Szkolenie Facebook - Arena Szkoleń


Szkolenie Facebook

Jak promować firmę na Facebooku?

Aż 8 modułów praktycznej wiedzy

Planuj i realizuj kampanie Social Media

Nasze szkolenie to warsztatowy kurs Facebook Marketing, dzięki któremu zmienisz Fan Page swojej firmy w interaktywną platformę rozrywki, skutecznej reklamy oraz PR.

W ciągu 8 godzin szkoleniowych wyposażymy Cię w przydatne narzędzia optymalizacji konta FB, pakiet dobrych praktyk oraz gotowych rozwiązań promocyjnych.

Sprawdź szczegóły i program

Szkolenie Facebook – praktyczna formuła

Nasze szkolenie w formie praktycznych warsztatów obejmuje:

  • symulację kampanii Social Media
  • kurs tworzenie reklam na FB
  • ćwiczenia optymalizacji fanpage
  • praktyczne Case Studies
  • pakiet dobrych i złych przykładów
  • szybkie konsultacje 1:1

Szkolenie Facebook – Twoje umiejętności

W trakcie szkoleni nauczysz się, m.in.:

  • efektywnie zarządzać kontem firmowym
  • budować lojalną społeczność Social Media
  • zwiększać zaangażowanie Fanów
  • tworzyć profesjonale teksty i posty na FB
  • generować większy ruch i więcej wartościowych lajków
  • wybierać optymalny model Facebook Marketing
  • budżetować, tworzyć, zarządzać i mierzyć skuteczność reklam na FB
  • organizować ciekawe konkursy (zgodnie z prawem)
  • tworzyć treść zgodnie z prawem

Szkolenie Facebook – korzyści biznesowe

Dzięki szkoleniu Twoja firma:

  • wyróżni się na tle konkurencji
  • zbuduje nowoczesny wizerunek w Internecie
  • wykorzysta Fan Page jako skuteczne narzędzie promocji
  • maksymalnie wykorzysta potencjał reklamowy FB
  • zdobędzie nowych Fanów i Klientów
  • zwiększy sprzedaż/ruch na stronie internetowej
  • będzie czerpała realny zysk z lajków oraz wzrostu popularności

Szkolenie facebook – program

Moduł 1: Fanpage krok po kroku

  • Użytkownik, grupa, fanpage: przegląd narzędzi i kuplet kluczy do sukcesu
  • Facebook Wall: Okno na Świat Twojej firmy
  • Krótki kurs prawa autorskiego FB: pakiet zasad i praktycznych wskazówek
  • Kryzysy w Social Media: co to jest i jak reagować – Case Studies

Moduł 2: Tworzenie i zarządzanie fanpage’em

  • Firmowy fanpage: optymalny wybór
  • Optymalizacja: pokaż to co niezbędne, przekaż to co chcesz
  • Fanpage branding: opakuj Facebooka w layout swojej firmy
  • Tworzenie zakładek i konfiguracja: ilość Vs. jakość
  • Administrator czy moderator?: zarządzanie zespołem managerów konta
  • Przydatne umiejętności: scalanie profili, stron firmowych i fanpage’y
  • Monitoring konkurencji: jak obserwować rywali na Facebooku?

Moduł 3: Tworzenie treści na Facebooku

  • Prawo autorskie w praktyce: jak publikować, aby nie łamać prawa
  • Teksty + obraz: przemyślana implementacja linków, filmów i zdjęć
  • Content marketing: tworzenie wartościowej treści, która przyciąga Odbiorców
  • Storytelling na FB: budowanie opowieści z firmą i Fanami w roli głównej
  • Live Facebook marketing: narracja na żywo
  • Branding i PR na FB: prezentacja firmy w najlepszym świetle
  • Laboratorium inspiracji: zestaw najlepszych przykładów

Moduł 4 – Strategia na FB

  • Ustalenie celów: co tak naprawdę Twoja firma chce osiągnąć?
  • Grupa docelowa: precyzyjne zdefiniowanie potrzeb i preferencji potencjalnych Fanów
  • Publikacja postów: jak często, o czym i kiedy?
  • Harmonogram: strategia etap po etapie
  • Mierzenie efektów: Facebook Insights

Moduł 5 - Jak zbudować zasięg i pozyskać fanów

  • EdgeRank: brama do popularności
  • Pozyskiwanie Fanów: pakiet dobrych praktyk i sprawdzonych metod
  • Angażowanie Fanów: interakcja i nawiązywania komunikacji
  • Zwiększanie zasięgu: gotowe rozwiązania
  • Kiedy odpowiadać, a kiedy milczeć: o pytaniach od fanów
  • Like, comment, share: co tak naprawdę się liczy?
  • Tagi i hashtagi: kategoryzacja i zdobywanie nowych Odbiorców
  • Badanie skuteczności: najlepsze narzędzia zewnętrzne

Moduł 6 – Konkursy na Facebooku

  • Konkursy na FB: pakiet żelaznych zasad
  • Konkurs a loteria: subtelne, ale ważne różnice
  • Typy konkursów: na co pozwala Facebook i co jest najlepsze dla Twojej firmy?
  • Jak prowadzić konkursy: symulacja krok po kroku + Case Studies
  • Łowcy nagród: o tych, którym zależy tylko na nagrodach
  • Dobry regulamin: jak pisać, aby nie wpaść we własne sidła

Moduł 7 – Reklama na Facebooku

  • Czym jest Facebook Ads: pytania i odpowiedzi
  • 3xC, czyli CTR, CPC i CPM: wybór optymalnego modelu kampanii
  • Cele reklamy: co wybrać, aby zyskać?
  • Rodzaje reklam: formaty i posty sponsorowane
  • Reklama w oczach Użytkowników: jak promować, aby nie zniechęcić fanów
  • Sposoby płatności: najbardziej opłacalne metody
  • Reklama precyzyjna: przemyślane targetowanie
  • Grafika w reklamie: podstawowe zasady tworzenia kreacji reklamowej
  • PowerEditor: najlepszy sposób na skuteczne reklamy
  • Skuteczność: jak mierzyć efekty reklamy
  • Moja pierwsza reklama: od wyznaczenia celu, poprze konfigurację, po raporty

Moduł 8 – Ucz się od najlepszych: Case Studies

  • Sposoby na kryzys: przykłady najlepszych reakcji na błędy
  • Live marketing: przykłady live marketingu w praktyce
  • Kreatywność: najciekawsze przykłady postów
  • Jak tego NIE robić: błędy, braki reakcji, łamanie praw autorskich w jednym

Rozhulaj swoją firmę na Facebooku

Zmień Fan Page w skuteczną platformę reklamy i PR

Zapraszamy po konkretne umiejętności

 

Zaznacz jeśli jesteś także Uczestnikiem

Dodaj kolejnego uczestnika

Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Do ustalenia
? PLN netto
Do ustalenia

Na życzenie rezerwujemy Hotel

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7