Stacjonarne i online!

Dedykowane szkolenie sprzedażowe dla pracowników Call Center

Szkolenie Telemarketing i Obsługa Klienta 

Aż 3 warianty kursu do wyboru!

Zamów warsztatowe Szkolenie Telemarketing i Obsługa Klienta z dopasowanym programem i pakietem ćwiczeń w formie symulacji rozmów sprzedażowych i nagrań z odsłuchami oraz analizą trenera.

Nasze szkolenie sprzedażowe dla telemarketerów to intensywny trening zawodowych umiejętności, które przekładają się na wyższą efektywność handlowców oraz skuteczność całego Call Center.

Bez abstrakcyjnych case studiesDopasowany program i firmowe przykłady

Dopasowany program i firmowe przykłady gwarantują najwyższą efektywność szkolenia bez straty czasu na pozabranżowe informacje.

Praktyczne warsztatySymulacje rozmów sprzedażowych

Konkretne etapy i techniki sprzedaży telefonicznej przetrenujemy w trakcie symulacji rozmów z różnymi typami Klientów.

Sprawdzone rozwiązaniaNagrania rozmów i odsłuchy z analizą

Dzięki nagraniom rozmów oraz ich odsłuchom z analizą trenera, telemarketerzy eliminują błędy i doskonalną konkretne umiejętności.

Szybki zwrot z inwestycji w szkolenieKonkretne umiejętności sprzedażowe + raport

Uczestnicy zdobywają konkretne umiejętości sprzedażowe, a manager Call Center otrzymuje raport wraz z pakietem rekomendacji.

Szkolenie z telemarketingu i obsługi Klienta 

Który wariant wybierasz?

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym mieście, przejmując obowiązki organizacyjne. 
Wariant nr 1

Gotowy program szkolenia

Przykładowy program szkolenia, który realizujemy w oparciu  o branżowe przykłady oraz symulacje rozmów z odsłuchami i fachową analizą trenera.

Komponujesz szkolenie z konkretnych modułów. Każdy z nich obejmuje zasady, techniki oraz symulacje rozmów sprzedażowych z analizą trenera. 

Wariant nr 3

Audyt + szkolenie

Nasz trener analizuje potrzeby szkoleniowe oraz przeprowadza audyt przesłanych rozmów. Kolejnym etapem jest szkolenie w oparciu o dedykowany program.

Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada! 

Wariant nr 1 

Gotowy program szkolenia

Proponowany program 1-dniowego szkolenia dla pracowników Call Center  

 Szkolenie Telemarketing i Obsługa Klienta – program

Część I: Psychologia, techniki i narzędzia telemarketingu  

Psychologia w telemarketingu 

Diagnostyka osobowości i aktywne słuchanie Klienta to klucz do skutecznej sprzedaży, dlatego weźmiemy pod lupę modelowe Buyer Persony i uporzadkujemy wiedzę psychologiczną.  

  • Proces decyzyjny Klienta: motywacje racjonalne i emocjonalne. 
  • Diagnostyka osobowości Klienta: 3 sprawdzone metody.
  • Aktywne słuchanie: klucz weryfikacji potrzeb Klienta.

Techniki telemarketingu 

W tym panelu omówimy i przećwiczymy w praktyce techniki telemarketingu, doskonaląc wstępne umiejęności sprzedażowe. 

  • Treść | Ilość | Jakość: skuteczna komunikacja przez telefon.
  • Jak Cię słyszą, tak Cię widzą: tempo, modulacja, dobór argumentów.
  • Przekaz pozawerbalny: "mowa ciała" w procesie tele-negocjacyjnym.

Narzędzia tele-sprzedaży

W tej części szkolenia zajmiemy się optymalizacją technik pro-sprzedażowych oraz przećwiczymy język korzyści. 

  • Złe nawyki w telemarketingu: przegląd błędów i auto-refleksja.
  • Wzorowa postawa wobec Klienta – pakiet wskazówek.
  • Język korzyści w telemarketingu: aktywny trening i indywidualne ćwiczenia.

