Marketing w urzędzie: szkolenie z pisania tekstów promocyjnych + Content Marketing

Kurs Copywritingu w Administracji

  • Pisanie tekstów promocyjnych
  • Techniki redakcyjne + konkretne przykłady
  • +20 gotowych wzorów
  • Ćwiczenia z analizą trenera
  • Symulacja kampanii Content Marketing
  • Przydatne narzędzia promocji
  • 2-dniowy Kurs Copywritingu w Administracji to warsztatowe szkolenie promocji urzędu, które obejmuje techniki pisania tekstów promocyjnych oraz zasady planowania i realizacji kampanii Content Marketingowych w instytucjach publicznych.
  • Nasze warsztaty bazują na przykładach, ćwiczeniach z analizą, prezentacji przydatnych narzędzi oraz symulacji kampanii, w której biorą udział wszyscy uczestnicy. Tym samym gwarantujemy praktyczną wiedzę, którą można wykorzystać od ręki! 
Warszawa
7-8 wrzesnia 2021
09:00-16:00
1390.00 zł netto
Wolne : 10/10

Promocja i marketing w urzędzie

Warsztatowe szkolenie wkomponowane w realia

Dzień I: Kurs copywritingu w urzędzie 

  • Nauczysz się tworzyć skuteczne teksty na ulotki, krótkie reklamy na banery, newslettery, posty na Facebooka, landing page i treści www. 
  • Opanujesz profesjonlane techniki redakcyjne, takie jak zasady prostego języka, ekspozycja korzyści, model AIDA, eyetracking i komunikacja H2H. 
  • Szkolenie bazuje na przydatnych przykładach z urzędów różnego szczebla, ćwiczeniach redakcyjnych z analizą trenera. 
  • Otrzymasz 4 szablony dużych tekstów promocyjnych oraz ponad 20 wzorów mikro-reklam, które wystarczy wypełnić treścią z notatek. 
  • Praktyczne materiały, matryce i gotowe wzory sprawią, że po szkoleniu dużo szybciej i za każdym razem stworzysz skuteczne teksty promocyjne.

Dzień II: Szkolenie Content Marketing w urzędzie 

  • W 7 godzin dowiesz się, jak krok po kroku planować i realizować kampanię Content Marketingową w urzędzie.
  • Dowiesz się, jak angażować odbiorców, koncentrować uwagę mediów i skutecznie kreować pozytywny wizerunek
  • Poznasz praktyczne zasady optymalizacji treści urzędowych pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarce Google (SEO).  
  • Zobaczysz przykład kampanii Content Marketingowej zrealizowanej dla urzędu marszałkowskiego oraz jednego z parków krajobrazowych. 
  • Weźmiesz udział w symulacji, aby krok po kroku realizować kampanie promocyjne korzystając z bezpłatnych narzędzi marketingowych.
Grupa do 10 osób

Wykorzystasz każdą minutę i otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania.

Przykłady z urzędów

Omawiamy wszystkie tematy na przykładach z administracji.

Przyjazny język

Trener przekazuje specjalistyczną wiedzę przyjaznym językiem. 

Krok po kroku

Od podstaw, po szczegółowe zagadnienia - w preferowanym tempie.  

Praktyczne warsztaty

100% praktyki i konkretów zamiast zbędnej teorii i nudnych wykładów.  

Ćwiczenia z analizą

Techniki copywritingu trenujemy w trakcie praktycznych ćwiczeń. 

+ 20 przydatnych wzorów

Ćwiczenia redakcyjne wykonujemy na gotowych i sprawdzonych wzorach.

Symulacja kampanii

Planowanie i realizacja kampanii Content Marketing krok po kroku.

Narzędzia marketingowe

Prezentujemy pakiet przydatnych narzędzi marketingowych.

Do wykorzystania od ręki

Podczas kursu powstaną gotowe teksty, plany i wiele pomysłów!

