Stacjonarne i online!

Kurs Google Ads dla firm 

Szkolenie Google Ads 

Aż 3 warianty kursu do wyboru!

  • Chcesz przestać zlecać kampanie Google Ads zewnętrznym agencjom?
  • Chcesz ograniczyć koszty i jednocześnie zwiększyć efektywność reklam?
  • Chcesz, aby Twoja firma realizowała skuteczne i opłacalne kampanie?
  • Chcesz wyposażyć Pracowników w konkretne umiejętności?
  • Chcesz sprawniej kontrolować skuteczność Google Ads i Remarketingu?
  • Nasze szkolenie Google Ads to kurs połączony z konsultacją.
  • Trener omówi każde zagadnienie na przykładzie Twojej firmowej oferty.
  • Uczestnicy wezmą udział w symulacji firmowej kampanii Google Ads.
  • Wykorzystamy każdą minutę - bez straty czasu na zbędną teorię.
  • Trener to doświadczony Manager SEM i ekspert Google Ads.

Najlepszy punkt odniesieniaDopasowany program i firmowe przykłady

Bez straty czasu na zbędną teorię i abstrakcyjne Case Studies!

100% praktykiSymulacje kampanii Google Ads

Uczestnicy zdobędą wiedzę klik po kliku podczas symulacji firmowej kampanii 

Przyjazny język i dopasowane tempoNa każdym poziomie zaawansowania

Nasz trener idealnie dopasuje tempo i komunikację do preferencji grupy

Szybki zwrot z inwestycji w szkolenieKonkretne umiejętności + certyfikaty

Uczestnicy nauczą się planować, budżetować, konfigurować i optymalizować kampanie 

Szkolenie Google Ads dla firm 

Który wariant wybierasz?

Nasz trener przeprowadzi szkolenie Google Ads w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym mieście, przejmując obowiązki organizacyjne. 
Wariant nr 1

Gotowy program szkolenia

Przykładowy program szkolenia, który zrealizujemy w oparciu o branżowe przykłady oraz symulację firmowej kampanii Google Ads. 

Układasz program z konkretnych modułów. Każdy z nich obejmie branżowe przykłady oraz symulacje klik po kliku. 

Wariant nr 3

Audyt + szkolenie

Trener wykona audyt Twojej firmowej kampanii Google Ads, a nastepnie ułoży program i przeprowadzi szkolenie szyte na miarę. 

Zerknij niżej i wybierz wariant, który najbardziej Ci odpowiada! 

Wariant nr 1 

Gotowy program szkolenia

1-dniowy kurs z tworzenia kampanii i reklam Google Ads (dawniej Google AdWords)

Szkolenie Google Ads – proponowany program

Część I

Google Ads w wyszukiwarce

  • Google Ads vs. wyniki organiczne Google - wyniki badań.
  • Jak klikamy w Google Ads - wyniki badań. 
  • Google Ads a User Experience - dlaczego powinniśmy lubić reklamy?
  • SEO, SEM, PPC, CPC - praktyczny przegląd ważnych pojęć. 

Podstawy Google Ads 

  • Gdzie wyświetlają się reklamy Google i od czego to zależy?
  • Co to jest sieć reklamowa Google i jak się w niej poruszać?
  • Rodzaje reklam Google Ads.
  • Gdzie wyświetlają się reklamy Google i od czego to zależy?
  • Jak budowany jest ranking w płatnych wynikach Google? 

Konto Google Ads

  • Jak założyć konto Google Ads - krok po kroku? 
  • Przegląd najważniejszych funkcji i nawigacja po koncie. 
  • Administracja konta. 
  • Formy płatności w Google Ads. 

Jak ustalać stawki Google Ads  

  • CPC, CPA, CPV, CPM i strategie automatyczne.
  • Jak ustalić stawki za reklamy Google Ads - optymalna strategia w zależności od celu, możliwości finansowych i innych kryteriów - wskazówki + case studies.

