Copywriting w Administracji - Arena Szkoleń


Szkolenie: Copywriting w Administracji

Marketing, pisanie tekstów, Content Marketing i E-PR

2-dniowe warsztaty promocji i marketingu w urzędach

Praktyczne narzędzia e-promocji i komunikacji

Szkolenie „Copywriting w administracji” to praktyczny kurs marketingu treści i redakcji profesjonalnych tekstów dedykowany Pracowniom działów promocji i komunikacji w jednostkach Administracji Publicznej.

Kurs zapewnia konkretne umiejętności oraz praktyczne narzędzia skutecznej promocji oraz kreowania nowoczesnego wizerunku w przestrzeni publicznej i biznesowej.

8 modułów = narzędzia marketingu treści + strategia komunikacji i E-PR + psychologia Copywritingu + techniki redakcyjne + pozycjonowanie SEO + tworzenie profesjonalnych tekstów WWW (w tym audyt!) + redakcja tekstów promocyjnych i informacji prasowych + E-mail Marketing.

W tym równaniu nie ma niewiadomych – program uwzględnia wszystkie niezbędne elementy, dzięki którym będziesz skutecznie promować swoją Instytucję oraz efektywnie kreować jej wizerunek w Internecie.

Sprawdź szczegóły i program


Warsztatowa formuła

Warsztatowy kurs w postaci dynamicznej prezentacji, praktycznych ćwiczeń, symulacji kampanii marketingu treści oraz przydatnych Case Studies pozwala szybko i skutecznie przyswajać specjalistyczną wiedzę.


Twoje umiejętności

Podczas szkolenia nauczysz się, m.in.:

  • kreować pożądany wizerunek swojej instytucji
  • planować i realizować kampanię marketingu treści
  • redagować profesjonalne teksty promocyjne i WWW
  • prowadzić efektywne kampanie Social Media
  • aktywizować społeczność lokalną i beneficjentów
  • kontrolować efektywność działań agencji zewnętrznych

Twoje korzyści

Dzięki szkoleniu Twoja Instytucja:

  • zmodernizuje politykę komunikacji
  • zbuduje przyjazny wizerunek On-line i Off-line
  • zaoszczędzi na usługach agencji reklamowych
  • zapewni swoim Pracownikom realny rozwój zawodowy
  • efektywnie wykorzysta otoczenie biznesowe

Program szkolenia

Moduł 1: Marketing treści w administracji

  • Narzędzia Content Marketing: pakiet konkretnych rozwiązań
  • Storytelling w Administracji: spójny model narracji
  • Planowanie kampanii: symulacja działań w wersji krok po kroku
  • Case Studies: konkretne przykłady

Moduł 2: Komunikacja i E-PR w administracji

  • Corporate Identity: narracja biznesowa w Administracji
  • Zasady komunikacji w Przestrzeni Publicznej: pakiet dobrych praktyk
  • BUZZ Marketing: kampanie na forach internetowych
  • Współpraca z portalami: współpraca z dziennikarzami
  • Urząd na FB: promocja i budowanie społeczności na Facebooku

Moduł 3: Psychologia Copywritingu dla instytucji

  • Core Complex: weryfikacja potrzeb i oczekiwań Grupy Docelowej
  • User Friendly: przyjazna narracja promocyjna i informacyjna
  • Neuromarketing: techniki perswazji NLP

Moduł 4: Techniki redakcyjne

  • AIDA: system redakcji profesjonalnych tekstów
  • KISS: przyjazna struktura tekstu
  • C2A: Call2Action w funkcji Najbardziej Oczekiwanej Reakcji (NOR)
  • Personalizacja: stylistyka w przestrzeni publicznej: konkretne rozwiązania
  • Język korzyści: narracja przez pryzmat korzyści osobistych i biznesowych

Moduł 5: Pozycjonowanie strony internetowej

  • Wysokie miejsce w Google: współpraca z algorytmami Panda, Pingwin i Koliber
  • Selekcja fraz SEO: ważne narzędzia AdWords
  • SEO Copywriting: techniki optymalizacji tekstu
  • CMS: zarządzanie tekstem w panelu administracyjnym