Przydatne materiały

Materiały szkoleniowe zapewniają realne wsparcie w promocji urzędu. 

Imienny certyfikat

Zapewniamy imienne certyfikaty dla uczestników szkolenia. 

Promocja i marketing w urzędzie - szkolenie 

Zobacz, czego się nauczysz

W trakcie szkolenia dowiesz się, m.in.:

  • jak zmienić formalny język w przyjazną komunikację Human 2 Human;
  • jak łączyć zasady prostego języka z kreacją profesjonalnego wizerunku urzędu;
  • jak współpracować z okiem odbiorcy (reguły eyetracking);
  • jak zmieniać chaos w przydatne notatki; a notatki w skuteczne teksty;
  • jak optymalizować artykuły i informacje prasowe pod kątem wyrażeń kluczowych w wyszukiwarce Google (SEO);
  • jak krok po kroku planować i realizować anagżujące kampanie Content Marketingowe w urzędzie;
  • jak korzystać z przydatnych, łatwych w użytkowaniu i bezpłatnych narzędzi marketingowych.  

Po szkoleniu:

  • zadbasz o kreację przyjaznego wizerunku urzędu;
  • zwiększysz interakcję z odbiorcami; 
  • Twoje teksty będą angażować odbiorców; 
  • zaplanujesz układ treści, który będzie współpracował z okiem odbiorcy;
  • od ręki napiszesz chwytliwe hasła reklamowe i wezwania do działania;
  • korzystając z gotowych wzorów szybko stworzysz ulotkę, newsletter, kreatywną reklamę, teksty na www i landing page;
  • zwiększysz interakcję z fanami na urzędowym Facebooku;
  • wdrożysz działania Content Marketingowe w planypromocyjne. 
+0

Przeszkolonych osób

Nasz trener przeszkolił już ponad 800 specjalistów i kierowników 

+0

Firm i instytucji

Tyle dużych i małych urzędów wybrało nasz szolenie 

0%

Pełna satysfakcja

Aż 92% uczestników przyznało szkoleniu najwyższe oceny  

0%

Polecających

Większość uczestników poleca nasz szkolenie innym pracownikom urzędów 

 Program opracowany ze specjalistami i kierownikami departamentów promocji 

Kurs Copywritingu w Administracji – program

Dzień I: Tworzenie tekstów promocyjnych 

Psychologia copywritingu

Dowiesz się, jak skoncentorwać uwagę, wzbudzć zainteresowanie, wywołać pragnienie i przekonać do działania Odbiorców treści promocyjnych. 

  • Jak definiować potrzeby motywacyjne odbiorców: zestaw sprawdzonych pytań + warsztaty tworzenia notatek. 
  • Mikro-strategia tekstu: jak zaplanować pisanie, aby przekazać dokładnie to, czego oczekuje odbiorca.  
  • Model AIDA: zasady, przykład i ćwiczenie redakcyjne z analizą trenera. 

Szkolenie z prostego języka 

Dowiesz się, jak zmieniać formalny przekaz w przyjazną promocję w oparciu o zasady prostego języka.

  • Jak pisać prostym językiem, aby zachować profesjonalny wizerunek urzędu - przykłady. 
  • Zestaw technik prostego języka: konkretne wskazówki.
  • Jak sprawdzić poziom trudności tekstu: bezpłatne narzędzia.
  • Przyjazna komunikacja Human to Human (H2H): wzorowe przykłady stron internetowych i tekstów promocyjnych z administracji publicznej.

Przejrzystość tekstów promocyjnych (eyetracking)

Dowiesz się, jak współpracować z okiem odbiorcy oraz jak tworzyć przejrzyste treści promocyjne korzystając ze skutecznych technik eyetrackingowych.

