Kurs Copywritingu – szkolenie typu MUST HAVE

Kurs Copywritingu – dlaczego jest niezbędny?

Marketing zmienia się każdego dnia. SEO, automatyzacja, Social Media - szybki rozwój dystrybucji treści potrzebuje jednak… treści. Teksty były, są i będą podstawowym źródłem informacji. To Copywriting współdecyduje o efekcie sprzedażowym każdej oferty, ponieważ zmienia zainteresowanie Klienta w pożądanie, następnie w przekonanie dobrego wyboru, a na końcu w impuls zakupowy. Teksty odzwierciedlają w znacznej mierze firmowe DNA w znacznej mierze kreują wizerunek marki. Po mimo wzrostu znaczenia VIDEO, Copywriting to także podstawa komunikacji oraz niezbędne paliwo do Content Marketingu. 

Kurs Copywritingu - opinie 

 

Albo korpo gadka, albo komunikacja Human to Human (H2H)

„Kompleksowa oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb”. Czyw wiesz, że te słowa generują prawie 3 miliony wyników w wyszukiwarce Google, ponieważ właśnie  wiele firm właśnie tak prezentuje swoje usługi?

Kurs Copywritingu  komunikacja h2h

Czy takie teksty przekonują Klientów? Nie. Czy wyróżniają na tle konkurencji? Wprost przeciwnie. Czy tak wyrażają konkrety, których oczekują Klienci? Nic z tych rzeczy. Krótko mówiąc, są sprzeczne z zasadami komunikacji H2H (Human to Human), która bazuje na obrazowym Copywritingu dopasowanym pod względem języka do prawdziwych preferencji grupy docelowej.

W sytuacji, gdy oferta jest zbliżona pod względem jakości, ceny i poziomu obsługi, to właśnie komunikacja oraz nowoczesny Copywriting często decydują o wyborze Klienta. To kolejny argument, który powoduje, że kurs Copywritingu to nie możliwość, lecz konieczność.

Szkolenie z pisania tekstów marketingowych – nie tylko dla działu marketingu

W tej sytuacji Kurs Copywritingu to szkolenie niezbędne dla pracowników działu marketingu, promocji, sprzedaży, obsługi klienta oraz HR – niezależnie, czy mówimy o małej firmie, czy wielkiej korporacji. Zwłaszcza, że poziom umiejętności pracowników pod względem pisania tekstów jest bardzo zróżnicowany.

Szkolenia z Copywritingu są niezbędne w świecie B2B i B2C – zarówno w branżach technicznych, jak i typowo konsumpcyjnych: od firm logistycznych, przez banki, kancelarie adwokackie, firmy farmaceutyczne, aż po salony kosmetyczne i sklepy internetowe.

Mało tego, szkolenia dla urzędów z pisania tekstów zamawiają także urzędy, ponieważ administracja dostrzega, że prosty język oraz przyjazna komunikacja współdecyduje o efektach promocji, wizerunku urzędu oraz komunikacji.

Kurs SEO Copywriting – pozycjonowanie stron internetowych

Dlaczego teksty wpływają na pozycjonowanie stron internetowych? Ponieważ Google to wyszukiwarka treści . Właśnie dlatego algorytm docenia te witryny, które obfitują w unikalną i wartościową treść z punktu widzenia Odbiorcy. Kurs SEO Copywriting dostarcza bezcenną wiedzę, dzięki której pracownicy firm, m.in.:

  • poznają i rozumieją zasady pozycjonowania stron internetowych;
  • wiedzą, czego unikać (i jak kontrolować zewnętrzne agencje!);
  • samodzielnie analizują i wybierają optymalne wyrażenia kluczowe;
  • samodzielnie optymalizują stronę i teksty pod kątem SEO;
  • prawidłowo uzupełniają meta-dane;
  • współpracują z algorytmami Google (Koliber, Panda, Pingwin);
  • potrafią planować i tworzyć skuteczne treści do firmowego bloga;
  • świadomie łączą techniki SEO z przyjazną edukację i sprzedażą.