Tworzenie kampanii reklamowej w Google Ads 

  • Prawidłowa struktura konta. 
  • Słowa kluczowe - jak je dobierać i analizować.  
  • Dopasowanie słów kluczowych.
  • Przygotowanie listy słów kluczowych. 
  • Jak napisać skuteczną reklamę Google Ads? Zasady, dobre praktyki + ćwiczenia redakcyjne. 
  • Rozszerzenia reklam Google Ads - typy i optymalny wybór: wskazówki. 
  • Budżetowanie kampanii - szacowanie kosztów i wskaźnika efektywności (ROI).

Część II

Mierzenie skuteczności reklam Google Ads

  • Śledzenie konwersji (efektywności) reklam.
  • Konfiguracja konwersji w Google Analytics.
  • Jak analizować wskaźniki efektywności.
  • Przykłady, wskazówki oraz cykl pytań i odpowiedzi. 

Optymalizacja reklam Google Ads

  • Analiza skuteczności kampanii Google Ads. 
  • Optymalizacja słów kluczowych: analiza wyników, wykluczające słowa kluczowe, wynik jakości.
  • Zmiany w budżetowaniu i zarządzaniu stawkami dziennymi. 
  • Przykłady, wskazówki oraz cykl pytań i odpowiedzi. 

Przykładowania kampania Google Ads - symulacja 

  • Przykładowa kampania Google Ads w wersji krok po kroku.
  • Trener w roli moderatora kampanii. 
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
  • Analiza oraz cykl pytań i odpowiedzi. 

Informacje organizacyjne    

Nasz trener omówi wszystkie zagadnienia podczas symulacji kampanii Google Ads dla Twojej firmy.

Nasze szkolenie gwarantuje najlepsze efekty, gdy odbywa się w małej grupie (maksymalnie do 8 osób). 

Na życzenie zmodyfikujemy program szkolenia i dopasujemy go do poziomu zaawansowania uczestników.  

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy, a na życzenie zorganizujemy kurs w dowolnym miejscu i przejmiemy obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 2

Ułóż pogram jak z puzzli

Wykorzystaj proponowane moduły i ułóż szkolenie Google Ads z konkretnych lekcji!

Na życzenie nasz trener pomoże Ci skomponować optymalny program! 

Ok. 30'Google Ads w wyszukiwarce

Jak dzielimy wyniki wyszukiwania? Jak zachowują się użytkowicy Google i w jakie reklamy Google Ads klikają najczęściej?  

Ok. 30'Reklama w sieci reklamowej Google (GDN)

Rodzaje reklam w sieci reklamowej Google - czym się od siebie różnią, gdzie się wyświetlają i od czego to zależy? 

Ok. 45'Konto Google Ads - nawigacja + funkcje

Jak założyć konto Google Ads, pasek narzedzi oraz przegląd najważniejszych funkcji w panelu zarządzania.

Ok. 30'Modele rozliczeń kampanii Google Ads

Jakie są modele rozliczeń w Google Ads i który z nich będzie najkorzystniejszy dla naszej firmy? Wskazówki i rekomendacje.

Ok. 30'Słowa i wyrażenia kluczowe

Czym są słowa i wyrażenia kluczowe i jak oceniać ich potencjał? Zasady omówione na przykładzie firmowych fraz SEO.

Ok. 2,5hPlanery Google Ads klik po kliku

Jak działa planer skuteczności, planer słów kluczowych i planer zasięgu? Jak oceniać i filtrować wyniki oraz wykluczać frazy?

Ok. 1,5hRodzaje Google Ads i rozszerzenia

Jakie rodzaje Google Ads są najskuteczniejsze? Jakie rozszerzenia reklam wybrać dla naszej firmy? Przegląd możliwości. 

Ok. 45'Budżetowanie kampanii Google Ads

Sugerowane stawki za reklamy oraz budżetowanie kampanii Google Ads - pakiet dobrych praktyk. 

