Marketing Internetowy w Praktyce - Arena Szkoleń


Szkolenie: Marketing Internetowy w praktyce

2-dniowy kurs E-marketingu

Aż 10 modułów praktycznej wiedzy

Planuj i realizuj kampanie On-line

Nasz warsztatowy kurs to 16h intensywnego treningu konkretnych umiejętności, dzięki którym będziesz samodzielnie planować, realizować i analizować efekty kampanii promocyjnych w Internecie oraz skutecznie monitorować działania zewnętrznych agencji.

Szkolenie „Marketing Internetowy w praktyce” = Zakupy E-mediów + SEO + SEM + PPC + Pozycjonowanie organiczne + Display + AdWords & Re-marketing + Współpraca z agencjami + Monitoring efektywności.

W tym równaniu nie ma niewiadomych! Zapewniamy Ci wszystko czego potrzebujesz, aby skutecznie promować swoją firmę On-line i uzyskiwać wysoki zwrot inwestycji (ROI).

Sprawdź szczegóły i program


Praktyczna formuła

Nasze szkolenie to:

  • dynamiczna prezentacja
  • planowanie kampanii: Case Studies
  • konfigurowanie ustawień kampanii krok po kroku
  • konkretne przykłady
  • szybkie konsultacje z trenerem

Twoje umiejętności

Podczas szkolenia nauczysz się, m.in.:

  • optymalnie wykorzystywać specjalistyczne narzędzia e-marketingu
  • szacować koszty zakupów E-mediów i prawidłowo oceniać ich potencjał
  • planować kampanie w wersji krok po kroku
  • samodzielnie realizować działania (m.in. SEM, SEO, Display, AdWords, Re-marketing, E-mailing)
  • oceniać skuteczność kampanii i na bieżąco konfigurować jej ustawienia
  • minimalizować ryzyko niekorzystnych kontraktów z agencjami IT
  • kontrolować tempo i efekty podjętych działań pozycjonerskich (SEO)
  • zwiększać konwersję mailingu

Biznesowe korzyści

Dzięki szkoleniu Twoja firma:

  • zapewni sobie wyższą pozycję w Google
  • zwiększy efektywność promocji On-line
  • wygra z konkurencją bez dodatkowych nakładów
  • ograniczy koszty związane z outsourcingiem
  • optymalnie wykorzysta niskokosztowe możliwości
  • odnotuje większe przychody z reklam internetowych

Szkolenie Marketing Internetowy – program

Moduł 1: Zakupy Mediów Internetowych

  • Marketing w wyszukiwarkach: przegląd narzędzi
  • Budżetowanie: relacje wydatków do oczekiwanych zysków: symulacja
  • Idziemy na zakupy: przemyślana selekcja – Case Studies
  • Planowanie kampanii: działania krok po kroku

Moduł 2: SEO w praktyce

  • Współpraca z Google: jak działają algorytm Panda/Pingwin/Koliber
  • Dobór fraz SEO: jak selekcjonować wyrażenia kluczowe w AdWords
  • Ile to kosztuje: szybka i precyzyjna wycena fraz SEO
  • Modele rozliczeń: dobre i złe warianty – przegląd
  • Link Biulding: zestaw dobrych praktyk
  • Pozycjonowanie organiczne: przegląd narzędzi Content Marketing i SEO Copywriting
  • Obowiązki: codzienne działania pozycjonera – pakiet wskazówek
  • Współpraca z agencją IT: kruczki w umowach i monitoring efektywności

Moduł 3: PPC w praktyce

  • Możliwości: PPC jako skuteczna alternatywa dla SEO
  • PPC w Google: kampania z punktu widzenia wyszukiwarki
  • Planowanie: kampanie PPC krok po kroku
  • Dobre praktyki: zestaw sprawdzonych rozwiązań
  • Case Studies: konkretne przykłady

Moduł 4: Display w praktyce

  • Display w wersji Google: pakiet wskazówek
  • Banery: model Gutenberga + dobre i złe przykłady
  • Re-marketing: planowanie, realizacja kampanii, analiza skuteczności

Moduł 5: E-mail marketing w praktyce

  • 2 warianty: Mailing „lojalnościowy” VS. mailing „inicjujący”
  • Konwersja: jak w 3 sekundy przekonać Klienta do kliku
  • Eyetracking: pakiet przydatnych narzędzi
  • Problemy prawne: jak ich unikać i czego pilnować
  • Case studies: konkretne przykłady

Moduł 6: Współpraca z agencjami IT

  • Dobry wybór: jak szybko weryfikować profesjonalizm agencji
  • Umowa pod lupą: na co nigdy się nie godzić – konkretne wskazówki
  • Korzyści: jak zapewnić firmie korzyści bez ryzyka

Moduł 7: Pomiar efektywności e-marketingu

  • Google Analytics: przegląd funkcji i narzędzi
  • Wnioski: modyfikacje kampanii w trakcie realizacji
  • Szybkie konsultacje z trenerem

Szkolenie marketing internetowy Poznań/Warszawa? Arena Szkoleń!

Weź kurs na konkretne umiejętności i praktyczną wiedzę

Zapraszamy

 

Zaznacz jeśli jesteś także Uczestnikiem

Dodaj kolejnego uczestnika

Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Do ustalenia
? PLN netto
Do ustalenia

Agenda

  • Dni szkoleniowe: 2
  • Dzień I: 9:00-16:00
  • Dzień II: 9:00-16:00

CENA OBEJMUJE:

  • 16 godzin szkoleniowych
  • 2 apetyczne lunche
  • energetyczne przerwy kawowe
  • przydatne materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Korzysci

  • Konkretne umiejętności
  • Przydatna wiedza
  • Przewaga nad konkurencją
  • Samodzielność biznesowa
  • Oszczędności na outsourcingu
  • Wyższa pozycja w Google
  • Wyższa sprzedaż On-line
  • Więcej Klientów
  • Wysoki wskaźnik ROI
  • Efektywne teksty

Metody

  • Symulacje planowania i budżetowania
  • Symulacje e-kampanii krok po kroku
  • Symulacje controllingu efektywności
  • Krótki kurs AdWords
  • Krótki kurs Analytics
  • Szybkie konsultacje 1:1
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Pakiet dobrych praktyk
  • Testy kompetencji

Na życzenie rezerwujemy Hotel

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7