  • Skanowanie treści wzrokiem: sakkady i fiksacje - eksperymenty na przejrzystość treści.
  • Jak lokować zdjęcia w treściach promocyjnych na ulotce, na plakatach, postach na Facebooku oraz na stronie internetowej:  wskazówki.  
  • Jak tworzyć makietę układu treści na ulotce: model AIDA wpisany w diagram Gutenberga - przykłady. 
  • Przejrzystość artkułów i dłuższych form - skuteczne techniki.
  • Psychologia punktorów i nagłówków - praktyczne zasady.

Jezyk korzyści w promocji urzędu 

Dowiesz się, jak zmienić pustosłowie w obrazowy język korzyści, który wykorzystuje przekonujące argumenty i porusza emocje. 

  • Pustosłowie Vs. język korzyści: przykłady. 
  • Konkretyzacja języka korzyści: zasady, przykłady i ćwiczenia ustne. 
  • Obrazowanie języka korzyści: zasady, przykłady, ćwiczenia redakcyjne. 
  • Sekwencyjny język korzyści: zasady, przykłady i ćwiczenie redakcyjne.

Wzory tekstów promocyjnych 

Dowiesz się, jak wpisać notatki w gotowe wzory, aby w kilka chwil tworzyć skuteczne teksty promocyjne.  

  • 20 mikro-matryc: pakiet wzorów idealnych do kreacji krótkich tekstów promocyjnych na plakaty, banery reklamowe, czy posty na Facebooka - przykłady i ćwiczenia redakcyjne z analizą trenera. 
  • 4 formuły copywriterskie: pakiet wzorów do kreacji tekstów na ulotki, do newsletterów, czy na landing page - przykłady i ćwiczenie redakcyjne z analizą trenera. 

Laboratorium kreatywności 

Dowiesz się, jak szybko tworzyć kreatywne hasła reklamowe i  scenariusze promocyjne. 

  • 10 technik tworzenia haseł reklamowych: przykłady i ćwiczenia. 
  • Tworzenie scenariusza reklamy radiowej: warsztaty kreatywne.   

Dzień II: Szkolenie Content Marketing

Content Marketing krok po kroku 

Dowiesz się, czym jest Content Marketing i jak wykorzystać tę formę promocji, aby angażować odbiorców, nawiązywać z nimi interakcję, budować trwałe relacje oraz kreować przyjazny wizerunek urzędu.

  • Co to jest Content Marketing: ważne pojęcia i zasady.
  • Co to jest Content Premium i jak go tworzyć? 
  • Co to jest lead? Jak i po co je pozyskiwać? 
  • Jak tworzyć treść bez treści? Przykłady i wskazówki
  • Jak optymalizować treść pod kątem pozycjonowania (krótki kurs SEO).
  • Przegląd przydatnych narzędzi, kóre od ręki wykorzystasz w promocji swojego urzędu lub konkretnego projektu.  

Content Marketing w administracji publicznej - praktyczna analiza 2 przykładów 

Przykład jest lepszy niż wykład, dlatego trener omówi dwa przykłady kampanii Content Marketingowych, które zrealizował dla administracji publicznej.   

  • Zobaczysz, że można zrealizować skuteczną kampanię Content Marketingową korzystając z rozwiązań stosowanych dla firm. 
  • Zobaczysz konkretne przykłady działań Content Marketingowych realizowanych przez specjalistów departamentów promocji.
  • Poznasz efekty, jakie zapewniły niskokosztowe działania Content Marketingowe.  

Planowanie kampanii Content Marketing 

Dowiesz się, jak krok po kroku planować kampanię Content Marketingową, która uwzględni realne cele, założenia budżetowe i możliwości pracowników departamentu promocji lub komunikacji. 

  • Cele kampanii Content Marketing: jak je wyznaczać?  
  • Założenia kampanii: jak je definiować?
  • Planowanie kampanii: jak to zrobić? 

Warsztatowa symulacja kampanii 

 Podczas grupowych warsztatów zaplanujesz kampanię, stworzysz kreatywną koncepcję oraz napiszesz teksty wykorzystując wiedzę ze szkolenia w praktyce.  