Ok. 15'Dobór lokalizacji reklam Google Ads

Jak zarządzać lokalizacjami, aby reklamy Google Ads wyświetlały się tylko potencjalnym Klientom naszej firmy? 

Ok. 1hPrognoza skueczności i kontrola efektywności

Jak prognozwać skuteczność Google Ads i w jaki spośób mierzyć efektywność pojedynczych reklam oraz całej kampanii?

Ok. 1hTworzenie skutecznych reklam Google Ads

Jak tworzyć skuteczne reklamy Google Ads? Ile znaków ma Google Ads? Jak ją napisać? Jakie wybrać rozszerzenia? 

Ok. 1hAnaliza skuteczności kampanii

Jak analizować skuteczność pojedycznej reklamy, grup reklam Google Ads i całej kampanii - przykłady i wskazówki.

Ok. 1hOptymalizacja kampanii Google Ads

Jak optymalizować reklamy i całą kampanię Google Ads? Jak testować stawki, słowa kluczowe i treści reklam? 

Ok. 1,5hPlanowanie kampanii Google Ads - symulacja

Jak zaplanować kampanię: od wyboru słów kluczowych, przez dobór stawek, aż po kreację reklam, monitoring i optymalizację.

Ok. 1hLejek sprzedażowy w Google Ads

Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zastosować w Google Ads? Jak stworzyć strategię z hierarchią reakcji na reklamy?

Ok. 2hReklamy Google Shopping krok po kroku

Jak działają reklamy Google Shopping? Jak je tworzyć? Jak budżetować? Jaki model rozliczeń wybrać i jak tworzyć kampanie? 

Ok. 2,5hRemarketing Google Ads

Jak działają reklamy podążające za klientem? Jak wdrożyć i uruchomić remarketing? Jak przygotować reklamy i nimi zarządzać? 

Ok. 1hRemarketing na YouTube

Jak uruchomić remarketing na YouTube? Co zrobić, aby reklamy, zamiast denerwować, zachęcały do pożądanych reakcji? 

Ok. 1hPodział kampanii

Jak podzielić kampanie na ogólne i produktowe? W jaki sposób  zarządzać kilkoma kampaniami jednocześnie? 

Ok 30'Kontrola agencji

Czy powierzyć Google Ads zewnętrznej agencji? Jak ją wybrać? O czym pamiętać podpisując umowę? Jak ją kontrolować? 

Informacje organizacyjne    

Chcesz dodać lub zaproponować inne zagadnienie dot. Google Ads, Remarketingu lub GDN? Nie ma problemu! 

Szkolenie potrwa 1,2 lub więcej dni - wszystko zależy od tego, z ilu modułów ułożysz program szkolenia.

Nasz trener przeprowadzi szkolenie w siedzibie Twojej firmy lub zorganizujemy je w dowolnym miejscu, przejmując wszystkie obowiązki organizacyjne!     

Wariant nr 3

Audyt kampanii + Szkolenie Google Ads 

  • Zaczniemy od audytu reklam oraz efektywności kampanii Google Ads.
  • Opracujemy pakiet wniosków i rekomendacji.
  • Stworzymy dedykowany program z przykładami.
  • Następnie trener przeprowadzi warsztatowe szkolenie Google Ads.  
  • Podczas symulacji wykorzystamy wnioski i rekomendacje z audytu.
  • Uczestnicy wezmą udział w symulacji firmowej kampanii Google Ads. 
  • Na życzenie zapewnimy testy i konsultacje poszkoleniowe.
  • Szkolenie zrealizujemy w siedzibie Twojej firmy lub na zewnątrz.
  • Zapewniamy przydatne materiały szkoleniowe i imienne certyfikaty.

 Dedykowane Szkolenie Google Ads 

Przekonaj się, że warto

Dlaczego Arena Szkoleń?