Część II: Skuteczna sprzedaż i obsługa trudnego Klienta 

Otwarcie tele-sprzedaży i prezentacja oferty

Początek rozmowy sprzedażowej i prezentacja oferty to bazowe umiejetności, które wymagają sprawdzonych rozwiązań połączonych z indywidualnym wymiarem interakcji. W tym module przećwiczymy obydwa te elementy.    

  • Dzień dobry: jak rozpocząć sprzedaż przez telefon?
  • Interakcja: wciągnięcie Klienta do rozmowy i zasady dialogu.
  • Tele-prezentacja: techniki skutecznej prezentacji oferty.
  • Trening: symulacje rozmów i odsłuchy z analizą trenera.

Finalizowanie rozmowy sprzedażowej

Jak skutecznie "domykać" sprzedaż i profesjonalnie kończyć nieudaną próbę, aby pozostawić sobie owartą furtkę? W tej części liczą się zasady, techniki i warsztatowy trening!

  • Happy end: profesjonalne zamknięcie sprzedaży.
  • Bez efektu: zamykanie bezskutecznych transakcji.
  • Otwieranie furtki: kreacja możliwości sprzedaży lub up-sellingu. 
  • Do usłyszenia: budowanie długofalowych relacji z Klientem.
  • Trening: symulacje rozmów i odsłuchy z analizą trenera.

Obsługa trudnego Klienta 

Manager Call Center musi na bieżąco monitorować efektywność pojedycznych telemarketerów oraz całego zespołu. W tej części szkolenia uporządkujemy techniki i metody analityczne. 

  • Standardy: telefoniczna obsługa na najwyższym poziomie.
  • Procedury: zasady tele-obsługi  krok po kroku.
  • Asertywność: grzeczne zaprzeczanie, wyjaśnienie i argumentacja.
  • Trening: symulacje rozmów i odsłuchy z analizą trenera.

Informacje organizacyjne    

Nasz trener telemarketingu dopasuje przykłady i ćwiczenia do firmowej oferty i specyfiki Twojej branży.

Szkolenie potrwa 1 dzień, tj. co najmniej 7 godzin zegarowych z krótkimi przerwami.

W szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 8 telemarketerów, ponieważ mała grupa umożlwia zachowanie warsztatowego charakteru ćwiczeń. Oczywiście możesz zamówić 2-dniowy trening z większą ilością symulacji oraz odsłuchów z analizą trenera. 

Trener przeprowadzi kurs w siedzibie Twojej firmy, a na życzenie zorganizujemy szkolenie dla pracowników Call Center, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 2

Ułóż pogram jak z puzzli

Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż szkolenie z telemarketingu i obsługi Klienta z konkretnych lekcji.

Wszystkie zagadnienia obejmują zasady, techniki oraz praktyczne ćwiczenie w formie symulacji rozmów sprzedażowych oraz nagrań z odsłuchami i analizą trenera!

Aby zachować warsztatowy charakter kursu, w szkoleniu może wziąć udział do 8 telemarketerów. 

Ok. 1,5hPsychologia w telemarketingu

Racjonalne i emocjonalne motywacje zakupowe + mechanizm przyswajania informacji i podejmowania decyzji. 

Ok. 1hAktywne słuchanie w telemarketingu

Trening aktywnego słuchania i badania potrzeb + dostowanie argumentów do typu osobowości Klienta. 

Ok. 1,5hObiekcje i wymówki w sprzedaży telefonicznej

Neutralizowanie najczęstszych obiekcji i wymówek Klientów - od braku czasu, przez brak zainteresowania, po cenę.

Ok. 1hSkuteczna komunikacja przez telefon

Intuicyjne definiowanie preferencji Klienta, modulacja głosu, optymalne tempo, pauzy, interakcja i pro-sprzedażowy dialog.

Ok. 1hPoczątek rozmowy i pierwsze tele-wrażenie

Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia, przed-sprzedażowy small-talk, mądry wstęp do skutecznej sprzedaży. 

Ok. 1hPrzekierowanie połączenia na osobę decyzjną

Jak uniknąć pytania "czy rozmawiam z osobą decyzyjną", aby uzyskać połączenie z Klientem, który dysponuje mocą zakupową.