Można zatem powiedzieć, że kurs SEO Copywriting pozwala zmienić pracowników w skuteczną agencję pozycjonowania stron internetowych, którzy wiedzą wszystko, co ważne w pisaniu nowoczesnych i przemyślanych tekstów SEO.

Kurs SEO Copywriting w Arenie Szkoleń

Wszystkie nasze szkolenia i kursy Copywriting obejmują moduły dotyczące pozycjonowania stron internetowych, a nasz trener to doświadczony specjalista SEO :)

Sprawdź programy naszych szkoleń:

Kurs Copywritingu – praca

Wielu Uczestników naszych szkoleń wybiera kurs Copywriting, ponieważ szuka nowej ścieżki zawodowej lub myśli o zmianie pracy. Nic w tym dziwnego, ponieważ profesjonalny Copywriting to podstawa marketingu. Popularne portale zamieszczają codziennie mnóstwo ofert pracy dla Copywriterów oraz specjalistów promocji ze znajomością technik pisania tekstów marketingowych.

Copywriting staje się powoli niezbędną umiejętnością, a pracodawcy wymagają, aby niemal każdy pracownik był… copywriterem, ponieważ minęły czasy, że treści tworzą jedynie marketingowcy. Dzieje się tak, ponieważ treść stała się podstawą skutecznego Content Marketingu, w który musi angażować się cała firma.

Nawet specjaliści HR muszą pisać więcej i lepiej, dlatego nasz trener ma na swoim zawodowym koncie webinarium dla pracuj.pl, podczas którego dzielił się swoją wiedzą z ekspertami rekrutacji.

kurs copywritingu-filip nocny trener

Kurs Copywritingu – cena

Ile kosztuje dobry kurs Copywritingu? Ile warto zapłacić za szkolenie z pisania tekstów? Na rynku znajdziesz sporo szkoleń zróżnicowanych pod kątem ceny i… jakości. Oczywiście nie twierdzimy, że wysoka cena oznacza świetnego trenera, który skutecznie przekazuje wiedzę, dobre przykłady, praktyczny charakter ćwiczeń, przydatne materiały szkoleniowe oraz profesjonalną organizację samego szkolenia. Nie mniej, to właśnie te elementy mają zasadniczy wpływ na koszt kursu Copywritingu.

Tani kurs Copywritingu. Czy warto?

Na rynku znajdziesz kursy Copywritingu w cenie 300 złotych oraz takie jak nasze, które kosztują 1390 PLN netto za dwa dni intensywnej i skutecznej nauki Copywritingu. Przy okazji przypominamy o 10%-rabacie za zapis do naszego newslettera oraz dodatkowej zniżce za zgłoszenie dwóch/więcej Uczestników.

Czy tani kurs Copywritingu może być dobry? To pytanie pozostawiamy bez odpowiedzi, ponieważ najlepiej udzielają jej opinie Uczestników naszych szkoleń.

Kurs Copywritingu – opinie

Przeważnie kurs Copywritingu promują sami Copywriterzy, dlatego oferty są wyjątkowo przekonujące. Można przecież napisać, że „nasz kurs Copywritingu to praktyczne warsztaty, które nauczą Cię w kilka chwil zmieniać notatki w profesjonalne teksty, które sprzedają więcej i szybciej”.

To jednak tylko słowa, które nabierają zupełnie nowego znaczenia, gdy potwierdzają je opinie Uczestników szkolenia. „Jakie kursy Copywritingu polecacie” – to pytanie często pojawia się na forum lub w Social Media. Co tu ukrywać – największym powodem do dumy są dla nas spontaniczne rekomendacje!

Co najbardziej doceniają w ankietach Uczestnicy naszych kursów z Copywritingu?