  • Czas wykorzystany od A do Z
  • Zbędna teoria – wstęp wzbroniony
  • Warsztatowy charakter szkolenia
  • Branżowe przykłady
  • Symulacje firmowej kampanii
  • Trener - doświadczony ekspert Google Ads  

Czego nauczą się uczestnicy?

  • Wybierać słowa kluczowe
  • Konfigurować i budżetować kampanie 
  • Tworzyć reklamy Google Ads
  • Wdrożyć Remarketing  
  • Analizować efektywność 
  • Optymalizować kampanię  

Co zyska Twoja firma?

  • Szybki zwrot z inwestycji w szkolenie 
  • Konkretne umiejętności pracowników
  • Samodzielność w zakresie Google Ads 
  • Wyższa opłacalność kampanii 
  • Ograniczenie outsourcingu
  • Lepsza kontrola agencji 
0%

Praktycznej wiedzy

Stawiamy na branżowe przykłady i symulacje kampanii Google Ads 

0%

Zamawia więcej

Tyle firm zamawia kolejne nasze szkolenia marketingowe 

+0

Dużych i małych firm

Skorzystało z naszych szkoleń z Google Ads i Remarketingu 

+0

Przeszkolonych osób

Tylu właścicieli, managerów i specjalistów wzięło udział w naszym kursie 

Szkolenia dla gigantów, małych firm i instytucji publicznych

Kto wybiera nasze kursy Google Ads?

Korporacje
Małe i średnie firmy
Branża e-commerce
Instytucje publiczne

Trener Google Ads

Jakub 

Nasz trener to doświadczony lider zespołu Google Ads, Senior Project Manager i analityk internetowy w dużej agencji specjalizującej się marketingu digitalowym. Do kluczowych umiejętności Kuby należy doradztwo, budowanie strategii oraz prowadzenie rozbudowanych kampanii reklamowych Google Ads. W swoim portfolio posiada +100 firm z całego świata, w tym uznane marki, takie jak Weber, Volvo czy Autodesk.

Jako trener Google Ads, kładzie wysoki nacisk na wiedzę praktyczną, bazując na konketnych przykładach i symulacjach kapanii w wersji klik po kliku. Jakub dopełnia swoje szkolenia konsultacjami, przekazując pakiet rekomendacji, które pozwalają już na starcie optymalizować fimowe reklamy Google Ads.  

Uczestnicy szkoleń Kuby doceniają go za fachowe podejście do realnych  potrzeb marketingowych oraz spojrzenie "out of the box".

 

Jakie warianty szkoleń zamkniętych oferujemy?

Oferujemy aż 3 warianty szkoleń Google Ads:

  • Gotowy program szkolenia (dopasowujemy przykłady i ćwiczenia).
  • Program z modułów (układasz program samodzielnie). 
  • Audyt + Szkolenie. 

Ile kosztuje szkolenie zamknięte?

Każde szkolenie Google Ads ma inną cenę – w zależności od wybranego wariantu, branży, liczby uczestników, lokalizacji oraz dodatkowych usług.

Czy szkolenia zamknięte mogą odbyć się w siedzibie firmy?

Tak. Większość naszych szkoleń odbywa się właśnie w ten sposób. 

Czy można zorganizować szkolenie w dowolnym mieście?

Tak. Nasze szkolenia przeprowadzamy w całej Polsce.

Czy można nagrywać szkolenie?

Niestety nie.

Jak długo trzeba czekać na ofertę?

Ofertę otrzymasz nawet w 48h. Wszystko zależy jednak od analizy potrzeb szkoleniowych. 

Czy można przeprowadzić szkolenie Google Ads online?

Jak najbardziej. Daj nam znać, że chcesz zamówić szkolenie online, a zaproponujemy konkretne rozwiązania. 

Zadzwoń lub napisz i do dzieła!

Szybki kontakt

Zapytaj o szkolenie z Google Ads dla swojej firmy. Nasza wiedza i doświadczenie są do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.