  • Planowanie kampanii Content Marketing.
  • Kreatwyna koncepcja. 
  • Tworzenie treści Premium i plan jej dystrybucji.
  • Warsztatowe ćwiczenia w grupach.  

Szkolenie z marketingu dla urzędów 

Zobacz, co zyskasz 

  • Profesjonalny i przyjazny wizerunek 
  • Skuteczniejsza komunikacja w urzędzie 
  • Wyższa efektywność promocji
  • Nowoczesne kampanie Content Marketingowe  
  • Konkretne kompetencje pracownika 
  • Umiejętności w zakresie copywritingu i SEO
  • Umiejętności w zakresie Content Marketingu 
  • Umocnienie pozycji zawodowej w urzędzie 
  • Umiejętności poszukiwane na rynku pracy 
  • Pełna satysfakcja z wyboru szkolenia
  • Warsztatowy charakter kursu 
  • Doświadczony trener współpracujący z urzędami 
  • Wysokie oceny i pozytywne opinie uczestników
  • Sympatyczna atmosfera i dynamiczne tempo
  • Przydatne materiały szkoleniowe

Szkolenie z promocji w urzędzie

Kto wybiera nasz kurs?

Z naszego szkolenia korzystają pracownicy administracji z centralnych i regionalnych urzędów wszystkich szczebli: od przedstawicieli działów promocji, komunikacji i marketingu w ministerstwach, przez specjalistów i kierowników departamentów zatrudnionych w urzędach marszałkowskich, wojewódzkich i miejskich, aż po kadrę urzędów gmin, urzedów pracy oraz organizacji pozarządowych.

Departamenty promocji

Specjaliści i kierownicy ds. promocji i wizerunku urzędu 

Działy komunikacji

Specjaliści i kierownicy odpowidający za komunikację zewnętrzną i/lub wewnętrzną 

Pracownicy NGO

Pracownicy organizacji pozarządowych odpowiedzialni za marketing i promocję 

Planujący przyszłość

Osoby, które chcą zmienić wydział lub planują przekwalifikowanie zawodowe

Kurs Copywritingu w Administracji - Warszawa

 Co zapewniamy?

Wygodna sala
Wygodna sala
Lunch
Lunch
Przerwy kawowe
Przerwy kawowe
Przydatne materiały
Przydatne materiały
Imienny certyfikat
Imienny certyfikat

Trener copywritingu

Filip Nocny

Filip Nocny – doświadczony strateg komunikacji, kreatywny copywriter, specjalista SEO, Content Manager i trener, który na co dzień pracuje dla takich firm, takich jak Santander Bank Polska, Allegro, Pracuj.pl, czy Nutropharma. 

Filip to prawdziwy praktyk, który łączy pracę agencyjną z doradztwem oraz specjalistycznymi szkoleniami w zakresie copywritingu, Content Marketingu, prostego języka i SEO. 

Nasz trener posiada cenne doświadczenie współpracy z urzędami marszłakowskimi oraz innymi jednostkami samorządowymi. Dzieki temu uwzględnia specyfikę działań promocyjnych w urzędach, a jego szkolenia zapewniają wiedzę, którą można od ręki wykorzystać w praktyce! 

Uczestnicy doceniają naszego trenera copywritingu także za przystępny sposób przekazywania wiedzy, wysoki poziom merytoryczny, praktyczne podejście, sympatyczną atmosferę i świetną interakcję. 

 
„Jakie szkolenia z marketingu dla urzędów polecacie?"

Kurs Copywritingu dla Administracji – opinie 

Najlepszą reklamą naszego kursu są rekomendacje uczestników! 

Byłem na kilku kursach copywritingu, ale dopiero Filip Nocny nauczył mnie pisać skuteczne teksty. Same konkrety i wiele ćwiczeń,  dokładnie jak w opisie szkolenia. Zdecydowanie polecam wszytskim pracownikom z działów promocji.