  • Brak „zapychaczy” w postaci zbędnej teorii.
  • Przykłady z małych i dużych firm – skierowane do różnych grup docelowych.
  • Ćwiczenia pisemne z analizą trenera, który na bieżąco poprawia błędy.
  • Przydatna wiedza, wzory i matryce tekstów, które można od raz wykorzystać w pracy.
  • Umiejętności trenera, który bardzo przystępnie przekazuje specjalistyczną wiedzę.
  • Znakomity kontakt trenera z Uczestnikami.
  • Dynamiczne tempo zajęć i przyjazna atmosfera podczas kursu.

Zobacz przykładowe rekomendacje:kurs Copywritingu – opinie

Kurs Copywriting – dla firm

Jakie kursy Copywritingu są najskuteczniejsze? Dedykowane - tak jak w przypadku innych szkoleń zamkniętych: z programem, przykładami i ćwiczeniami dopasowanymi do konkretnej branży.

Nasze zamknięte kursy z Copywritingu dla firm bazują na założeniu, że już w trakcie szkolenia powstają hasła reklamowe, teksty marketingowe, oferty i treści na WWW, które od razu można wykorzystać w ramach realizowanych działań promocyjnych oraz akcji sprzedażowych.

Szkolenie z pisania tekstów dla firm

Załóżmy, że chcesz przeprowadzić szkolenie z pisania tekstów dla pracowników swojej firmy. Jak będą przebiegać przygotowania do kursu z Copywritingu?

Nasz trener Copywritingu Filip Nocny:

  • przeprowadzi z Tobą szczegółowy tele-wywiad, aby poznać cele szkolenia i potrzeby samych Uczestników, zweryfikować charakter grupy docelowej oraz specyfikę branży;
  • na tej podstawie opracuje dedykowany program – skrojony na miarę jak marynarka u dobrego krawca;
  • następnie poprosi o przesłanie przykładowych tekstów sprzedażowych, informacyjnych i promocyjnych, aby szczegółowo przeanalizować firmowe teksty. Ponadto zweryfikuje treści na stronie internetowej, m.in. pod kątem preferencji potencjalnych Klientów, układu i przejrzystości treści, języka korzyści, potencjału sprzedażowego oraz optymalizacji pod kątem pozycjonowania (SEO);
  • sam kurs Copywritingu uwzględni przykłady branżowe oraz warsztatowe ćwiczenia – wszystko po to, aby Uczestnicy od razu tworzyli treści gotowe do wykorzystania w ramach bieżących działań wizerunkowych, promocyjnych i sprzedażowych;
  • jeśli wyrazisz takie życzenie, trener przygotuje także ćwiczenia sprawdzające, które Uczestnicy wykonają już po szkoleniu. Dzięki temu analiza wykaże realny postęp Uczestników i efekty szkolenia po upływie czasu.

Szkolenie może odbyć się w siedzibie Twojej firmy lub Arena Szkoleń może przejąć wszystkie obowiązki organizacyjne – decyzję pozostawiamy Tobie.

Ile kosztuje dedykowany kurs Copywritingu?

Wszystko zależy od branży, ilości dni szkoleniowych, programu oraz liczby Uczestników.

Wystarczy, że napiszesz lub zadzwonisz – szybko przygotujemy konkretną ofertę. Kontakt

Obserwuj i korzystaj na FB
       Podziel się artykułem

Najchętniej wybierane artykuły

Inni także przeczytali

Jakich szkoleń potrzebują instytucje publiczne?
Jakich szkoleń potrzebują instytucje publiczne?
Komunikacja korporacyjna – co to jest?
Komunikacja korporacyjna – co to jest?
Video marketing - don't tell me, show me.
Video marketing - don't tell me, show me.
Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Zmienimy każde pytanie w wyczerpującą odpowiedź oraz ofertę dopasowaną do realnych potrzeb Twoje firmy. Zapraszamy do współpracy z gwarancją konkretnych umiejętności i praktycznej wiedzy!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.