Jak pisać oferty na Allegro?

Skuteczny opis na Allegro

Zrób to sam


Zmiany w wyglądzie szablonu aukcyjnego Allegro są odpowiedzią na wciąż zmieniające się modele zachowań Kupujących. Połowa ruchu na witrynie Allegro pochodzi z urządzeń mobilnych (badania własne Allegro), a ponad 35% badanych wskazało, iż nie udało im się odnaleźć istotnych informacji związanych z warunkami sprzedaży, reklamacji, gwarancji, dostawy oraz płatności.
W związku z ciągłym wzrostem udziału urządzeń mobilnych w generowaniu ruchu na stronie Allegro postanowiono wprowadzić istotne zmiany w szablonie aukcyjnym dla wszystkich Sprzedających.


Idzie nowe


Dzięki zaawansowanym zmianom nowy edytor zastąpi aktualne opisy w html i pozwoli tworzyć czytelne i przyjazne dla Kupującego opisy produktów. Sekcja dotyczącą warunków sprzedaży, gwarancji, płatności, dostawy oraz zwrotów zostaje przeniesiona do modułów, które będą wyglądały tak samo na komputerze jak i smartfonie oraz tablecie.

kurs-copywritingu-sprzedazowego-z-filipem-nocnym

Jak pisać oferty do aukcji Allegro?

W wersji krok po kroku


W związku ze zmianami w wyglądzie szablonu oraz brakiem możliwości umieszczania dodatkowych znaczników, które do tej pory pomagały wyróżnić się na tle konkurencji, najistotniejszym punktem oferty będzie opis produktu.
Po wprowadzeniu nowego szablonu aukcyjnego wszyscy Sprzedający będą mieli do wyboru 5 układów* do budowania wyglądu swojej oferty:

 

  • Tekst na całą szerokość ekranu;
  • Zdjęcie na całą szerokość ekranu;
  • Opis produktu z lewej strony, a zdjęcie produktu - z prawej (na smartfonie zdjęcie będzie widoczne pod tekstem);
  • Opis produktu z prawej strony, a zdjęcie produktu – z lewej (na smartfonie zdjęcie będzie widoczne pod tekstem);
  • Dwie kolumny ze zdjęciem;

*Źródło: https://magazyn.allegro.pl/releases/biuro-prasowe


O tym jak wzmocnić USP (Unique Selling Point) swoich produktów, a tym samym zwiększyć wyniki sprzedaży, jak operować językiem korzyści oraz jak tworzyć opisy produktów wpisujących się w narrację Storytellingową uczestnicy warsztatów mogli porozmawiać z Filipem Nocnym. Podczas szkolenia teorię od razu przekładaliśmy na konkretne umiejętności, a część warsztatowa sprawiła, że Sprzedający wykorzystają nowe umiejętności w codziennej pracy z platformą Allegro.


Program najbliższego kursu Copywritingu Sprzedażowego z Filipem Nocnym znajdziesz tutaj


Z pewnością zainteresuje Cię także


Copywriting - wywiad z Trenerem Filipem Nocnym

Storytelling - napisz historię swojej firmy i przyciągnij uwagę odbiorców

Copywriting w marketingu firmy 

 

Obserwuj i korzystaj na FB
       Podziel się artykułem

Najchętniej wybierane artykuły

Inni także przeczytali

Jakich szkoleń potrzebują instytucje publiczne?
Jakich szkoleń potrzebują instytucje publiczne?
Komunikacja korporacyjna – co to jest?
Komunikacja korporacyjna – co to jest?
Video marketing - don't tell me, show me.
Video marketing - don't tell me, show me.
Rabat na start
- 10% na pierwsze szkolenie | W dowolnym terminie

Zadzwoń lub napisz i do zobaczenia!

Szybki kontakt

Zmienimy każde pytanie w wyczerpującą odpowiedź oraz ofertę dopasowaną do realnych potrzeb Twoje firmy. Zapraszamy do współpracy z gwarancją konkretnych umiejętności i praktycznej wiedzy!
Odwiedź
ul. Owidiusza 36/7
60-461 Poznań
Zadzwoń
Weź wiedzę na warsztat
Otwarte kursy marketingowe
Dane kontaktowe
Arena Szkoleń
Arena Szkoleń Spółka Z o.o
Siedziba spółki: ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań
NIP: 7811914594
REGON: 362380858
KRS: 0000573703
E-mail:  kontakt@arenaszkolen.pl
Tel.  +48 575 450 900

© Wszelkie prawa zastrzeżone | Arena Szkoleń

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Kliknij, aby wyrazić zgodę na ich użycie.