Paweł Florek

Urząd Marszałkowski w Lublinie

Kurs Copywritingu w Administracji to jedno z najlepszych szkoleń marketingowych dla urzędu, w jakim brałem udział. Bardzo dużo praktyki, a program osadzony w realiach pracy w instytucjach publicznych. Szczerze rekomenduję!  

Marcin Biskup

Urząd Marszałkowski w Szczecinie

Filip Nocny zrealizował cykl szkoleń z zasad prostego języka oraz promocji dla urzędów gmin i starotstw Województwa Lubuskiego. Pozytywne opinie Uczestników potwierdziły wysoki poziom, przydatność ćwiczeń i praktyczny charakter kursu. 

Aneta Ciesielska

Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze

Zmień pytanie w konkretną odpowiedź

Kurs Copywritingu dla Administracji – FAQ

Czy Kurs Copywritingu w Administracji to szkolenie dla początkujących, czy zaawansowanych?

Kurs Copywritingu w Administracji to szkolenie dedykowane pracownikom administracji publicznej wszystkich szczebli. Nasz kurs dedykujemy zarówno osobom początkującym, jak i doświadczonym specjalistom i kierownikom, którzy chcą uporządkować oraz poszerzyć wiedzę w zakresie promocji. 

Czy szkolenie jest dedykowane wszystkim urzędom?

Tak. Kurs Copywritingu w Administracji to szkolenie, które bazuje na uniwersalnych zasadach promocji, które można wykorzystać na poziomie ministerstwa, urzędów wojewódzkich, marszałkowskich, gminy, miast, starostw oraz innych jednostek samorządkowych. 

Czy Kurs z Copywritingu jest praktyczny i realnie usprawni marketing w urzędzie?

Tak. Program naszego kursu został opracowany wraz z kierownikami i specjalistami pracującymi na co dzień w departamentach promocji oraz komunikacji. Wiele przykładów z administracji publicznych, ćwiczeń redakcyjnych oraz symulacja kampanii Content Marketingowej umożliwia natychmiastową weryfikację nowej wiedzy w praktyce. Co więcej, w trakcie szkolenia powstają treści, które uczestnicy mogą od ręki wykorzystać w promocji swego urzędu lub realizowanych projektów.   

W jakich miastach odbywa się Kurs Copywritingu w Administracji?

Kurs Copywritingu w Administracji:

  • najczęściej odbywa się w Warszawie, ale także:
  • w Poznaniu
  • w Szczecinie
  • we Wrocławiu
  • w Krakowie
  • w Katowicach 

Na życzenie realizujemy dedykowane szkolenie marketingowe dla urzędów z dopasowanym programem i ćwiczeniami. 

Chcesz zamówić dedykowane szkolenie marketingowe dla swego urzędu?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu

W jakich godzinach odbywa się Kurs Copywritingu w Administracji?

Kurs Copywritingu przeważnie odbywa się w godzinach od 9:00 do 16:00 (w obydwu dniach). Pełną agendę szkolenia wraz z niezbędnymi informacjami otrzymasz od nas na 7 dni przed terminem szkolenia.

Jak zapisać się na Kurs Copywritingu w Administracji?

Wystarczy, że naciśniesz guzik „Zapisz się", a następnie wypełnisz i wyślesz do nasz formularz zgłoszeniowy. W odpowiedzi otrzymasz szczegółowe informacje rezerwacyjne.

Czy otrzymam certyfikat?

Tak. Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu. 

W jakim miejscu odbędzie się szkolenie? Co z parkingiem?

Szczegółowe informacje dot. miejsca szkolenia oraz parkingu otrzymasz w szczegółowej agendzie 7 dni przed terminem szkolenia.

Czy będzie potrzebny własny laptop?

Nie. Własny laptop nie jest niezbędny, choć oczywiście możesz go zabrać.

Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Chcesz zapytać o Kurs Copywritingu w administracji lub inne szkolenie na temat promocji w urzedzie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.