Ok. 1,5hJęzyk korzyści w telemarketingu

Prezentacja oferty językiem korzyści, który wywołuje pragnienie zakupu + wizualizacja sytuacji, w których Klient zobaczy siebie. 

Ok. 1hTelefoniczna prezentacja oferty

Dostosowanie języka do User Experience i pro-sprzedażowa prezentacja oferty dopasowana do realnych potrzeb Klienta.

Ok. 2hSprzedaż i perswazja w telemarketingu

Racjonlane i emocjonlane argumenty, techniki sprzedażowe i subtelne techniki perswazyjne, których Klient nie zauważy. 

Ok. 1hTrudne pytania w sprzedaży telefonicznej

Precyzowanie informacji ofertowych, mądre uniki, przekierowanie uwagi i obsługa pytań, na które nie znamy odpowiedzi. 

Ok. 1,5hPrezentacja ceny, rabaty i tele-negocjacje

Techniki prezentacji wysokich i niskich cen, rabatowanie + zasady opłacalnej negocjacji ostatecznej oferty.  

Ok. 1hDomykanie sprzedaży w telemarketingu

Przyspieszanie decyzji zakupowych, ostateczne likwidowanie obiekcji i domykanie sprzedaży dopełnione satysfakcją Klienta.

Ok. 1hPrzejmowanie Klientów od konkurencji

Zasady etycznego przejmowania Klientów i techniki porównywania ofert bez negatywnej narracji na temat konkurencji. 

Ok. 1hObsługa trudnego Klienta w telemarketingu

Techniki odpowiedzi na trudne pytania, asertywna defensywa, przekierowanie negatywnych emocji i antidotum na uniki. 

Ok. 2hProfesjonalna obsługa Klienta w telemarketingu

Współpraca z różnymi typami Klientów, techniki pozytywnego pierwszego wrażenia i budowanie pozytwynego wizerunku firmy.

Ok. 1hBudowanie wizerunku i kontakty posprzedażowe

Zasady customer care oraz budowanie trwałych relacji opartych na zaangażowaniu, trosce i serdecznej znajomości. 

Ok. 1hIndywidualne lekcje telemarketingu

Indywidualne szkolenie z telemarketingu pozwala wyeliminować złe nawyki i doskonalić mocne strony handlowca.

Jednorazowo / AbonamentKonsultacje poszkoleniowe + raport

Konsultacje poszkoleniowe z managerem Call Center i telemarketerami wraz z raportem oraz pakietem rekomendacji.

Szkolenie / KonsultacjeEfektywne zarządzanie Call Center

M.in. leaderschip, tworzenie struktur Call Center i planów sprzedażowych, motywacja w telemarketingu, delegowanie zadań.

OutsourcingWewnętrzny trener telemarketingu

Cykl wewnęrznych szkoleń dla Call Center lub kontrakt managerski oparty o audyty potrzeb i przemyślany plan szkoleniowy.  

Informacje organizacyjne    

Chcesz dodać lub zaproponować inne zagadnienie dot. telemarketingu lub obsługi Klienta? Nie ma problemu! 

Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program szkolenia.

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 3

Analiza odsłuchów + Szkolenie z Telemarketingu 

  • Zaczniemy od odsłuchów i analizy rozmów sprzedażowych.
  • Opracujemy pakiet rekomendacji i firmowy poradnik tele-sprzedaży.
  • Stworzymy dedykowany program z branżowymi przykładami.
  • Trener przeprowadzi warsztatowe szkolenie z telemarketingu.
  • Podczas ćwiczeń telemarketerzy  będą korzystać ze wskazówek z audytu.
  • Na życzenie zapewnimy testy i konsultacje poszkoleniowe.
  • W szkoleniu może uczestniczyć do 8 handlowców .
  • Szkolenie zrealizujemy w siedzibie Twojej firmy lub na zewnątrz.
  • Zapewniamy przydatne materiały szkoleniowe i imienne certyfikaty.

 Dedykowane Szkolenie Telemarketing i Obsługa Klienta 

Przekonaj się, że warto

Dlaczego Arena Szkoleń?