Moduł 6: Webwriting i tworzenie tekstów WWW

  • Wizerunek: subtelna promocja na WWW - bank przydatnych sugestii
  • Stylistyka informacyjna: język i spójność przekazu
  • Nagłówki: struktura nagłówków (h1, h2, h3)
  • Piętra narracji: optymalny układ treści
  • Spacer za rękę: kierowanie ruchem Użytkownika

Moduł 7: Teksty promocyjne i informacyjne

  • Laboratorium inspiracji: eksperymenty i zestaw dobrych praktyk
  • Hasła reklamowe i nagłówki: techniki redakcyjne i przykłady
  • Ulotki: redakcja profesjonalnych ulotek opartych o system AIDA
  • Model Gutenberga: planowanie treści na materiałach graficznych
  • Informacje prasowe: informacja i promocja między wierszami

Moduł 8: E-mail Marketing

  • Wysyłka: godziny i tytuł
  • Treść: optymalna treść w wersji KISS
  • Konwersja: analiza efektywności

Promuj swoją Instytucję On-line i pokaż ją od najlepszej strony (WWW)!

Serdecznie zapraszamy po konkretne umiejętności

Zarezerwuj miejsce już dziś

 

Zaznacz jeśli jesteś także Uczestnikiem

Dodaj kolejnego uczestnika

Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Do ustalenia
? PLN netto
Do ustalenia

Agenda

  • Dni szkoleniowe: 2
  • Dzień I: 9:00-16:00
  • Dzień II: 9:00-16:00

CENA OBEJMUJE:

  • 16 godzin szkoleniowych
  • 2 apetyczne lunche
  • energetyczne przerwy kawowe
  • przydatne materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Korzysci

  • Konkretne umiejętności
  • Przydatna wiedza
  • Nowoczesny wizerunek
  • Samodzielność działu promocji
  • Oszczędności na outsourcingu
  • Skuteczna komunikacja zewnętrzna
  • Efektywny marketing treści

Metody

  • Laboratorium kreatywności
  • Symulacje kampanii
  • Case Studies
  • Przydatne przykłady
  • Szybkie konsultacje 1:1
  • Audyt stron WWW
  • Ćwiczenia redakcyjne
  • Testy kompetencji

Na życzenie rezerwujemy Hotel

Warunki rezerwacji szkolenia

  1. Na podstawie przesłanych przez stronę internetową danych, Arena Szkoleń przygotowuje formularz zgłoszeniowy w formacie pdf. Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest przesłanie podpisanego dokumentu w postaci SKANU na adres mailowy kontakt@arenaszkolen.pl lub pocztą na adres Arena Szkoleń, ul. Owidiusza 36/7, 60-461 Poznań.
  2. Aby potwierdzić uczestnictwo należy także dokonać wpłaty całości należności za szkolenie w wyznaczonym terminie na podstawie przesłanej przez Arenę Szkoleń faktury pro forma.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu, Arena Szkoleń nie zwraca wpłaty dokonanej na poczet szkolenia. Możliwe jest jednak zgłoszenie zastępstwa Uczestnika.
  4. W przypadku nie wzięcia udziału w szkoleniu wpłacona zaliczka może zostać wykorzystana na inne szkolenie w innym terminie nie dłużej jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty dokonania płatności pod warunkiem pisemnego poinformowania o tym fakcie Areny Szkoleń.
  5. W przypadku odwołania szkolenia z winy Areny Szkoleń, wpłata zostaje zwrócona w całości.
  6. Wysłanie podpisanego formularza zgłoszeniowego w formie pdf jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy Arena Szkoleń do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
  7. Przesłanie formularza zgłoszenia mailem lub pocztą tradycyjną oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Arena Szkoleń Filip Nocny z siedzibą w Poznaniu - kod pocztowy 60-461, ul. Owidiusza 36/7