zarzadzania Call Center ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby Uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.
Tak. Większość naszych szkoleń odbywa się właśnie w siedzibie firm, które zamawiają nasze kursy.
Tak. Nasze szkolenia z zarządzania Call Cener i działem obsługi Klienta przeprowadzamy w całej Polsce.
Niestety nie.
Ofertę otrzymasz nawet w 48h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych.
Zadzwoń lub napisz i do dzieła!