  • Czas wykorzystany od A do Z
  • Zbędna teoria – wstęp wzbroniony
  • Warsztatowy charakter szkolenia
  • Branżowe i firmowe przykłady
  • Symulacje rozmów sprzedażowych
  • Odsłuchy rozmów z analizą 
  • Trener - doświadczony manager Call Center 

Czego nauczą się Uczestnicy?

  • Wykorzystywać motywacje zakupowe 
  • Dopasowywać techniki sprzedaży do typu Klienta 
  • Aktywnie słuchać i moderować rozmowę
  • Skutecznie rozpocząć i prezentować ofertę
  • Stosować perswazję w telemarketingu
  • Efektywnie domykać sprzedaż 
  • Czerpać radość i pozytywną energię z pracy 

Co zyska Twoja firma?

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie 
  • Konkretne umiejętności zespołu Call Center
  • Wyższa efektwyność telemarketingu 
  • Wyższy poziom obsługi Klientów 
  • Przewaga nad konkurencją
  • Rzetelny raport z wnioskami
  • Rekomendacje trenera
0%

Praktycznej wiedzy

Stawiamy na symulacje rozmów sprzedażowych i odsłuchy z analizą - bez nudnych wykładów i zbędnej teorii

0%

Zamawia więcej

Tyle firm zamawia kolejne szkolenia i konsultacje z telemarketingu, obsługi Klienta oraz zarządzania Call Center 

+0

Dużych i małych firm

Skorzystało z naszych szkoleń z telemarketingu i obsługi Klienta z dopasowanym programem i ćwiczeniami

+0

Przeszkolonych osób

Tylu telemarketerów wzięło udział w naszych szkoleniach, doskonaląc swoje umiejętności sprzedażowe

Szkolenia dla gigantów i mikro-marek

Kto wybiera nasze kursy telemarketingu i obsługi Klienta?

Realizujemy szkolenia z telemarketingu i obsługi Klienta m.in. dla branży finansowej, bankowej, ubezpieczeniowej, automotive, telekomunikacji / GSM. 
Korporacje
Małe i średnie firmy
Zewnętrzne Call Center
Działy Obsługi Klienta

Trener Telemarketingu

Robert

Nasz trener telemarketingu to prawdziwy ekspert z wieloletnim doświadczeniem, który przeszedł całą ścieżkę kariery w tele-sprzedaży: od handlowca, przez stanowisko team leadera, aż po funkcję managera Call Center.

Na swoim zawodowym koncie posiada setki zrealizowanych planów sprzedażowych, ale także opracownaie autorskich planów rozwoju działu telemarketingu, firmowych systemów motywacyjnych, procedur oraz skutecznych skryptów tele-sprzedażowych. 

Szkolenia naszego trenera to intensywne warsztaty pełne ćwiczeń, symulacji rozmów handlowych, nagrań oraz odsłuchów. Dzięki temu uczestnicy już podczas szkolenia weryfikują nową wiedzę w praktyce i wykorzystują ją natychmiast po zakończonym szkoleniu.

Jakie warianty szkoleń zamkniętych oferujemy?

Oferujemy aż 3 warianty szkoleń zamkniętych:

  • Gotowy program szkolenia (dopasowujemy przykłady i ćwiczenia).
  • Program z modułów (układasz program samodzielnie).
  • Audyt + szkolenie. 

Ile kosztuje szkolenie zamknięte?

Każde szkolenie z telemarketingu ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.

Czy szkolenia zamknięte mogą odbyć się w siedzibie firmy?

Tak. Większość naszych szkoleń z telemarketingu i obsługi Klienta odbywa się właśnie w siedzibie firm, które zamawiają nasze kursy. 

Czy można zorganizować szkolenie w dowolnym mieście?

Tak. Nasze szkolenia  telemarketingu dla firm przeprowadzamy w całej Polsce.

Czy można nagrywać szkolenie?

Niestety nie.

Jak długo trzeba czekać na ofertę?

Ofertę otrzymasz nawet w 48h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych. 

Zadzwoń lub napisz i do dzieła!

Szybki kontakt

Zapytaj o szkolenie z telemarketingu i obsługi Klienta dla swojej firmy. Nasza wiedza i doświadczenie są do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.