Sprawdź naszą ofertę
Naszą specjalnością są szkolenia sprzedażowe w zakresie telemarketingu i obsługi Klienta oraz szkolenia dla team leaderów i managerów sprzedaży, którzy zarzadzają działami Call Center. Stawiamy na intensywne warsztaty pełne symulacji rozmów sprzedażowych, nagrań oraz odsłuchy z analizą.
Nasze kursy pomagają porządkować procedury, wyznaczać cele oraz skutecznie motywować handlowców. Tym samym telemarketerzy i managerowie Call Center zdobywają wiedzę, która realnie przekłada się na wzrost sprzedaży oraz efektywność całego zespołu.
Szkolenie Telemarketing i Obsługa Klienta to praktyczne warsztaty, które obejmują psychologię sprzedaży, zasady aktywnego słuchania oraz dopasowania technik sprzedaży do osobowości Klienta. Nasz kurs obejmuje serię ćwiczeń, symulacji rozmów handlowych oraz nagrań z odłuchami i analizą trenera. Nasze szkolenie dostepne jest w 3 wariantach: możesz wybrać proponowany program, ułożyć plan szkolenia jak z puzzli lub zamówić audyt potrzeb szkoleniowych i kurs szyty na miarę.
Szkolenie Zarządzanie Call Center to kurs dla team leaderów i managerów Call Center, którzy chcą uporządkować i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie budowania zespołu, zarządzania, tworzenia procedur, delegowania zadań, controllingu efektywności oraz motywacji zespołu. Szkolenie realizujemy w trzech wariantach - oferujemy proponowany program, zapewniamy możliwość skomponowania programu z konkretnych modułów lub łączymy audyt potrzb szkoleniowych z dopasowanym kursem managerskim.
Szybki kontakt